جستجو

انواع تبلیغات مجازی

(16 رای)
به روز رسانی: 05 شهریور 1399 ساعت 17:08:55
تاریخ ثبت: 22 خرداد 1399 ساعت 04:45:06
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/31160
تبلیغات لازمه هر کسب و کاری است. این روزها استفاده از روشهای سنتی کسب و کار کمتر شده و افراد بیشتر از قبل به سمت تبلیغات آنلاین آمده اند. اما آیا می دانید کدامیک از تبلیغات مجازی و آنلاین بیشترین تاثیر را در کسب و کار شما دارند؟ با ما در این مقاله با مرور چند نوع از تبلیغات مجازی همراه باشید:

بررسی چند روش تبلیغات مجازی برای کسب و کار شما


دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات مجازی، تبلیغات آنلاین و ... همگی عنوان هایی هستند که معمولا در فضای مجازی برای تبلیغات کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند. اما وقتی از لحاظ تخصصی این کلمات را بررسی می کنیم، نهایتا به یک هدف می رسیم: پیشرفت کسب و کار و سوددهی هرچه بیشتر.

در گذشته افراد، شرکتها و کسب و کارها برای افزایش فروش و ارائه هرچه بیشتر خدمات خود از روش های سنتی استفاده می کردند. اما به دلیل عدم کارایی تبلیغ ارائه شده، حتی با وجود کیفیت بالا در محصولات و خدمات باز هم شکست می خوردند.

امروزه همه چیز به اینترنت گره خورده است. مخصوصا در این دوران بیمار کرونا، عمده افراد، کسب و کارها، مدارس، دانشگاه ها و ... به سمت اینترنت آمده اند. کاربران اینترنتی فقط محدود به نوجوان و جوانان و تحصیل کرده ها نیستند. این روزها از هر قشر و سن به اینترنت متصل شده اند. در این روزها چک کردن قیمت ها از طریق اینترنت کار بسیار راحتی شده و به دنبال آن خریدهای مجازی و اینترنتی هم افزایش پیدا کرده است. شما حتی می توانید فیلم ها یا آهنگ های مورد علاقه خود را با صرف هزینه های کمتر از طریق اینترنت نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: روش های کسب درآمد از طریق اینترنت


در عصر تکنولوژی با استفاده از روش های متفاوت تبلیغات مجازی محدودیتهایی مانند مکان ارائه خدمات و هزینه های هنگفت برخی از انواع تبلیغات سنتی یا مشکلات ناشی از تبلیغات حضوری کمتر شده و شما می توانید در کنار ارائه خدمات با کیفیت، به فکر تبلیغات مجازی کارا و موثر هم باشید.

با اتصال به اینترنت، به همین سادگی برای خود دنیای جدیدی ساخته ایم که اسمش را مجازی گذاشته ایم و بنا به آمارهای اعلام شده، بیش از نیمی از زمان خود را در این دنیای مجازی میگذرانیم. به همین دلیل، تبلیغات کسب و کار ما هم به سمت دنیای اینترنتی و مجازی شدن آمده است. اما برای تبلیغات مجازی و آنلاین روش های متنوع و متفاوتی وجود دارد که با بهره گیری از این روش ها می توانید سود بیشتری به دست آورده، محدودیت های جغرافیایی را از بین ببرید و از طرفی نیز هزینه کمتری برای تبلیغ متقبل شوید. اما سوال این است؟ انواع تبلیغات مجازی سودمند کدامند؟

در ادامه به این سوال پاسخ داده و به معرفی انواع تبلیغات مجازی می پردازیم:

1- تبلیغات در شبکه های اجتماعی:


تبلیغات مجازی از طریق شبکه های اجتماعی

قبلا هم گفتیم که هم اکنون افراد جامعه از هر سن و قشر و جنسیتی، از خردسال گرفته تا ... بیشتر از نیمی از زمان خود را در اینترنت سپری می کنند. اما این صرف وقت در اینترنت بیشتر از همه در کدام بخش از دنیای مجازی و اینترنتی است؟ بله. حدستان درست است. شبکه های اجتماعی.

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، فیسبوک، لینکدین و ... از شبکه های پربازدید هستند. اما با اختلاف زیاد، بیشترین وقت گذارنی افراد در اینستاگرام و بعد از آن در تلگرام است. شاید به همین دلیل است که این دو شبکه اجتماعی امکانات تبلیغات مجازی بیشتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی (Social Media) دارند.

پس بنا به نوع کسب و کاری که دارید می توانید در این شبکه های اجتماعی به روش های مختلف اقدام به تبلیغات مجازی کنید. اما مراقب باشید که کسب و کار و مخاطبان شما با هم سازگاری داشته باشند. به عبارت دیگر استراتژی تبلیغاتی خود را طوری طراحی کنید که مخاطبان شما علاقمند به کسب و کارتان شوند.

حضور در شبکه های اجتماعی بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال شما می توانید از اینستاگرام برای تبلیغات بنری، ویدئویی، ساخت کمپین های تبلیغاتی و ... استفاده کنید. وب سایت خود را به این شبکه اجتماعی متصل کنید. از استوری و لایو برای معرفی کسب و کارتان استفاده کنید و در نتیجه محدوده معرفی خود را به یک مکان خاص محدود کرده یا در سراسر دنیای مجازی خود را معرفی کنید. با این توضیحات، برای این مدل از تبلیغات مجازی می توانید با اینستاگرام مارکتینگ شروع کنید.

2- تبلیغات مجازی در موتورهای جستجو:


موتورهای جستجوو تبلیغات مجازی

می دانیم که بیشتر از 60 درصد ترافیک اینترنت جهانی روی سایت گوگل قرار دارد. پس چرا مخاطبان شما این 60 درصد افراد نباشند؟

اگر شما بتوانید خود را به درستی از طریق گوگل معرفی کنید، در کمترین بازه زمانی می توانید مخاطبان زیادی برای کسب و کارتان پیدا کنید. اما به یاد داشته باشید که با افزایش قیمت دلار و بالا رفتن روز به روز ارز، این نوع از تبلیغات بسیار گران تمام می شود.

در تبلیغات مجازی به روش موتور جستجو شما مجبورید اعتبار اکانت خود را بر اساس دلار افزایش دهید. حالا تصور کنید با قیمت دلار 18 هزار تومانی این نوع تبلیغات چه هزینه ای را برای شما دارد؟

3- ویدئو مارکتینگ یا تبلیغات ویدئویی:


تبلیغ با ویدئو مارکتینگ

تبلیغات ویدئویی یکی از بهترین روش های تبلیغات مجازی است که برای پیشرفت هرچه بیشتر کسب و کارتان می توانید مورد استفاده قرار دهید. با استفاده از ویدئو مارکتینگ می توانید تیزر تبلیغاتی بسازید یا با استفاده از موشن گرافیک و پادکست و ... کسب و کار خودتان را تبلیغ کنید و در موتورهای جستجو و به اشتراک گذاری ویدئو قرار دهید.

یکی از محبوبترین این موتورهای جستجوی ویدئویی، یوتیوب است اما به دلیل فیلترینگ دسترسی به آن در ایران برای مخاطبان کمتر شده است. بنابراین می توانید از نمونه ایرانی مشابه یوتیوب یعنی آپارات استفاده کنید و فایلهای ویدئویی خود را برای تبلیغات به اشتراک بگذارید. هم چنین می توانید این فایل های ویدئویی و تیزرهای تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.

در مورد ویدئو مارکتینگ نیز این موضوع مورد اهمیت است که طبق پیش بینی های صورت گرفته تا سال 2021 بیشتر از 70 درصد شرکت هایی که به سئو خود اهمیت می دهند، تبلیغات و کسب و کار مرتبط با سئو را به سمت سئوی ویدئویی می برند.

4- تبلیغات موبایلی:


نوعی دیگر از تبلیغات مجازی استفاده از انواع مختلف تبلیغ از طریق موبایل است. این روزها دیده می شود که هر شخصی با هر سنی یک گوشی موبایل یا تبلت و ... در اختیار دارد. بنابراین با استفاده از روش های مختلف مانند تبلیغات در اپلیکیشن ها، تبلیغات پیامکی، پوش نوتیفیکیشن ها، تبلیغات اینترنتی و ... می توان اقدام به تبلیغ کسب و کار کرد.

5- ایمیل مارکتینگ یا تبلیغات ایمیلی:


تعریفی که معمولا برای این نوع از تبلیغ وجود دارد، اندکی اشتباه است. ایمیل مارکتینگ به این معنی نیست که شما بانکی از اطلاعات ایمیلی بخرید و سپس از طریق ارسال ایمیل اقدام به معرفی کسب و کارتان و تبلیغات مجازی کنید. حتی ارسال های انبوه ایمیل هم احتمال مسدود و اسپم شدن را دارد. در این شرایط شما نه تنها باعث تبلیغ کسب و کارتان نمی شوید که ممکن است برای کسب و کار شما اثر منفی نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین راه برای تبلیغات چیست؟


در تبلیغ ایمیلی شما باید از طریق وب سایت خود و خبرنامه موجود در وب سایتتان اقدام به جذب افراد کنید. افرادی که از طریق خبرنامه به مخاطبان ایمیلی شما اضافه می شوند، به خواست و علاقه خود این کار را انجام داده اند بنابراین احتمال دنبال کردن کسب و کارتان و معرفی شدن شما از طریق آن ها بیشتر خواهد شد.

6- ریپورتاژ (رپرتاژ) آگهی:


این نوع از تبلیغات مجازی یکی از روش های موثر تبلیغات است. در این نوع از تبلیغ، کسب و کار شما توسط سایت هایی که مخاطبان و بازدیدهای زیادی دارند، معرفی می شود. این روش تاثیر مثبتی روی سئوی سایت شما هم می گذارد و در کوتاهترین زمان ممکن تاثیر خوبی روی افزایش تعداد مخاطبان شما خواهد گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات از طریق درج ریپورتاژ آگهی مطالعه مقاله رپورتاژ آگهی و تاثیر بر سئو سایت دارکوب را به شما پیشنهاد می دهیم. هم چنین با تماس با متخصصان سایت دارکوب می توانید بهترین و موثرترین روش تبلیغات مجازی برای کسب و کارتان را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

0 تا 100 ساخت اکانت چت جی پی تی با شماره مجازی

با ساخت اکانت چت جی پی تی همانند یک قایقران در اقیانوسی بیکران، آماده‌ی کشف جزیره‌ای نهفته خواهید بود که سفری...

آشنایی با انواع لوستر و بررسی آن ها

در این محتوا با مفاهیم مختلفی در رابطه با انواع لوستر ها و برخی مفاهیم پیرامون این مسئله آشنا خواهیم شد.

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

تولید محتوا کلید تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا به بخش جدا نشدینی از یک کسب و کار تبدیل شده است. هدف از تولید محتوا کسب رتبه...

کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات

کسب درآمد از اینترنت چگونه ممکن است؟ دیدن تبلیغات چگونه باعث می شود کسب درآمد کنیم؟ چطور می توانیم درآمد دلاری...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام روشی است برای تبلیغ محصولات شما در بستر اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان بیش تر و هدفمند. در...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد