جستجو

روش های کسب درآمد از طریق اینترنت

(14 رای)
به روز رسانی: 14 آبان 1398 ساعت 18:54:13
تاریخ ثبت: 30 مهر 1398 ساعت 19:39:45
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/19957

این روزها، یکی از ابزارهای مهم شروع کار و کسب درآمد استفاده از اینترنت است. شما می توانید از بین صدها فرصت شغلی، کسب و کار اینترنتی مورد علاقه خود را پیدا کرده و در هر ساعت از شبانه روز کار کنید و البته این موضوع را نیز مدنظر خود قرار دهید که در برخی از روش های کسب درآمد از طریق اینترنت تنها به یک ارتباط اینترنتی نیاز دارید.


در عصر تکنولوژی رشد کسب و کارهای اینترنتی روز به روز در حال افزایش است به طوری که اکنون روند خرید و فروش از بستر اینترنت به 48 درصد می رسد. وجود میلیونها کاربر فعال در اینترنت نیز گواهی دیگر بر رونق کسب و کار در اینترنت است. امروزه روش های کسب درآمد از طریق اینترنت متنوع و گوناگون هستند. بعضی نیاز به سرمایه دارند و برخی بدون سرمایه گذاری قابل انجام می باشند. برخی مهارت، تجربه و دانش تخصصی می طلبند و برخی نیز بدون هیچگونه پیش نیاز و دانشی قابل انجامند. اما گستره ی کسب درآمد از طریق اینترنت فقط محدود به اطراف شما نیست بلکه با استفاده از کسب و کارهای اینترنتی قادر هستید که از سراسر دنیا کسب درآمد کنید.


اگر فرصت کافی برای سر کار رفتن ندارید و یا اگر به دنبال پیدا کردن شغل پاره وقت دوم می گردید، بهتر است از روش های کسب درآمد از طریق اینترنت استفاده کنید. بدین منظور در ادامه تعدادی از روش های کسب درآمد از طریق اینترنت را بررسی می کنیم:



روش های کسب درآمد از طریق اینترنت:


1_z6VZKL0uAlaXc5Vw_01GSA



1- وبلاگ نویسی:


وبلاگ نویسی یک فرصت شغلی ماندگار است که به شما اجازه انتخاب کسب و کاری را می دهد که مناسب سلیقه شماست. این وبلاگ می تواند در مورد هر چیزی باشد که فکرش را می کنید. شما با داشتن یک وبلاگ که انتشار محتوای مرتب و بازدید کننده ثابت دارد کم کم وبلاگی را ایجاد می کنید که از ترافیک خوبی برخوردار است و به این ترتیب می توانید با تبلیغات، همکاری در فروش و ... اقدام به کسب درآمد از طریق اینترنت کنید.



2- دستیار مجازی:


اغلب شرکت ها و کسب و کارها فردی را استخدام می کنند که مسئول فعالیت های اینترنتی آنها بوده و مدیریت شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، وبلاگها، اکانتهای ایمیلی و ... را عهده دار شود. اگر شما نیز در بحث شبکه های مجازی و مدیریت آنها، مدیریت وبلاگ و وب سایت و ... تبحر دارید کافیست درخواست همکاری خود را برای شرکت ها و کسب و کارهای درخواست دهنده دستیار مجازی ارسال کرده و به این طریق از اینترنت کسب درآمد کنید.



3- نویسنده کتاب های الکترونیکی:


online-business


اگر در نویسندگی تبحر دارید یا اینکه موضوعی در ذهن شما وجود دارد که به راحتی می توانید در مورد آن کتاب بنویسید، آماده سازی کتاب های الکترونیکی و قرار دادن آن ها برای فروش در وب سایت های مختلف، یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت است. شما می توانید کتاب های الکترونیکی خود را آماده نموده و در پلتفرمهای آنلاین مانند آمازون قرار دهید. درآمد حاصل از این کار در وب سایت های خارجی به حساب های بین المللی شما واریز خواهد شد.



4- تولید کننده محتوای متنی:


امروزه نویسنده محتوا به یکی از شغل های مورد علاقه در سراسر دنیا تبدیل شده است. اگر فردی علاقمند به مطالعه یا وب گردی هستید یا یادگیری مطالب جدید برای شما جذاب است، تولید محتوای متنی می تواند یک شغل پاره وقت و درآمد زا در کنار مطالعات شما باشد. کافیست حوزه مورد نظر خود را انتخاب نموده و برای وب سایت های مختلف تولید محتوای متنی نمایید. ساعات کاری و میزان روزانه تولید محتوا نیز کاملا به انتخاب شما بستگی دارد. اگر فردی هستید که فرصت کافی برای سر کار رفتن را ندارید و یا به دنبال شغل دوم هستید، تولید محتوای متنی یکی از روش های خوب برای کسب درآمد از طریق اینترنت است. برای این کار کافیست قلمی روان داشته باشید.



5- تولید کننده محتوای گرافیکی یا ویدئویی:


امروزه اکثر گرافیست ها از بستر اینترنت اقدام به کار می کنند. طراحی و تولید انواع پوستر و بنر، تایپوگرافی، تولید محتوای ویدئویی مانند تیزرهای تبلیغاتی، تولید انواع پادکست و ... همگی از فعالیت های درآمدزای اینترنتی و البته دورکاری هستند. کافیست که به یک یا چند برنامه گرافیکی مانند فتوشاپ، ایندیزاین، ایلاستریتور و ... مسلط باشید.



6- تولید کننده دوره ی آموزشی:


اگر در زمینه آموزشی خاصی تبحر دارید، می توانید مطالب آموزشی خود را در قالب یک فیلم آماده نموده و در وب سایت های مرتبط یا درخواست دهنده آموزش قرار دهید. روزانه وب سایت های متعددی به دنبال افرادی مثل شما هستند تا به صورت آنلاین اقدام به تدریس نموده و یا به انتشار محتوای آموزشی خود بپردازند.



7- مشاور سئو:


بحثی که این روزها از توجه خاصی برخودار است و یکی از نیازهای ضروری وب سایت هاست، سئو یا بهینه سازی سایت است. اگر شما یک متخصص در زمینه سئو سایت هستید و به روش های مختلف بهینه سازی وب سایت تسلط دارید، کافیست درخواست همکاری خود را برای وب سایت های نیازمند سئو ارسال نمایید.



8- همکاری در فروش: 


اگر روابط اجتماعی خوبی دارید یا دارای اکانت کاربری با فالوئر واقعی زیاد در شبکه های مجازی هستید، به راحتی می توانید یک واسطه اقتصادی خوب باشید. این روش از کسب و کار از طریق اینترنت امروز گستردگی زیادی پیدا کرده و تبحر و تجربه خاصی هم نیاز ندارد. برای مثال با عضویت در سایتی مانند دیجی کالا می توانید از این روش کسب و کار بهره مند شوید. روش کار هم به این صورت است که دیجی کالا به شما لینکی اختصاصی و مشخص اختصاص می دهد که لازم است شما لینک و کد آن را در سایت، وبلاگ و یا صفحه کاربری شبکه های مجازی خود قرار دهید. زمانی که کاربر از طریق لینک اختصاصی شما وارد سایت  مرجع شود تا 14 روز از هر خرید او پورسانت می گیرید.



9- توسعه دهنده نرم افزار و بازی:


یکی از شغل های پر مخاطب امروزی، تولید نمودن نرم افزارهای موبایلی مخصوصا اندروید و بازی سازی است. برای این روش کسب درآمد کافیست دانش تخصصی تولید برنامه و گیم را داشته باشید و سپس از پلتفرمهای مختلف مانند برنامه بازار یا گوکل پلی اقدام به انتشار و فروش محصولات خود کنید.



10- پژوهشگر:


امروزه تحقیقات و پژوهش دیگر نیازی به حضور در محل ندارند. کافیست در زمینه مدرک دانشگاهی خود اقدام به پژوهش کنید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید. برای این منظور لازم است درخواست همکاری خود را به وب سایت های مرتبط در سراسر دنیا تقدیم نموده و همکاری خود را آغاز کنید.



11- خدمات فروش از طریق وب سایت شخصی:


وب سایت شخصی خود را با حداقل قیمت راه اندازی کنید. کالاها و محصولات خود یا دیگران را در وب سایت قرار داده و اقدام به فروش نمایید. امروزه فروش آنلاین یکی از بهترین روش های مفید کسب درآمد از طریق اینترنت است.



12- کار به صورت فریلنسر:


فریلنسرها (آزادکارها) افرادی هستند که مستقل از هر شرکت یا سازمانی اقدام به پذیرش و انجام پروژه ها می کنند. کافیست در سایت های فریلنسری عضو شوید. در اینگونه سایتها نحوه کار به این صورت است که سایت مرجع کار خود را معرفی نموده و فریلنسرها برای انجام کار پیشنهاد قیمت ارائه می دهند. برترین سایتهای فریلنسری داخلی سایت هایی مانند منگارتو، پارسکدز، پارس فریلنسر، سان تایپ، پونیشا، تایپ ایران و کاریشه و ... هستند.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد