جستجو

معرفی سایت‌های خرید، فروش و اجاره ملک

(14 رای)
به روز رسانی: 03 مهر 1398 ساعت 14:35:55
تاریخ ثبت: 05 شهریور 1398 ساعت 02:45:03
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/17061

سایت‌های خرید، فروش و اجاره ملک برای بسیاری از ما بهترین گزینه برای یافتن ملک مناسب خود است . در گذشته افراد برای یافتن یا به فروش گذاشتن ملک خود  به بنگاه‌های املاکی محله مراجعه می‌کردند. این کار هم بسیار وقت‌گیر بود و هم ممکن بود بعد از ساعت‌ها پیاده‌روی در انتها خانه‌ای با معیارهای خود پیدا نکنید.  اما امروزه با وجود سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند می‌توان به‌ راحتی و بدون صرف هزینه،  رفت‌وآمدهای بی‌مورد خانه‌ای که با شرایط اقتصادی شما مناسب است را پیدا کنید.  در این سایت‌ها با کمترین هزینه یا حتی رایگان، قادر هستید خانه خود را در معرض دید کاربران قرار دهید. همچنین کاربران با فشار یک دکمه می‌توانند از اطلاعات خانه و شرایطی که دارد به ‌راحتی آگاه شوند.  یکی دیگر از مزیت‌های سایت‌های خرید و فروش ملک، نبودن  واسطه بین مشتری و فروشنده است.  در این سایت‌ها فروشنده مستقیم با خریدار در تماس است و با هم به انجام مذاکرات می‌پردازند. در این سایت‌ها همچنین عکس از ملک نیز وجود دارد که کاربران می‌توانند با دیدن آن‌ها تصمیم خود را قطعی‌تر کنند. در ادامه مقاله به بررسی برخی از سایت‌های خرید، فروش و اجاره ملک می‌پردازیم.



سایت رایگان بفروش


سایت رایگان بفروش یکی از بهترین سایت‌های آگهی برای معاملات املاک است. در این سایت شما در هر جای ایران که صاحب ملکی هستید و قصد فروش یا اجاره آن را دارید، می‌توانید آگهی خود را ثبت کنید. همچنین در سایت رایگان بفروش، زمین نیز خرید و فروش می‌شود.  برای ثبت آگهی خود فقط کافی است که وارد سایت شده و اقدام به ایجاد نام کاربری کنید.  پس از تنظیم متن آگهی و قرار دادن عکس مناسب آن، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای آگهی خود را در سایت قرار دهید.  در این سایت پس از مدتی که آگهی شما در صفحات بعدی قرار گرفت، می‌توانید آگهی خود را با کلیک بر دکمه  نوسازی، بدون پرداخت هزینه در صفحه اول قرار دهید.  افرادی که به دنبال خانه در محله‌های اطراف خود هستند ،می‌توانند با استفاده از سیستم مکان‌یاب آگهی‌های اطراف خود را پیدا کنند.  البته پس از ثبت آگهی پس از مدتی بعد از تایید صلاحیت آن در سایت انتشار پیدا می‌کند. این امر به این دلیل است که قبل از انتشار باید آگهی شما توسط ادمین­های سایت تائید شود.


در سایت رایگان بفروش آیتمی به نام معاوضه نیز وجود دارد. افرادی که قصد معاوضه ملک با کالاها یا املاک دیگر دارند، می‌توانند از این قابلیت سایت بهره ببرند.



یکی از  سایت‌های خرید، فروش و اجاره املاک،  سایت رایگان بفروش است. در این سایت می‌توانید آگهی ملک خود را بدون هیچ هزینه‌ای درج کنید. 


سایت شابش


سایت و اپلیکیشن شابش، یکی از سایت‌های تخصصی خرید، فروش و اجاره ملک است. این سایت رابطی بین خریدار، فروشنده و مشاورین املاک است. در این سایت می‌توانید خانه، آپارتمان، باغ، ویلا و زمین خود را به صورت رایگان آگهی کنید.  این سایت با شعار هر فردی، چه یک دانشجوی دانشگاه که قصد اجاره یک اتاق را دارد و چه یک سرمایه‌گذار در حوزه ملک، که به دنبال خرید و اجرای یک پروژه جدید است، به ‌آسانی می‌تواند از شابش خانه خود را بیابد. این سایت در تمام نقاط ایران فعالیت می­کند و در هر نقطه‌ای از کشور که به دنبال خانه باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین افرادی که مالک هستند می‌توانند  آگهی خود را به صورت رایگان درج کنند.


سایت‌های خرید، فروش و اجاره ملک


در این سایت بسته‌های مختلفی را برای افرادی که قصد درج آگهی دارند، وجود دارد.  با استفاده از این بسته‌ها می‌توانید آگهی خود را به صورت حرفه‌ای و کم دردسر در شابش قرار دهید تا تعداد بازدید از آگهی شما بیشتر شود.



ایران فایل


یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های خرید، فروش و اجاره، سایت ایران فایل است. سایت ایران فایل اپلیکیشن موبایل نیز دارد که کاربران می‌توانند از آن به آسانی استفاده کنند. در سایت ایران فایل فقط آگهی‌های مربوط به ساختمان و مسکن قرار می‌گیرد.  درج  آگهی در این سایت با پرداخت هزینه صورت می‌گیرد و باید هزینه‌ای در قبال درج آگهی پرداخت کنید. در این سایت آگهی­ها  به سه  صورت متنی، متن همراه با عکس یا تبلیغات متحرک وجود دارد.  در سایت ایران فایل هر آگهی در دسته‌بندی مخصوص به خود قرار می‌گیرد. این  دسته‌بندی‌ها شامل : نوع کاربری، متراژ، اجاره، فروش، خرید، نوع ساختمان و... است.  در این سایت همچنین خبرهای مربوط به املاک و مستغلات وجود دارد و شما را با جدیدترین اخبار در این زمینه آشنا می‌سازد.



در سایت ایران فایل درج آگهی همراه با پرداخت هزینه‌هایی است که باید در ابتدا پرداخت شود.    


سایت هومینگ


در سایت و اپلیکیشن هومینگ علاوه بر درج آگهی‌های املاک، نکاتی درباره دکوراسیون، تحلیل و اخبار بازار مسکن و مشاوره حقوقی در این زمینه وجود دارد.  این سایت در 28 شهر ایران فعال شده و تمامی کاربران  در این شهرها می‌توانند از خدمات این سایت بهره ببرند.  در این سایت می‌توانید به صورت رایگان آگهی خود را در زمینه‌های خرید، فروش و اجاره ملک قرار دهید.


سایت‌های خرید، فروش و اجاره ملک


یکی از مزایای این سایت ثبت آگهی به صورت تلفنی است. افرادی که نمی‌توانند آگهی خود را در این سایت قرار دهند، به‌ راحتی از طریق تلفن قادر هستند آگهی خود را در هومینگ ثبت کنند.  در سایت هومینگ می‌توانید از خانه خود عکس 360 درجه بگیرید. این سایت کارشناسانی  دارد که به صورت رایگان از خانه و ملک شما عکس‌برداری 360 درجه می‌کنند.



سایت دیوار


یکی از سایت‌های پربازدید در زمینه ثبت آگهی،  سایت و اپلیکیشن دیوار است.  اگر به دنبال سایت‌هایی هستید که تعداد کاربران آن زیاد باشد، سایت دیوار بهترین گزینه است. در این سایت درج آگهی رایگان است. دیوار آگهی‌های متنوعی دارد که یکی از آن‌ها آگهی املاک است. در این قسمت از دیوار آگهی‌های املاک دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی است. آگهی‌ها بر اساس شهر یا محله و  عکس‌دار بودن آگهی‌ها طبقه‌بندی می‌شوند. در این سایت به دلیل ثبت آگهی‌های زیاد، آگهی شما در چند ساعت آینده به صفحات بعدی انتقال پیدا می‌کند و کاربران کمتری از آگهی شما دیدن می‌کنند. در این سایت می‌توانید آگهی خود را با عکس از ملک یا بدون آن قرار دهید.



سایت شیپور


سایت شیپور که در زمینه آگهی رقیب دیوار محسوب می‌شود یکی از سایت‌های خرید، فروش و اجاره ملک است.  این سایت کاملاً شبیه به سایت دیوار است و در آن دسته‌بندی‌های مشابه وجود دارد. یکی از تفاوت‌های این دسته‌بندی به نسبت سایت دیوار وجود متراژ در آن است. در سایت شیپور می‌توانید آگهی خود را به نسبت متراژی که دارد، نیز دسته‌بندی کنید.



سایت دیوار و شیپور یکی از پربازدید‌ترین سایت‌های ایران هستند که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. این سایت‌ها جزو سایت‌های خرید، فروش و اجاره ملک هستند.


سایت کیلید


در سایت و اپلیکیشن کیلید می‌توانید علاوه بر درج آگهی در زمینه املاک، از اخبار در زمینه ملک و رشد قیمت‌ها و تغییرات آن  اطلاع پیدا کنید. در سایت کیلید همچنین امکانی وجود دارد که در آن کارشناسان با توجه به ملک و امکاناتی که دارد و همچنین داده‌های آماری، ملک شما را قیمت‌گذاری می‌کنند. برای این کار فقط کافی است آدرس ملک و کد پستی آن را برای ادمین سایت کیلید بفرستید.  از دیگر قابلیت‌های این سایت می‌توان به شناسایی املاک اطراف کاربر نیز اشاره کرد.  در کیلید هر کاربر می‌تواند مشاورین املاک معتبر نزدیک خود را به ‌آسانی شناسایی کند.  با درج آگهی در کیلید می‌توانید به ‌راحتی از کاربران این سایت استفاده کنید.


سایت‌های خرید، فروش و اجاره ملک


بسیاری از سایت‌هایی که در این مقاله نام بردیم،  پربازدید‌ترین و معتبرترین سایت‌های خرید، فروش و اجاره ملک هستند. در این سایت‌ها می‌توانید ملک خود را به صورت رایگان یا با پرداخت مقدار کمی هزینه به ‌راحتی آگهی کنید.  در دنیای امروزی که تمامی کارها از طریق اینترنت انجام می‌شود بهترین گزینه برای درج آگهی این سایت‌ها هستند. سایت‌هایی که روزانه مردم به دلیل احتیاجات خود به آن‌ها سر می‌زنند و شانس یافتن یا فروش ملک شما را چند برابر می کنند.  در این سایت‌ها بدون واسطه می‌توانید با فرد مقابل در تماس باشید و از دردسرهای رفت‌وآمدهای بی‌مورد دوری‌کنید.


 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

معرفی میوه هایی که کربوهیدرات ندارند

شاید افرادی که میوه زیاد استفاده می‌کنند اطلاعی ندارند که میوه‌ها نیز حاوی کربوهیدرات هستند، ما در ادامه مقاله...

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

فروش کالای دست‌ دوم

فروش کالای دست دوم، یعنی فروش کالا هایی که پیش تر توسط شحص دیگری استفاده شده اند، یک صنعت روبه رشد و پرطرفدار در...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

استراتژی‌های فروش

همه کسب و کارها دوست دارند تا یک فروش موفق داشته باشند ولی برخورداری از یک فروش موفقیت ‌آمیز، استراتژی ‌ها و تکنیک‌...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

ثبت آگهی رایگان خرید و فروش

بسیاری از مردم برای معرفی خود و کسب و کارشان اقدام به ثبت آگهی رایگان در وب سایت های ارائه دهنده خدمات مربوط به آگهی...

روش های افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اولین دغدغه و مشکل برای فروشگاه های آنلاین است. آن ها باید سعی کنند محصولات خود را به صورت آنلاین به...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد