جستجو

رفع هک شدن اینستاگرام

(18 رای)
به روز رسانی: 13 آذر 1398 ساعت 15:43:46
تاریخ ثبت: 06 شهریور 1398 ساعت 15:00:59
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/17130

 اینستاگرام چیست:


شبکه اجتماعی اینستاگرام مبتنی بر اشتراک گذاری عکس و فیلم بوده و هرکسی می تواند با ایجاد یک حساب کاربری برای خود اقدام به اشتراک گذاری عکس و فیلم با دیگران در سرتاسر دنیا کند.

اولین بار در ششم فوریه ۲۰۱۰ اولین نسخه رسمی برنامه اینستاگرام برای سیستم عامل ios در اپ استور منتشر شد و در ۳ آوریل ۲۰۱۲ نسخه برای اندروید، و نوامبر ۲۰۱۲ نسخه وب و در سال ۲۰۱۴ نیز نسخه ویندوز موبایل اینستاگرام به صورت همگانی ارائه شد و امروزه یکی از شبکه های اجتماعی پربازدید و محبوب در سرتاسر دنیا با میلیون ها کاربر، شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد.

 هک شدن اینستاگرام


 با توجه به حضور میلیون ها کاربر در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیاری از افراد سودجو و هکرهای اینترنتی با نیت های گوناگون اقدام به هک کردن صفحات کاربران این شبکه اجتماعی از طریق روش های گوناگون می کنند.

تعدادی از متداول ترین روش هایی که برای هک کردن صفحه اینستاگرام افراد مختلف استفاده شده است را در لیست ذیل مورد بررسی قرار داده ایم

 

  •  انتخاب پسورد ساده :در رابطه با هک شدن صفحه اینستاگرام یکی از اصلی ترین مسائل انتخاب رمز عبور ضعیف می باشد در واقع بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام پسورد اکانت خود را از موارد بسیار ساده انتخاب می کنند همچون استفاده از شماره موبایل و یا بسیاری از شیوه‌های انتخاب پسورد که منجر به تشکیل پسوردی ضعیف شده و انتخاب این نوع پسوردهای ضعیف کار هک شدن حساب کاربری را بسیار ساده کرده و بسیاری از افراد سودجو اقدام به هک کردن صفحه شما به شیوه های مختلف می کنند. بسیاری از حساب های کاربری اینستاگرام که به سادگی هک می شوند، به خاطر انتخاب رمز عبور های بسیار ساده و قابل حدس زدن می باشد .

  •  عدم استفاده  از کپچا کد : یکی از موارد امنیتی که سد راه ورود ربات ها و احراز هویت بین ربات و انسان می‌شود، استفاده از کدهای امنیتی که به کپچا شهرت دارند می باشد که متاسفانه در روند بازیابی اکانت اینستاگرام استفاده از این نوع کد ها استفاده نشده و همین نقص منجر به استفاده از ربات های پسورد یاب برای هک کردن حساب های کاربری اینستاگرام می‌شود.



  • استفاده از ربات های پسورد یاب: امروزه بسیاری از افراد که اقدام به هک کردن صفحات اینستاگرام افراد مختلف می کنند از برنامه هایی با عنوان ربات های پسورد یاب استفاده می‌کنند که این ربات ها با برنامه ریزی دقیقی که دارند امکان استفاده از ۱۰۰۰ رمز در کمتر از ۳۰ ثانیه را بر روی هر حساب اینستاگرام دارند و در واقع با این شیوه، بسیاری از اکانت های فاقد رمزهای قوی به راحتی هر چه تمام تر هک شده و مورد نفوذ قرار می‌گیرند.



  • استفاده از برنامه های فیک و تقلبی گوناگون : امروزه برنامه های گوناگونی با تبلیغات فراوان برای انجام امورات مختلفی همچون افزایش فالوور ها و کاربردهای دیگر بسیار پر استفاده شده و افراد پس از نصب این نرم‌افزارها اقدام به وارد کردن اطلاعات اکانت خود کرده و در واقع به صورت خود خواسته اطلاعات صفحه اینستاگرام خود را در اختیار افراد ناشناس قرار می‌دهند که بسیاری از هکرها با استفاده از برنامه های مشابه اقدام به، کسب اطلاعات صفحه اینستاگرام شما کرده و از این شیوه برای هک کردن استفاده می کنند.



  •   حمله فیشینگ: در حمله فیشینگ، هکر اقدام به طراحی یک صفحه اینستاگرام  مشابه صفحه معتبر کرده و از کاربر با دلایل گوناگون می خواهد به ارائه اطلاعات اکانت خود بپردازد و یا اقدام به ارسال ایمیلی با نام اینستاگرام می کند و از شما درخواست اطلاعات اکانت کاربری میکند، پس برای جلوگیری از هک شدن به این شیوه در استفاده از نرم افزار ها و صفحات گوناگون و همچنین پاسخ به ایمیل های مشکوک دقت نظر کافی را داشته باشیم.


0

 چگونه هک نشویم


می‌توان با رعایت نکات بسیار ساده امنیتی از هک شدن صفحه اینستاگرام خود جلوگیری کنیم  و امنیت اکانت اینستاگرام خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهیم.

انتخاب پسورد قوی: یکی از ساده ترین کارها و ابتدایی ترین روش ها برای افزایش امنیت صفحه اینستاگرام و جلوگیری از هک شدن ،استفاده از پسورد قوی می باشد. پسورد قوی، پسوردی می‌باشد که ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ همراه با اعداد بوده و اصولاً رمز عبور هرچه طولانی تر و پیچیده تر باشد قطعا هک کردن آن سخت تر است .می توان گفت رمز عبور هایی با طول بیش از ۱۶ کاراکتر جزء قوی ترین پسورد ها به حساب می آیند امروزه سیستم های گوناگونی برای انتخاب تصادفی پسورد نیز در فضای وب وجود دارد که در صورت اطمینان از امنیت نرم افزار می توان از آن ها برای انتخاب پسورد قوی استفاده کرد.

 استفاده از تایید دو مرحله ای:  یکی از روش هایی که به شدت در افزایش امنیت اینستاگرام اثر گذار است فعال کردن تایید دو مرحله ای است. برای این منظور ابتدا به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کرده و گزینه تایید دو مرحله ای را فعال کنید، بعد از فعال کردن تایید دو مرحله ای و انجام مراحل اینستاگرام تعدادی کد در اختیار شما قرار می گیرد  که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود باید از این کدها به همراه پسورد انتخابی استفاده کنید.

rglloymohcng

 بازگردانی صفحه هک شده


حال اگر به هر دلیلی صفحه اینستاگرام شما مورد هجوم هکرها واقع شد برای بازپس‌گیری صفحه هک شده خود می‌توانید طبق مراحل زیر اقدام کنید البته مد نظر داشته باشید اینستاگرام برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک پروسه پیچیده ای را  برای تغییر اطلاعات اکانت کاربری در نظر گرفته است.

در واقع هر صفحه کاربری اینستاگرام که مورد هجوم هکرها واقع می شود به محض تغییر اطلاعات ایمیلی برای صاحب صفحه ارسال شده که مبنی بر اقدام برای تغییر اطلاعات است که می توان با پاسخ به موقع ایمیل های رسمی اینستاگرام از بسیاری موارد هک اکانت اینستاگرام جلوگیری کرد.

برای بازپس‌گیری صفحه اینستاگرام خود در ابتدا از طریق اپ اینستاگرام وارد بخش ورود به اکانت شده و گزینه Get help singing را انتخاب کنید.

در مرحله بعد گزینه Use Username or Email را انتخاب کرده و در مرحله بعدی با نوشتن یوزرنیم  به مرحله بعدی واردشوید .

در پایان این مرحله یکی از مهم ترین مراحل باز پس گیری صفحه اینستاگرام می باشد، در این مرحله با توجه به شرایط خود یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید.

در قسمت بالای این صفحه نوع اکانت اینستاگرام خود را بر اساس گزینه‌های پیش رو انتخاب می کنید که شامل سه گزینه مربوط به صفحات تجاری کمپانی یا برندها، صفحات شخصی که دارای تصاویر شخصی هستند و صفحات شخصی که فاقد تصاویر شخصی هستند.

در کادر بعدی شما باید علت عدم ورود خود به صفحه اینستاگرام را انتخاب کنید که شامل موارد مختلفی من جمله اینکه اعلام کنید صفحه شما هک شده و شما با آدرس ایمیل خود امکان ورود به اکانت ایجاد شده را ندارید و یا اینکه آدرس ایمیلی که با آن اکانت اینستاگرام  ایجاد کرده اید را فراموش نموده و اگر مشکلی به جز موارد گفته شده داشتید از گزینه سایر گزینه ها استفاده کنید و در قسمت انتهایی این صفحه توضیح کاملی از مشکل به وجود آمده را برای اینستاگرام بنویسید و پس از ثبت درخواست منتظر پاسخ اینستاگرام به ایمیل خود می مانید.

پس از بررسی اینستاگرام در صورتی که تشخیص دهد شما به عنوان صاحب صفحه درخواستی که دچار مشکل شده اقدام نموده اید، ایمیلی برای تغییر یوزرنیم و پسورد برای شما ارسال می کند، البته مد نظر داشته باشید در صورت پاسخ دهی به موقع ایمیل های رسمی اینستاگرام احتمال هک شدن صفحه شما به شدت پایین بوده و می توان به موقع از هک شدن صفحه جلوگیری کرد.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

با ساخت ربات اینستاگرام در دنیا دیده شوید

با ساخت ربات اینستاگرام می توان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد. فالوورهای بیشتری جذب و درآمد بالاتری...

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام چطور است؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ این اتفاق ممکن هنگام عوض کردن گوشی...

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند تأثیر بسیار مثبتی را روی رونق کسب و کار شما بگذارد. شما به عنوان یک عضو فعال...

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به...

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق ایمیل یکی از مسائلی است که افراد بسیاری با آن مواجه شده اند. شاید این مسئله...

ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

در حال حاضر قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، یک مزیت فوق العاده برای کسب و کار های تجاری محسوب می شود...

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام امروزه بسیار معروف شده است. در واقع می توان گفت بازاریابی اینستاگرام...

آنفالویاب اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اندروید و ios است که افراد بسیاری در رنج های مختلف سنی از آن استفاده می...

دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2016 ویژگی استوری را به بستر خود اضافه کرده که طرفداران زیادی دارد و دانلود استوری اینستاگرام یکی...

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام روشی است برای تبلیغ محصولات شما در بستر اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان بیش تر و هدفمند. در...

ساخت اکانت جدید در اینستاگرام

اگر می خواهید به میلیون ها نفری که در رسانه اینستاگرام حساب کاربری دارند بپیوندید، می توانید به صورت رایگان یک...

خرید فالوور اینستاگرام

شما می توانید برای حساب اینستاگرام خود فالوور خریداری کنید. خدمات ارزان بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد...

فالوئر بگیر اینستاگرام

جذب فالوئر در اینستاگرام یکی از دغدغه های اصلی همه افرادی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. اینستاگرام...

چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانیم؟

بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام شده است. بسیاری از ما هنگام استفاده از شبکه...

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام استراتژی های متفاوتی دارد که اگر بدرستی انتخاب و اجرا شود می تواند به مشاهده بیشتر اکانت...

تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام فروش شما را افزایش می‌دهد!

امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به یکی از محبوبترین شبکه ‌های اجتماعی تبدیل شده است. این اپلیکیشن توانسته است بیش از...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد