جستجو

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

(324 رای)
به روز رسانی: 05 اردیبهشت 1403 ساعت 15:25:53
تاریخ ثبت: 05 تیر 1400 ساعت 12:49:32
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/55945
خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

پست مهمان یکی از رایج ترین روش های سئو برای صاحبان وبلاگ یا کسب و کار به منظور درج بکلینک به صورت فالو هست که سایت ما (sellfree.ir) آن را ارائه می دهد. در واقع نوشتن پست مهمان در سایت های پر بازدید، منجر به کسب بلک لینک رایگان، افزایش بازدید و پیج رنک خواهد شد. ارسال پست مهمان یکی از رایج ترین روش های بک لینک سازی در فرآیند سئو و بهینه سازی سایت می باشد که تاثیر بسیار مثبتی بر روی رنکینگ سایت دارد.

به هر حال از آن جایی که هنوز خیلی ها از این روش برای افزایش بک لینک خود استفاده می کنند، در این مطلب قصد داریم بگوییم چرا باید از قابلیت ثبت پست مهمان با لینک های فالو sellfree استفاده کنید. ثبت پست مهمان به این شکل است که:

  • در مرحله اول برای یک سایت پر بازدید مطلب اختصاصی می نویسید.
  • در مرحله دوم برای قرار دادن بک لینک هایی برای خودتان اقدام می کنید.

 

مراحل ارسال پست مهمان در 3 دقیقه

قبل از شروع مراحل این نکته را بدانید که به محض اینکه مقاله خود را درج کنید و "ثبت اطلاعات" را بزنید، پست شما در سایت "رایگان بفروش" به نمایش درخواهد آمد و نیاز به تایید ندارد. در واقع شما در سریعترین زمان ممکن (حدود 3 دقیقه اگر مطلب خود را از قبل آماده داشته باشید) می توانید پست مهمان خود را درج کنید.

بهتر است ابتدا ثبت نام کنید. (اما بدون ثبت نام کردن هم امکان ثبت پست مهمان در این وبسایت وجود دارد.)

1- روی "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید. (دکمه قرمز رنگ در سمت چپ در بالای صفحه)

2- زیر شاخه خود را روی مقاله بگذارید.

3- فیلد های ضروری (عنوان، توضیحات، توضیحات کامل و شماره موبایل) را پر کنید. (پیشنهاد می کنیم فیلد "تصویر شاخص" و "اطلاعات تماس" را نیز کامل کنید.)

4- سپس روی گزینه "من یک ربات نیستم" کلیک کنید.

5- در نهایت "ثبت اطلاعات" را بزنید.

  • در نظر داشته باشید اگر آگهی شما ویژه نباشد یک لینک به صورت nofollow دریافت می نمایید، اما اگر آگهی خود را با مبلغ باورنکردنی ماهیانه 20 هزار تومان ویژه کنید می توانید هر تعداد لینک به صورت follow دریافت کنید.

هر سوالی در هنگام ارسال پست مهمان در این سایت، برایتان به وجود آمد، در بخش نظرات "همین صفحه" سوال خود را بپرسید و چنانچه سوالتان نیاز به تماس تلفنی داشت، با ما تماس بگیرید.

 

پست مهمان در شناخت یک کسب و کار چقدر تاثیر دارد؟

تاثیر پست مهمان در شناخت یک کسب و کار بازخورد های گوناگونی دارد و خیلی از کارشناسان سئو دیگر آن را به عنوان روشی کارآمد نمی شناسند. 

اما در مقابل، عده ای هستند که با وجود روش های جدید به منظور کسب بک لینک و سئو، هنوز به پست مهمان توجه ویژه ای دارند و از آن استقبال می کنند. البته نه برای این که روشی آسان محسوب می شود، بلکه معتقد هستند همچنان روشی مطمئن به شمار می رود.

اهمیت بک لینک ها برای گوگل باعث می شود تا پست مهمان تاثیرات مثبتی در سئو و شناخت یک کسب و کار داشته باشد. البته به این شرط که درست از این روش کسب بلک لینک استفاده شود و اجازه ندهد تا گوگل سایت های مورد نظر را به عنوان اسپم شناسایی کند.

باز شدن لینک ها و بسته شدن سریع آن ها باعث می شود تا موتور جستجوی گوگل حساسیت نشان دهد. پس بهتر است قبل از هر چیزی در پست مهمان و قبل از درج لینک، کامل و جامع راجع به موضوع و مواردی از این قبیل توضیح دهید.

نکات مهم در انتشار پست مهمان

در استراتژی کسب بک لینک، باید زمان زیادی را صرف انتشار و رعایت نکات پست مهمان کنید. در ادامه این مطلب، نکات مهمی را که رعایت آن ها الزامی است، مورد بررسی قرار داده ایم:

تعداد پست مهمان

برخی بر این تصور هستند که استفاده از پست مهمان در حجم بالا، اثر بخشی زودتری دارد. اما این طور نیست و باید آن ها را متوجه نتیجه عکس آن کنیم. استفاده از پست مهمان زمانی اثر گذار خواهد بود که:

  • در تعداد کم منتشر شود.
  • انتشار آن در وب سایت های معتبر مانند sellfree انجام گیرد.

کیفیت پست مهمان

بهتر است در ثبت پست مهمان، کیفیت فدای کمیت نشود. چون گوگل بیشتر از هر چیزی به کیفیت مطلب توجه می کند. زمانی که پست از نظر محتوا توسط گوگل مورد قبول واقع شود، لینک های آن هم خوب و باکیفیت به حساب خواهد آمد. استفاده از مطالب تکراری چیزی جز بی اثر کردن پست مهمان به همراه نخواهد داشت.

اعتبار سایت پذیرنده

یکی از مهم ترین نکات در ثبت پست مهمان با لینک های فالو، انتخاب سایت هایی است که بازدید بیشتری نسبت به سایت شما دارند و از اعتبار بالای صفحه پست مهمان و دامنه برخوردار هستند. چون این سایت ها مورد تایید گوگل هستند و اعتبار بالای آن ها منجر به افزایش سطح اعتبار سایت و دامنه سایت شما خواهد شد. انتخاب سایت هایی که ارتباط زیادی با شبکه های اجتماعی دارند، یک انتخاب هوشمندانه به حساب خواهد آمد. چون این سایت ها کمک می کنند تا شما بیشتر دیده شوید.

سایت برای درج پست مهمان را چگونه پیدا کنیم؟

امکان دارد زمان زیادی را صرف پیدا کردن یک سایت مناسب برای ثبت پست مهمان کرده باشید و در نهایت موفق نشوید. متاسفانه پیدا کردن سایت هایی که امکان درج پست مهمان با لینک فالو را برای دیگران فراهم می کنند، سخت شده است.

اما خوشبختانه sellfree این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسری، بتوانید پست مهمان مورد نظر خود را ثبت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

یکی از مزیت های پست مهمان در سایت سلفری، فالو بودن لینک های داخل مطلب شما است که ارزش بیشتری برای گوگل در مقایسه با لینک های نوفالو دارند.

چگونگی ثبت پست مهمان در سایت sellfree

به منظور ثبت پست مهمان در سایت sellfree، روی دکمه قرمز رنگ "ثبت آگهی رایگان" در بالای صفحه مراجعه کنید. نیازی به ثبت نام نیست و با ثبت اولین پست، خود به خود با شماره موبایلی که در فرم وارد کرده اید ثبت نام خواهید شد و می توانید در زمان های بعد به پروفایل خود مراجعه کنید و به پست مهمان خود دسترسی داشته باشید. در این بخش کادر هایی وجود دارد که تکمیل بعضی از آن ها برای درج پست مهمان اجباری است. لازم است در ابتدا در شاخه مورد نظر را بر روی "مقاله" انتخاب کنید. زیر شاخه ها شامل موارد متعددی از قبیل خودرو، فروش آپارتمان، کالا، استخدام، خدمات، مقاله و غیره هستند.

در مرحله دوم باید برای تکمیل عنوان اقدام کنید. در مرحله سوم بعد از پر کردن کادر توضیحات کوتاه و توضیحات تکمیلی، شماره همراه خود را به صورت لاتین در کادر مربوطه درج کنید. این کار اجباری است و پروفایل شما بر اساس این شماره ساخته می شود که شما را قادر می سازد در زمان های دیگر بتوانید به پروفایل خود در سلفری دسترسی داشته و پست مهمان را ویرایش نمایید.

لازم به ذکر است که تغییر شماره موبایل امکان پذیر نیست و به همین خاطر باید شماره ای وارد کنید که در دسترس شما قرار دارد.

زمانی که شماره همراه درج شود، پیامکی مبنی بر تایید ارسال خواهد شد که امکان انجام ادامه مراحل ثبت پست مهمان را به شخص می دهد. تایید شدن شماره همراه مساوی با تایید خودکار آیتم شما خواهد بود بنابراین نیازی به اتلاف زمان برای تایید پست نیست و پست در همان لحظه منتشر می شود. 

شما می توانید به کمک گزینه هایی از قبیل انتخاب تصویر شاخص، انتخاب تصاویر گالری و اطلاعات تماس پست مهمان خود را جذابتر کنید. توجه به این موارد کمک می کند تا پست مهمان شما کاملتر باشد و افراد بیشتری روی لینک های داخل آن کلیک کنند.

شرایط سایت سلفری برای ثبت پست مهمان

هر سایتی که پست مهمان با لینک های فالو منتشر می کند، شرایط و قوانین خاص خود را دارد. برای این که اطمینان داشته باشید برای پست مهمان شما مشکلی پیش نخواهد آمد، دانستن شرایط آن برای ثبت پست مهمان خالی از لطف نخواهد بود.

یکی از شرایط سایت sellfree این است که بعد از تایید شماره تلفن همراه شخص متقاضی و مراحل دیگر، پست معوق نمی ماند و بدون این که نیازی به تاییدیه داشته باشد، به صورت فوری منتشر می شود. 

در صورتی که ایراد یا مشکلی شامل حال آیتم شود، کارشناسان سایت در اسرع وقت با متقاضی تماس می گیرند تا شخص منتشر کننده پست آن را اصلاح کند.

هزینه پست مهمان به صورت ماهیانه دریافت می شود و مبلغ 20 هزار تومان برای آن در نظر گرفته شده است. در صورتی که پایان ماه شخص منتشر کننده پست مهمان برای تمدید اقدام نکند، لینک های پست برداشته می شود. اما توجه داشته باشید که پست هرگز حذف نخواهد شد.

نظرات سوالات
1652
27 خرداد 1401 ساعت 17:56:01
elimamair
چگونه از طریق سایت شما پست مهمان منتشر کنم

چطور از طریق سایت شما میشه پست مهمان منتشر کرد لطفا راهنمایی کنید ممنونم

پاسخ
نظر جالب بود؟
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

گرفتن بک لینک فالو

تنها با پرداخت 50 هزار تومان ماهیانه می توانید در سایت رایگان بفروش بک لینک به صورت فالو و با متن مورد نظر خود داشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

کیفیت یک بک لینک به چه عواملی بستگی دارد؟

در اینجا با عواملی که بر کیفیت بک لینک‌ها در SEO تأثیر می‌گذارند، آشنا شوید. درک اینکه چگونه کیفیت یک بک لینک تعیین...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

بک لینک سازی چیست؟

در این مقاله، مفهوم اصلی بک لینک سازی چیست؟ (ایجاد پیوندهای برگشتی) و اهمیت آن در افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت شما...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد