جستجو

سایت درج آگهی رایگان ملک

(13 رای)
سایت درج آگهی رایگان ملک
به روز رسانی: 15 مهر 1402 ساعت 16:01:13
تاریخ ثبت: 13 دی 1398 ساعت 16:43:12
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/23548
امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که در این روزگار بسیاری از فعالیت های روزمره را می توان به سهولت از طریق فضای مجازی به انجام رساند.از جمله کسب و کارهایی که با توجه به ویژگی های فضای مجازی دچار تغییرات گسترده ای شده ،شغل آزانس املاک می باشد. امروزه بسیاری از افراد شاغل در این زمینه بر خلاف گذشته نیاز به داشتن دفتر کار در نقاط خوب شهر نیستند بلکه با ایجاد یک وب سایت خرید و فروش ملک اقدام به معامله ملک می کنند که این کار علاوه بر هزینه بر بودن آن شاید در زمان های طولانی به دلیل وجود سایت های آگهی قوی مثل رایگان بفروش به بازدهی دلخواه شما برسد.اما یکی دیگر از روش های معامله املاک بدون نیاز به داشتن دفتر کار ثبت اگهی در سایت های درج آگهی مسکن است که به شمااین کمک را می کند که مشتریان ملک های خودتان رااز طریق این سایت ها جذب بنمایید.

مزایای ثبت آگهی ملک در سایت های درج آگهی چیست؟

همانگونه که می بینید در این عصر دیگر کمتر کسی برای کار های خود از اینترنت استفاده نمی کند ،یکی از این کارها پیدا کردن خانه در شهر محل سکونتشان است که دیگر به سبک سنتی یعنی مراجعه به آژانس های املاک صورت نمی گیرد و با یک سرچ ساده در گوگل هزاران خانه با ویژگی های مورد نظرشان را در نتیجه می بینند.دومین مزایای ثبت آگهی ملک در گوگل آن است که دیگر نیازی به اجاره و یا خرید مغازه برای آژانس های املاک نمی باشد به عبارت دیگر آژانس های املاک فیزیکی به آژاس های املاک آنلاین تغییر کرده اند.سومین مزایای ثبت آگهی مسکن در این سایت ها پیدا کردن مشتریان جدید بر اساس فایل های موجود در املاک شماست .یکی دیگر از مزایای ثبت آگهی ملک در سایت های آگهی مسکن امکان درج توضیخات و عکس های ملک یا زمین است که به مشتریانتان در صرفه جویی در زمانشان کمک موثری می کنید .

آیا همه ی سایت های درج آگهی املاک رایگان هستند؟

در جواب این سوال بایستی جواب داد :خیر. اما سایت هایی هستند که خدمات پایه آن ها یعنی درج آگهی املاک به صورت معمولی است و برای آنکه به صورت ویژه ای نمایش داده شوددارای هزینه هایی هستند که این کار باعث افزایش بازدید آگهی شما می شود .سایت رایگان بفروش با ارائه خدمات ویژه ای در حوزه خرید و فروش املاک از سایت های برتر درج آگهی مسکن می باشد که امکان درج آگهی املاک رایگان و ساخت آژانس املاک آنلاین برای شما را دارد که در این صفخه تمامی آگهی های مسکن کاربر در آن نمایش داده می شود که باعث میشود گاهی بدون نیاز کارمند املاک مرحله ی انتخاب ملک توسط مشتری صورت بگیرد.

ثبت آگهی رایگان ملک-سایت آگهی رایگان ملک_سایت آگهی مسکن_آگهی مسکن _فایل یاب املاک-درج آگهی فروش زمین-آژانس املاک-سایت های آگهی املاک

امکانات مهم سایت های آگهی املاک چیست؟

  • امکان درج موقعیت مکانی املاک
  • امکان درج اگهی توسط املاک و یا صاحب خوانه ها
  • امکان برقراری ارتباط بین صاحب خانه و املاک
  • اضافه کردن تصاویر ویا ویدیو ملک به آگهی ها
  • امکان انتشار نامحدود آگهی ملک توسط املاک
  • دارای فیلتر های هوشمند متراژ ، تعداد اتاق خواب ،عمر بنا و.....
  • دارای فرم های تخصصی برای ثبت اطلاعات کامل ملک و یا زمین 
  • دارای جایگاه خوب در نتایج جستجوی گوگل 
  • دارای پنل پیامکی و ایمیل برای مخاطبان

آیا سایت های آگهی مسکن همان فایل یاب املاک هستند؟

سایت های آگهی زمین یا مسکن عموماً میتوانندبه صورت مرجعی برای آژانس های املاک باشند تا بتوانند که آگهی های ملک که توسط صاحب خانه ها ثبت شده است را بیابند و با آن ها برای کار کردن بر روی فایلشان اجازه گرفته و مشتریان خود را به ملک آن ها برای ارائه بازدید ببرند.در اصل سایت های آگهی مسکن یکی از بهترین ایده هایی بوده که در فضای وب صورت گرفته و باعث شده که امکان های متفاوتی مانند ثبت رپورتاژ اگهی و تبلیغات برای کسب و کار های دیگر برای بهره برداری از آن ها به وجود بیاید.

اگر تمایل به ثبت آگهی استخدام دارید می توانید به مقاله درج رایگان آگهی استخدام مراجعه کنید..

بهترین سایت های آگهی املاک

با توجه به این که امروزه بسیاری از معاملات املاک به واسطه آگهی های ثبت شده در سایت های آگهی انجام می گیرد جایگزین روش هایی مانند مراجعه به آژانس املاک و....شده است،تصمیم داریم تا بهترین وب سایت های ثبت آگهی مرتبط با املاک را معرفی کنیم.

 رایگان بفروش  sellfree.ir

ثبت آگهی رایگان ملک-سایت آگهی رایگان ملک_سایت آگهی مسکن_آگهی مسکن _فایل یاب املاک-درج آگهی فروش زمین-آژانس املاک-سایت های آگهی املاک

رایگان بفروش یکی از سایت های درج آگهی املاک بوده که  آگهی ها را به صورت رایگان ثبت کرده و امکان تبدیل به آگهی های ویژه با پرداخت هزینه ایی اندک و مقرون به صرفه را داراست. این وب سایت را می توان یکی از بهترین وب سایت های درج رایگان آگهی اینترنتی دانست که به سهولت با ایجاد یک حساب کاربری و در کمترین زمان ممکن درج رایگان آگهی میسر می شود.رایگان بفروش به آژانس های املاک یک صفحه اختصاص می دهد تا تمام فایل های آن ها برای همه کاربران قابل مشاهده باشد. آگهی املاک شما در رایگان بفروش همواره در صفحه اول نتایج گوگل می باشد که می توان گفت شما با ثبت آگهی در رایگان بفروش تبلیغ اینترنتی در صفحه اول گوگل داشته باشید.برای ثبت آگهی املاک در این وب سایت باید بدانید که امکان ثبت آگهی در سه بخش ویلا، زمین، آپارتمان وجود دارد و می توان با توجه به نیاز خود از هر بخش استفاده کنیم.در رابطه با این وب سایت باید مد نظر داشت امکان ثبت آگهی در زمینه های گوناگونی با توجه به دسته بندی های موجود مهیاست که می توان از آنها نیز استفاده کرد. رایگان بفروش دارای فیلترینگ هوشمند و دقیق می باشد که برای مثال فیلترینگ مکانی آن در سطح استان ،شهر،محله،خیابان و حتی در سطح کوچه می باشد که باعث شده رابط کاربری آسانی نسبت به سایر سایت های آگهی داشته که محبوبیت و بازدید شگفت انگیزی پیدا کرده است.در انتها لازم به ذکر است که سایت رایگان بفروش مشخصات مسکن را با استفاده از فرم هایی تخصصی از آژانس مسکن میگیرد و به کاربران نشان میدهد که باعث می شود اطلاات آگهی های املاک این سایت به صورت کامل باشد.

برای آگهی ملک بهتر به مقاله درج آگهی ملک در سایت یک سر بزنید. 

امکانات رایگان بفروش:

  • فیلترینگ های تخصصی و هوشمند دقیق 
  • رایگان
  • فرم های تخصصی دریافت اطلاعات آگهی
  • پر بازدید و محبوب
  • از رنک های برتر فارسی گوگل در این زمینه 
  • نمایش آگهی در صفحه اول نتایج گوگل
  • امکان لینک سازی در آگهی ها 
  • امکان درج صاحب آگهی

ملکانا  www.melkana.com

ثبت آگهی رایگان ملک-سایت آگهی رایگان ملک_سایت آگهی مسکن_آگهی مسکن _فایل یاب املاک-درج آگهی فروش زمین-آژانس املاک-سایت های آگهی املاک

با مراجعه به آدرس www.melkana.com وارد صفحه اصلی سایت ملکانا می شویم. سایتی که از رتبه مناسبی هم برخوردار می باشد. از جمله ویژگی های اصلی این وب سایت می توان به تخصصی بودن آن در زمینه املاک اشاره کرد.البته در رابطه با این وب سایت باید مد نظر داشته باشیم که تمرکز آن بر املاک تهران بوده و با مراجعه به وب سایت فوق با نقشه شهر تهران مواجه می شویم که این امکان را به ما می دهد تا هم از طریق نقشه و هم از طریق منوی بالای سایت اقدام به انتخاب منطقه مورد نظر خود کنیم و امکان آگهی ازشهر های دیگر کشور را ندارد.از جمله ابزار جالب توجه موجوددر این سایت ماشین حساب مربوط به محاسبه وام می باشد که دارای کاربری آسان بوده و بسیار کاربردی نیز است.این سایت همچنین امکاناتی مانند محاسبه کمیسیون ، قیمت خانه قرارداد و بازدید مجازی و..... را دارد .در انتها قابل ذکر است که این سایت آگهی مسکن امکان نشان دادن آگهی ها در نتیاج گوگل را مانند رایگان بفروش و دیوارو... ندارد.

امکانات ملکانا:

  • رایگان
  • فرم های تخصصی دریافت اطلاعات آگهی
  • امکان لینک سازی در آگهی ها 
  • امکان درج صاحب آگهی
  • فیلتر محله بر روی نقشه 
  • زیبایی طراحی نقشه سایت
  • سپردن ملک:سپردن ملک خود به سایت ملکانا با پر کردن فرم مربوطه است. تنها نکته خاص در پر کردن فرم قیمت روز ملک است که برای این مشکل نیز می توان از امکان سایت استفاده کرده و قیمت ملک خود را بر اساس منطقه بدست آوریم.

ایران فایل  iranfile.ir

یک سایت دیگر آگهی املاک است که به مخاطبین خود کمک می کند تا در دسته بندی های آپارتمان ، اداری،تجاری،زمین و ویلا آگهی را زا پیدا کنند.این سایت نیز امکان فعالیت در شهر تهران را فقط دارا می باشد. فیلترینگ های این سایت بر حسب قیمت ، محله ،نوع معامله و..... می باشد که باعث می شود رابط کاربری آسانی نداشته باشد و و بازدید این سایت فقط توسط آژانس های املاک باشد که فقط منبعی برای آزانس های املاک به منظور پیدا کردن فایل های مسکن در این سایت باشد. 

امکانات ایران فایل:

  • فرم های تخصصی دریافت اطلاعات آگهی
  • از رنک های برتر فارسی گوگل در این زمینه 
  • امکان لینک سازی در آگهی ها 
  • امکان درج صاحب آگهی
  • یک فایل یاب  برای مشاورین املاک

کلید  kilid.com

ثبت آگهی رایگان ملک-سایت آگهی رایگان ملک_سایت آگهی مسکن_آگهی مسکن _فایل یاب املاک-درج آگهی فروش زمین-آژانس املاک-سایت های آگهی املاک

یکی از وب سایت های نام آشنا در زمینه ثبت آگهی املاک وب سایت کلید می باشد که می توان با مراجعه به آدرس kilid.com به این وب سایت دسترسی داشت.می توانیم در بخش های خرید، رهن و اجاره اقدام به جستجوی ملک مورد نظر خود در نقاط مختلف کشور کنیم و یا با استفاده از بخش ثبت رایگان آگهی اقدام به درج آگهی مربوط به ملک خود کنیم.این وب سایت نیز برای راحتی هر چه تمام تر کاربران خود اقدام به ارائه اپلیکیشن اندروید و I OS کرده است که به راحتی می توان بر روی گوشی خود نیز از امکانات وب سایت استفاده کنیم.جالب است بدانید امکان تخمین قیمت ملک با وارد کردن کد پستی نیز از جمله امکانات کاربردی این وب سایت می باشد.این وبسایت مشخصات کامل میلک را از مشاورین املاک دریافت کرده و به صورت کامل آن را به مشتریان مسکن ها نشان می دهد.

امکانات کلید:

  • فیلترینگ های تخصصی و هوشمند دقیق 
  • رایگان
  • فرم های تخصصی دریافت اطلاعات آگهی
  • پر بازدید و محبوب
  • از رنک های برتر فارسی گوگل در این زمینه 
  • نمایش آگهی در صفحه اول نتایج گوگل
  • فقط با مشاورین املاک همکاری می کند به همین دلیل نمی توان از آن به عنوان فال یاب املاک استفاده کرد.
  • امکان تخمین قیمت ملک 
  • فعالیت در خرید و رهن و اجاره آپارتمان و زمین کلنگی و...

شابش

ثبت آگهی رایگان ملک-سایت آگهی رایگان ملک_سایت آگهی مسکن_آگهی مسکن _فایل یاب املاک-درج آگهی فروش زمین-آژانس املاک-سایت های آگهی املاک

از دیگر وب سایت های فعال در زمینه درج آگهی ملک می توان به سایت شابش اشاره کرد که توسط آدرس  shabesh.com به صفحه اصلی این سایت دسترسی خواهیم داشت. این وب سایت نیز اقدام به فعالیت در رابطه با املاک تهران و شهرستان های دیگر نموده است.با مراجعه به این سایت با یک موتور جستجو مواجه شده که امکان فیلتر کردن نتایج با توجه به نیاز کاربر هم هست و به سادگی می توان اقدام به جستجو در زمینه خرید، رهن و اجاره املاک کرد.این وب سایت نیز برای راحتی کاربران خود اقدام به طراحی اپلیکیشن مخصوص اندروید و I OS  نموده است. اما سرعت سایت این مجموعه بسیار پایین بوده که باعث نارضایتی کاربران از آن شده است.

دلتا

وب سایت دلتا که در دو بخش آگهی املاک و بخش مجله مرتبط با مسکن فعالیت می کند و شما با مراجعه به آدرس delta.ir با دو بخش ملک و مجله مواجه می شوید که این خود از ویژگی های این وب سایت می باشد.امکان ثبت رایگان آگهی ملک شما به سادگی با انتخاب منطقه مورد نظر ممکن است و می توان در دو بخش رهن و اجاره و یا بخش خرید و فروش به ثبت ملک پرداخت.در رابطه با این وب سایت هم مد نظر داشته باشید که امکان استفاده امکانات آن توسط اپلیکیشن های موبایلی فراهم است. دلتا محل فعالیتش بسیار گسترده و می توان گفت به اندازه کل کشور است .البته یکی از بخش های جذاب قسمت مجله آن نکات حقوقی است . این سایت تنها با مشاورین آژانس های مسکن همکاری می کند.

امکانات دلتا:

  • فیلترینگ های تخصصی و هوشمند دقیق 
  • رایگان
  • فرم های تخصصی دریافت اطلاعات آگهی
  • پر بازدید و محبوب
  • نمایش آگهی در صفحه اول نتایج گوگل
  • امکان درج صاحب آگهی 
  • محل های گسترده فعالیت

دیوار  divar.ir

ثبت آگهی رایگان ملک-سایت آگهی رایگان ملک_سایت آگهی مسکن_آگهی مسکن _فایل یاب املاک-درج آگهی فروش زمین-آژانس املاک-سایت های آگهی املاک

از جمله وب سایت های فعال در زمینه درج رایگان آگهی سایت دیوار است که از طریق آدرس divar.ir امکان دسترسی به آن میسر می شود و یکی از پر استفاده ترین وب سایت های درج رایگان آگهی است که البته امکان درج آگهی در زمینه های گوناگونی در آن امکان پذیر است. از جمله مهمترین امکانات این وب سایت می توان به اپلیکیشن پر استفاده آن اشاره داشت.با توجه به این که دیوار یک وب سایت درج آگهی به صورت عمومی می باشد لذا فاقد امکانات تخصصی در زمینه ملک بوده اما می توان از امکان درج آگهی از سراسر ایران را به عنوان یک ویژگی ذکر کرد. لازم به ذکر است که مخاطبان دیوار به دلیل عدم کامل بودن آگهی املاک از این سایت رضایت چشمگیری ندارند.

امکانات دیوار:

  • فیلترینگ های تخصصی و هوشمند دقیق 
  • رایگان
  • فرم های تخصصی دریافت اطلاعات آگهی
  • پر بازدید و محبوب
  • از رنک های برتر فارسی گوگل در این زمینه 
  • دارای اپلیکیشن های اندروید و ios
  • امکان لینک سازی در آگهی ها 
  • امکان درج صاحب آگهی
  • دارای پنل چت اختصاصی

شیپور  sheypoor.com

ثبت آگهی رایگان ملک-سایت آگهی رایگان ملک_سایت آگهی مسکن_آگهی مسکن _فایل یاب املاک-درج آگهی فروش زمین-آژانس املاک-سایت های آگهی املاک

از دیگر وب سایت هایی که اقدام به انتشار آگهی رایگان در زمینه های گوناگون من جمله مسکن می کند می توان به سایت شیپور اشاره کرد که با آدرس www.sheypoor.com در دسترس همگان می باشد.با مراجعه به وب سایت و یا اپلیکیشن شیپور،  دسته بندی های گوناگونی پیش روی ما قرار دارد که می توانیم به بخش املاک مراجعه کنیم و با توجه به نیاز خود که می تواند اجاره و یا خرید آپارتمان، واحد تجاری، باغ و ویلا و ... باشد. به مشاهده آگهی های مختلف بپردازیم.البته در رابطه با درج رایگان آگهی باید این نکته را مد نظر خود داشته باشید که امروزه وب سایت های گوناگونی در این زمینه در حال فعالیت می باشند که در این مقاله سعی شده به پرکاربردترین های این وب سایت ها که در زمینه املاک و مستقلات فعال هستند اشاره گردد.

امکانات شیپور:

  • فیلترینگ های معمولی 
  • رایگان
  • فرم های تخصصی دریافت اطلاعات آگهی
  • از رنک های برتر فارسی گوگل در این زمینه 
  • نمایش آگهی در صفحه اول نتایج گوگل
  • امکان لینک سازی در آگهی ها 
  • امکان درج صاحب آگهی
  • برای درج آگهی حتما می بایستی عضو سایت دیوار شد

ما در این مقاله سعی کردیم سایت های برتر درج آگهی ملک را به شما عزیزان معرفی کنیم.در انتها شایان ذکر است بگوییم که سایت های آگهی املاک در ایران به طور معمول رایگان هستند و بستر مناسبی برای تبلیفات اینترنتی موثز هستند. یکی از این سایت ها رایگان بفروش است که در آن لینک سازی به صورت فالو و یا نوفالو امکان پذیر بوده و همچنین رایگان بفروش امکان ثبت رپورتاژ آگهی را نیز داشته که به کمک آن ها می توان رتبه سایت خود در گوگل را بهبود ببخشید.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد