جستجو

بهترین سایت های خرید دوربین عکاسی

(14 رای)
به روز رسانی: 10 آذر 1398 ساعت 15:28:41
تاریخ ثبت: 04 آذر 1398 ساعت 00:09:41
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/21259

اگر شما هم از علاقمندان به عکاسی هستید حتما تا به حال ایده خرید یک دوربین با کیفیت عکاسی به ذهنتان آمده است. اما شاید تا کنون مرجع معتبری برای تهیه دوربین عکاسی متناسب با امکانات خود پیدا نکرده اید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های خرید دوربین عکاسی بپردازیم که هم از نظر اصل بودن کالا و هم از لحاظ قیمت ها حرفی برای گفتن دارند.



بهترین سایت های خرید دوربین عکاسی


شاید شغل شما یا رشته تحصیلی شما عکاسی باشد. شاید هم تنها یک علاقمند به عکاسی هستید که دوست دارید این هنر را با تجهیزات و دوربین شخصی خود دنبال کنید اما ممکن است تقلبی بودن کالا یا گزافه گویی در قیمت ها شما را از تجربه یک خرید مطمئن دور نگاه داشته است.


بنابراین در این مقاله به معرفی چند سایت معتبر داخلی برای خرید دوربین عکاسی و تجهیزات مرتبط با آن می پردازیم که به شما گواهی اعتماد به محصول خریداری شده را از طریق ارائه ضمانت های متعدد می دهند. هم چنین در برخی از این سایت ها، امکان خرید اقساطی و یا خرید کالای دست دوم با اطمینان نیز فراهم شده است تا بتوانید تجربه بهتری را از ورود به عرصه عکاسی درک کنید. در ادامه تعدادی از این سایت ها را معرفی می کنیم:


a



1- سایت نورنگار (noornegar.com):


یکی از بهترین سایت های خرید دوربین عکاسی سایت نورنگار است که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی و ساخته شده است. در نورنگار، دسته بندی انواع دوربین عکاسی براساس برند، دوربین DSLR، دوربین کامپت، دوربین بدون آینه، دوربین چاپ فوری و لوازم دوربین طراحی شده است.


در این سایت می توانید بهترین و جدیدترین دوربین های عکاسی با برندهای معتبری مانند دوربین عکاسی canon، دوربین عکاسی نیکون، دوربین عکاسی سونی، دوربین عکاسی پاناسونیک، دوربین عکاسی فوجی و دوربین عکاسی پولاروید را مشاهده کرده یا با هم مقایسه کنید. در سایت نورنگار می توانید جدیدترین مدل های دوربین عکاسی را مشاهده کرده و در صورت خرید با ضمانت 7 روزه نورنگار از خرید خود و اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید.


ضمانت اصل بودن کالا، تحویل اکسپرس، پرداخت در محل، ضمانت 7 روزه بازگشت دوربین و پشتیبانی آنلاین از ویژگی های خرید آنلاین دوربین عکاسی از سایت نورنگار می باشند. هم چنین در نورنگار امکان فیلتر کردن محصولات براساس موجود بودن کالا، محدوده قیمت، شرکت سازنده، نوع دوربین، رزولوشن حسگر (مگا پیکسل)، اندازه حسگر، نوع فیلمبرداری (4k, HD, Full HD, SD)، وجود یا عدم وجود ورودی میکروفون، وضعیت مانیتور (باز شو، ثابت، کاملاً متحرک)، وجود مانیتور لمسی، قابلیت ضد نفوذ، وجود فلاش داخلی و شرایط ادامه یا توقف تولید نیز وجود دارد.


مجموعه نورنگار با هدف تهیه و توزیع تجهیزات و لوازم جانبی و البته خدمات بعد از فروش لوازم عکاسی و فیلم برداری در سال 1381 تأسیس گردید و در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر خریداران، علاوه بر توزیع گسترده محصولات برندهای معتبری مانند سونی، نیکون، کانن، فوجی و سن دیسک اقدام به اخذ نمایندگی از کمپانی هنل ایرلند (Hahnel)، کوپو ایتالیا (Kupo)، دی اند دی (D&E) و بنرو (Benro) نیز نمود. سپس با توجه به اهمیت تجارت الکترونیک اقدام به طراحی سایت وردپرسی خود نمود تا کاربران قادر باشند از خرید برندهای معتبر دوربین دنیا از پلتفرمی امن و قابل اعتماد، بهره مند شوند.


هم چنین در سایت نورنگار امکان خرید اقساطی دوربین عکاسی نیز برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند تجهیزات خود را به صورت اقساطی خریداری نمایند.


لازم به ذکر است که نورنگار در سال 1397 توانست در کنار سایر افتخارات خود به عنوان بهترین سایت تخصصی حوزه کالاهای دیجیتال جشنواره وب و موبایل نیز دست پیدا کرده و برنده تندیس این بخش شود.



2- سایت افرنگ دیجیتال (afrangdigital.com):


سایت افرنگ دیجیتال یکی دیگر از سایت های محبوب خرید دوربین عکاسی است که برای فروش نقدی و یا اقساطی انواع مدل های دوربین، نماد اعتماد الکترونیکی با دو ستاره را فعال نموده است. در سایت افرنگ دیجیتال می توانید دوربین عکاسی دیجیتال را در دسته بندی دوربین مدیوم فرمت (هاسلبلاد، لایکا، فوجی فیلم،پنتاکس)، دوربین بدون آینه (کانن، نیکون، فوجی، سونی، پاناسونیک)، دوربین فیلمبرداری حرفه ای (بلاک مجیک، سونی، پاناسونیک، کانن)، دوربین فیلمبرداری خانگی (سونی، کانن، پاناسونیک) و ... می توان مشاهده، مقایسه و خریداری نمود.


سایر تجهیزات مورد نیاز عکاسی در سایت افرنگ دیجیتال در دسته بندی های کاملی مانند لنز دوربین عکاسی، لوازم نورپردازی، کیف، تجهیزات عکاسی آنالوگ و ... موجود هستند که در صورت کلیک کردن بر روی هر کدام از گزینه ها می توانید اطلاعات کاملتری از محصول را به دست آورده و در صورت نیاز با سایر محصولات مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تجهیزات متناسب با نیازمندی های خود را خریداری کنید. سایت افرنگ دیجیتال به همت تیم حرفه ای خانه عکاسان افرنگ با مدیریت کاظم نوازنی یکی از بنیانگذاران خانه عکاسان ایران، شروع به فعالیت نمود.


هدف این سایت محبوب، تلاش برای خرید و فروش دوربین و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری مطمئن و با کیفیت است. به همین منظور در این تیم از برندهای معتبر دوربین عکاسی و تجهیزات جانبی، نمایندگی های گوناگونی اخذ شده است که شما می توانید با اطمینان از اصل بودن کالا اقدام به خریداری کالای مورد نظر خود کنید. هم چنین در این سایت امکان خرید و فروش دوربین دست دوم نیز وجود دارد که به راحتی می توانید لوازم خود را برای فروش قرار داده و یا از لیست کالاهای دست دوم، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.


9d39c463-51a6-4



3- سایت دیدنگار (didnegar.com):


دیدنگار در سال 1389 توسط دکتر علی فروغی تأسیس شد. در ابتدا فعالیت این مجموعه با عنوان فروشگاه دوربین عکاسی و تجهیزات مرتبط آغاز شد و بعد از مدتی تعمیرگاه دوربین دیدنگار برای کمک به مشتریان در هنگام بروز مشکلات شروع به کار نمود. آموزشگاه عکاسی دیدنگار در سال 1395 برای پرورش استعدادهای علاقمندان به عکاسی شروع به فعالیت کرد و در سال 1396 دیدنگار پا به عرصه دنیای مجازی و عصر ارتباطات گذاشت و سایت خود را راه اندازی کرد. در این سایت شما می توانید کالای موردنظر خود را انتخاب کرده، خریداری نمایید و درب منزل خود تحویل بگیرید. هم چنین در دیدنگار می توانید از پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش کالاها بهره مند شده و در صورت وجود هرگونه نقص امکان مرجوع نمودن کالاها نیز وجود دارد.


در سایت دیدنگار می توانید علاوه بر خرید دوربین و تجهیزات عکاسی از امکانات و محتوای یک مجله عکاسی بروز نیز بهره مند شوید. در این مجله عکاسی با ارائه مقالات تألیفی یا ترجمه ای در حوزه عکاسی و خبرهای روز دنیا اطلاعات خود را افزایش داده و از تازه های عکاسی و اخبار مربوط به آن مطلع شوید.



4- سایت پارس کانن (parscanon.com):


سایت پارس کانن متعلق به فروشگاه مصطفی است که فعالیت خود را از سال 1350 و در زمینه فروش دوربین های فیلم برداری و عکاسی (اربی، مامیا، هاسلبلاد) آغاز کرد. این فروشگاه با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه دوربین عکاسی با ارائه بهترین خدمات حضوری و اینترنتی توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.


ارائه محصولات دیجیتالی از برندهای معتبر (کانن، نیکون، المپیوس، فوجی فیلم)، لوازم جانبی از برندهای ونگارد، سان دیسک، هاما، سک سد، مانفروتو، یونیورس، پاتریوت، اینتگرال و ایزی کاور به همراه امکان خرید کالاهای دست دوم باعث شده که سایت پارس کانن هم چون فروشگاه اصلی و مرکزی خود، به یکی از مراجع و سایت های معتبر خرید دوربین عکاسی و تجهیزات جانبی تبدیل شود.


در این سایت نیز همانند سایت های قبلی امکان مقایسه برندها و مدل های مختلف با هم وجود دارد. هم چنین شما می توانید اقدام به خرید کالاهای دست دوم کنید. اما موردی که این سایت را از سایت های مشابه متمایز می کند مسابقاتی است که در پارس کانن برگزار می شود و علاقمندان به عکاسی از سراسر کشور را جذب پیدا کردن سوژه مناسب برای موضوع مسابقه و رقابت می کند.



5-سایت دیجی کالا (digikala.com):


همانطور که اطلاع دارید دیجی کالا یکی از سایت های تجارت الکترونیک و بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران است که رتبه سوم الکسای سایت های ایرانی را نیز به خود اختصاص داده است.


برخلاف سایت های قبلی که به صورت تخصصی در حوزه دیجیتال، فروش دوربین عکاسی و لوازم جانبی فعالیت داشتند، دیجی کالا در زمینه عرضه انواع و اقسام کالاها و محصولات فعالیت دارد که پلتفرم های گوناگون آن نیز روز به روز در حال توسعه و پیشرفت هستند. در میان این محصولات، دوربین عکاسی و لوازم مرتبط با عکاسی نیز از کالاهای پرطرفدار سایت و اپلیکیشن دیجی کالا هستند که با خیالی آسوده می توانید کالای موردنظر خود را انتخاب کرده، مقایسه کنید، خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.


وجود اپلیکیشن دیجی کالا باعث راحت تر شدن هرچه بیشتر این فرایند جستجو نیز شده است. امکان فیلتر کردن کالا براساس پربازدیدترین، پرفروش ترین، محبوب ترین، جدیدترین، ارزان ترین، گران ترین و ... نیز به شما کمک می کند تا خرید بهتری را در اپلیکیشن یا سایت دیجی کالا تجربه کنید.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد