جستجو

لیست سایت های تبلیغاتی رایگان

(17 رای)
به روز رسانی: 14 آبان 1398 ساعت 18:45:33
تاریخ ثبت: 23 مهر 1398 ساعت 02:45:49
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/19500

در عصر ارتباطات یکی از موثرترین راه های تبلیغ، درج آگهی در سایت های رایگان است. این روش از تبلیغ یکی از سودمندترین و پربازده ترین روشهای تبلیغاتی است چرا که باعث بیشتر دیده شدن کسب و کار یا خدمات ارائه شده توسط شما شده، آمار بازدید شما را بالا می برد، به شمار مخاطبان و مشتریانتان اضافه کرده و نهایتا باعث سود دهی هرچه بیشتر و افزایش فروش شما می گردد. اما این تبلیغات اینترنتی می توانند همراه با پرداخت هزینه و یا بصورت رایگان باشند.


در این مقاله قصد داریم به معرفی یک لیست از سایت های تبلیغاتی رایگان داخلی بپردازیم:


ads



سایت های تبلیغاتی رایگان:


همانطور که میدانید تبلیغات یکی از مهمترین گزینه های توسعه کسب و کار شماست. اما تبلیغ در سایت های درج آگهی رایگان یکی از کم هزینه ترین روش های تبلیغات و بازاریابی برای داشتن یک تجارت موفق است. در ایران، سایت های درج آگهی رایگان دارای قدمتی بیش از ده سال هستند و به علت امکانات فراوان و البته رایگان برای معرفی خدمات و محصولات شما علاقمندان زیادی را نیز به خود جلب کرده اند. بنابراین در ادامه یک لیست از سایت های تبلیغاتی رایگان برتر را ارائه داده و به معرفی آنها می پردازیم:



1- سایت دیوار (divar.ir)


unnamed


سایت دیوار به عنوان برترین سایت در لیست سایت های تبلیغاتی رایگان قرار دارد. این سایت با داشتن بیشترین آمار ترافیک در سایت الکسا برترین رتبه از سایت های درج آگهی  در داخل کشور را به خود اختصاص داده است. سایر پلتفرم های موجود برای سایت دیوار شامل دستگاه های اندرویدی، آیفون و آیپد است.  این سایت از سال 1392 با هدف خرید و فروش بدون واسطه ی آنلاین کار خود را آغاز کرد و از آن زمان تا کنون در صدر وب سایت های درج اگهی رایگان قرار دارد. سایت دیوار مورد توجه عموم افراد جامعه خصوصا صاحبان کسب و کار است.



2- سایت شیپور (sheypoor.com)


289ab5860c654d7faa2ed2c33a9386ad__thumb=400x300


دومین سایت آگهی و تبلیغات داخلی در رتبه بندی الکسا، سایت شیپور است. این سایت در سال 1391 با ایده گرفتن از ebay  و با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی شد و هدف اصلی آن ارتباط بی واسطه خریدار و فروشنده بود. معمولا مردم و افراد عادی جهت درج آگهی سراغ این وب سایت نیازمندی می آیند. این سایت رتبه 35 الکسای کلیه سایت های ایرانی را به خود اختصاص داده و در ماه حدود 4 میلیون بازدید کننده دارد.



3- سایت نیاز روز (niazerooz.com)


1618


نیاز روز در سال 1382 طراحی و راه اندازی شد. در آن زمان سایت های تبلیغاتی انگشت شمار بودند و تبلیغ در فضای مجازی هم به شکل چشمگیری رایج نبود. این سایت رتبه ی سوم الکسای لیست سایت های تبلیغاتی رایگان را به خود اختصاص داده است. در نیاز روز شما می توانید علاوه بر امکانات عادی امکاناتی ویژه مانند ثبت در گروه های تخصصی کسب و کار، ثبت چند آدرس گوناگون برای هر آگهی، ثبت آدرس بر روی نقشه، ثبت ویدئو برای آگهی، آگهی ستاره دار، بروز رسانی آگهی، نمایش آگهی در چند شهر، سامانه تلگرامی آگهی ها و ... را داشته باشید.



4- سایت ایستگاه (istgah.com):


1544252784


این سایت با بهره گیری از نیازهای کاربران جهت معرفی بهتر کسب و کار خود توانسته است جایگاه خوبی در لیست سایت های تبلیغاتی رایگان کسب کند. در ایستگاه نوع آگهی ها به 4 دسته تقسیم می شوند:




  • آگهی رایگان: کاربر با استفاده از عنوان، متن و عکس می تواند یک آگهی را ثبت کند. اما این آگهی در صفحه اصلی سایت نشان داده نمی شود.

  • آگهی زمینی: درج این نوع از آگهی در صفحه اصلی سایت اما در پایین تمام آگهی ها می باشد. این نوع آگهی در سایت ایستگاه به سه دسته تقسیم می شود (یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره) که نمایش براساس اولویت ستاره های بیشتر است و مدت زمان نمایش 30 روز است.

  • آگهی هوایی: این آگهی در وسط های سایت ایستگاه درج می شود و به سه دسته (چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره) تقسیم می شود. به هر دسته یک لینک تعلق می گیرد و مدت زمان نمایش 60 روز است.

  • آگهی فضایی: این نوع آگهی بهترین نوع تبلیغ در سایت ایستگاه است. این آگهی در فضای سایت ایستگاه و در موتورهای جستجو است که به سه دسته (هفت ستاره، هشت ستاره و نه ستاره) تقسیم می شود. آگهی ها از دو لینک و دو عکس شروع می شوند تا چهار لینک و چهار عکس ادامه دارند. مدت زمان نگهداری آگهی 90 روز است.


5- سایت ایران تجارت (iran-tejarat.com):


358_iran-tejarat_thb


پنجمین سایت از لیست سایت های رایگان تبلیغاتی در ایران، سایت ایران تجارت است که رتبه پنجم الکسای سایت های آگهی رایگان در ایران را به خود تخصیص داده است. دسته بندی های اصلی موجود برای درج آگهی در این سایت شامل آپارتمان و املاک، استخدام، خودرو، تورهای مسافرتی، موبایل، کامپیوتر، آموزش، کار و اشتراک، خدمات، زیبایی و پوشاک، لوازم و صنعت می باشند که هرکدام به دسته بندی های بیشتری قابل تقسیم هستند.


در ایران تجارت می توانید به صورت رایگان اقدام به ثبت آگهی خود کنید و یا از آگهی های ویژه با تعرفه های مختلف و البته امکانات متفاوت بهره مند شوید.



تا اینجا 5 سایت برتر از لحاظ رتبه الکسا را معرفی نمودیم. در ادامه لیست سایت های تبلیغاتی رایگان با رتبه 6 تا 20 الکسا در ایران را اعلام می کنیم:


6- سایت ای فروش (eforosh.com)

7- سایت سود ایران (soodiran.com)

8- سایت شتاب (shetabe.ir)

9- سایت نیو آگهی (newagahi.ir)

10- سایت ایست نگاه (istnegah.com)

11- سایت آگهی چی (agahichi.com)

12-  سایت درج آگهی (darjeagahi.com)

13-  سایت آگهی تیتر (agahititr.ir)

14-  سایت سانیاز (saniaz.com)

15-  سایت شهر 24 (shahr24.com)

16-  سایت دیجی آگهی (digiagahi.com)

17-  سایت پرشین آگهی (persianagahi.com)

18-  سایت لوکو پوک (locopoc.com)

19-  سایت نیازدون (niazdon.com)

20-  سایت آگهی 724 (agahi747.com)

سخن پایانی:


در این مقاله لیست سایت های درج آگهی رایگان را بررسی نمودیم. اگر مالک یک کسب و کار هستید، در نظر داشته باشید که همواره از بهترین و به روزترین روش های تبلیغات برای توسعه و سود دهی تجارت خود استفاده کنید. تحقیقات نشان داده اند که تبلیغات در دنیای مجازی مهمترین روش بازاریابی و رسیدن به افزایش آمار کاربران و مخاطبان است.


استفاده از سایت های پر بازدید که دارای ترافیک بالایی از لحاظ موتورهای جستجو هستند، کمک شایانی برای بهتر دیده شدن کسب و کار یا خدمات ارائه شده توسط تجارت شما هستند. همانگونه که در این مقاله نیز مطالعه نمودید با استفاده از سایت های رایگان هم می توانید در پیشرفت کسب و کار و سود دهی هرچه بیشتر قدم بردارید.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد