جستجو

روش های کسب درآمد از گوگل

(15 رای)
به روز رسانی: 31 خرداد 1399 ساعت 15:11:07
تاریخ ثبت: 28 خرداد 1399 ساعت 16:48:53
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/31860

روش های کسب درآمد از گوگل با توجه به گسترش کاربران و افرادی که نیاز به خدمات این موتور جستجو دارند، می تواند یکی از گزینه های محبوب درآمدزایی باشد. برای بسیاری از افراد، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است. اگر شما هم بتوانید راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا برخی دیگر از سرمایه گذاری های آنلاین پیدا کنید، احتمالاً از شغل خود استعفا می دهید تا روی این کار تمرکز کنید. بدین ترتیب فرصت این را دارید که زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانید و کنترل زمان و زندگی خود را به دست بگیرید.


نکته جذاب این امر این است که کسب درآمد آنلاین یک رویا نیست. اکثر استراتژی های درآمد آنلاین چندان پیچیده نیستند؛ مانند هر کسب و کار تجاری دیگری، درآمد آنلاین شما برای رشد خود نیاز به زمان دارد.


در این مقاله شما را با روش های کسب درآمد از گوگل آشنا می کنیم.




  • گوگل ادسنس و کسب درآمد اینترنتی

  • نظرسنجی مخاطبان گوگل

  • ارزیابی عملکرد جستجو


گوگل ادسنس و کسب درآمد اینترنتی


یکی از روش های کسب درآمد از گوگل را می توان گوگل ادسنس برشمرد. حتماً تا به حال در هنگام بازدید از سایت های مختلف، تبلیغات گوگل را مشاهده کرده اید. این تبلیغات در همه جا وجود دارد و نصب آنها نه تنها در هر وب سایتی آسان است، بلکه می تواند با قرارگیری روی وب سایت شما باعث ایجاد ترافیک مداوم نیز شود. این تبلیغات را در حالت کلی گوگل ادسنس می نامند. تبلیغات گوگل علاوه بر ترافیک بالا برای شما و سایتتان نیز پرسود هستند و از آنها می توانید کسب درآمد کنید.


درآمد از گوگل



گوگل ادسنس چیست؟


گوگل ادسنس در واقع یکی از خدمات رایگان تبلیغاتی گوگل است که به سایت ها در Display Network اجازه می‌دهد تا تبلیغات متنوعی را روی سایت خود قرار دهند. این تبلیغات اینترنتی شامل متن، تصویر، بنر، ویدئو یا انواع تبلیغات چند رسانه ای است. عموماً سایت هایی که این تبلیغات را می پذیرند موضوعی را که متناسب با محتوای سایتشان است را برای تبلیغ انتخاب می کنند. در مقابل هر سایت برای نمایش این تبلیغات هزینه ای را دریافت می کند.


یکی از نکات جالب در مورد گوگل ادسنس این است که تنظیم آن بسیار آسان است. اگر وبلاگ یا وب سایتی دارید، می توانید برای افتتاح حساب کاربری رایگان در گوگل ادسنس ثبت نام کنید. پس از تائید و ثبت نام گوگل کد منحصر به فردی را به شما می دهد که آن را روی وب سایت خود قرار دهید. بدین ترتیب گوگل می تواند ترافیک و درآمد صفحه شما را از طرف شما دنبال کند. هیچ عملیاتی برای نگهداری از این روند تبلیغی وجود ندارد و همین یکی از مزایای استفاده از گوگل ادسنس است که آن را تبدیل به یکی از بهترین روش های کسب درآمد از گوگل کرده است.




استفاده از خدمات گوگل ادسنس به عنوان یکی از روش های کسب درآمد از گوگل بسیار ساده و آسان است.



درآمد تبلیغات برای گوگل ادسنس


درآمد حاصل از تبلیغات گوگل ادسنس به عنوان یکی از روش های کسب درآمد از گوگل متغیر است. این امر یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید درباره تبلیغات گوگل ادسنس بدانید. عوامل مختلفی در میزان درآمد حاصل شما از گوگل ادسنس تأثیر دارد. از جمله مهمترین این عوامل می توان به میزان ترافیک سایت شما، محبوبیت آن و نوع محتوایی که منتشر می کنید، اشاره کرد.


نحوه محاسبه درآمد در گوگل ادسنس به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات مورد نظر است. چنانچه سایت پربازدید و محبوبی داشته باشید، مبلغی که به ازای هر کلیک دریافت می کنید بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال اگر کلیک بر روی یک تبلیغ 1 دلار باشد روزانه اگر 100 نفر هم به این تبلیغ جذب شوند و آن را کلیک کنند درآمد شما 100 دلار خواهد بود.




گوگل ادسنس به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ انجام می شود، مبلغی به ناشر تبلیغات پرداخت می کند که همین ویژگی آن را تبدیل به یکی از بهترین روش های کسب درآمد از گوگل کرده است.



درآمد آنلاین

نظر سنجی مخاطبان گوگل


از دیگر روش های کسب درآمد از گوگل نظر سنجی میزان رضایت از مخاطبان آن است. برنامه سنجش مخاطبان Opinion Rewards برای اندازه گیری میزان رضایت مخاطبان خود داوطلبانی را جذب می کنند تا در مورد عادات رسانه ای در اینترنت و جاهای دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنند. وقتی در اینترنت جستجو می کنید، از گوشی هوشمند خود استفاده یا تلویزیون هوشمند خود را مشاهده می کنید، میزان رضایت شما ارزیابی می شود.


نظر سنجی مخاطبان گوگل


با این روش گوگل می تواند اطلاعات مفیدی از نوع عملکرد خود و انتظارات مخاطبان به دست آورد. برای این کار از شما خواسته می شود که برنامه هایی را روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید. داده هایی که از این طریق جمع آوری می شود به صورت ایمن با گوگل به اشتراک گذاشته می شوند. این داده ها شامل وب سایت هایی است که بازدید می کنید، برنامه هایی که از آنها استفاده می کنید یا حتی برنامه های تلویزیونی است که تماشا می کنید. علاوه بر آن اطلاعات نحوه استفاده از این سایت ها، آدرس IP دستگاه و کوکی ها را نیز شامل می شود.


روش های کسب درآمد از گوگل که نظر سنجی مخاطبان را شامل می شود به ازای هر نظر سنجی مبلغی را به عنوان امتیاز به کاربر اختصاص می دهند. بدین ترتیب شما می توانید به کارهای روزانه خود مشغول بوده و در عین حال درآمدی از گوگل نیز داشته باشید.


برای کسب درآمد از گوگل با این روش باید اپلیکیشن Opinion Rewards Google را نصب کنید. در این برنامه به صورت دوره ای سؤالاتی را از شما می پرسد و در قبال پاسخگویی، به شما امتیازی به صورت دلار مثلاً یک دلار می دهد.




یکی از روش های کسب درآمد از گوگل شرکت در نظر سنجی میزان رضایتمندی از عملکرد بخش های مختلف این موتور جستجو است.



روش درآمد از گوگل



ارزیابی عملکرد جستجو


به عنوان یک ارزیاب موتور جستجو، شما نتایج جستجو را بررسی می کنید تا از صحت عملکرد آنها اطمینان حاصل کنید. این کار شامل ارزیابی جستجوی وب، ارزیابی ویدیو و موارد دیگر می شود. بنابراین ارزیابی عملکرد جستجو یکی از روش های کسب درآمد از گوگل است.


 ارزیابان موتور جستجو (Search Engine Evaluator) تحقیقاتی را انجام داده و بازخوردی را ارائه می دهند که دقت نتایج جستجوی وب، میزان مفید بودن صفحات نتایج و ارتباط نتایج جستجو را اندازه گیری می کند. برای کسب درآمد با این روش به دانش کار با کامپیوترها،گوشی های هوشمند و اینترنت نیاز خواهید داشت.


در واقع یک ارزیاب موتور جستجو، وب سایت ها و صفحات وب را که اکثر آنها در دستگاه های تلفن همراه انجام است، ارزیابی می کند. این کار با توجه به شرکتی که ارزیاب برای آن کار می کند، طبق دستورالعمل های ارائه شده توسط Google یا Microsoft انجام می شود.


درآمد از گوگل با ارزیابی کردن موتور جستجو شامل بررسی تصاویر، پخش یا آپلود آهنگ، تماشای فیلم های YouTube، دانلود فایل هایی مانند PDF، فیلم، برنامه و غیره است. همین امر در رتبه بندی سایت های مختلف از نظر عملکرد آنها حائز اهمیت است. میزان درآمد حاصل از این کار وابسته به نوع عملکرد شما و قراردادی است که منعقد می شود. در برخی موارد این مبلغ تا 15 دلار برای هر ساعت نیز در نظر گرفته می شود.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد