جستجو

ساخت فروشگاه آنلاین

(9 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 19:01:18
تاریخ ثبت: 19 آبان 1399 ساعت 20:09:45
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43172
ساخت فروشگاه آنلاین یکی از مسئله های مهمی به شمار می رود که امروزه ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده است. در واقع پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده که افراد چه بخواهند چه نخواهند به ورود در این حوزه و قرار گرفتن در رده کسب و کارهای اینترنتی فکر کنند. همین حالا که شما در حال خواندن این مقاله هستید. بسیاری از افراد با یک کلیک ساده خرید زیادی می کنند. در مقابل بسیاری از افراد با یک کلیک ساده فروش انجام می دهند.

به همین راحتی هر کدام از این دو دسته به خواسته خودشان می رسند. اما مسبب تمام این مبادلات فضای مجازی است که کار را برای این افراد راحت کرده است. حتما شما هم علاقه مند هستید تا همانند آنها خواسته هایتان را عملی کنید. همینطور با رونق بخشیدن به موقعیت کسب و کارتان سود زیادی بدست آورید.

برای عملی شدن این مسئله هیچ راه دشواری وجود ندارد. شما به راحتی می توانید با یک استراتژی و برنامه ریزی مناسب به رویای خود برسید. همچون فروشگاه هایی مانند دیجی کالا که در حال حاضر صدها نفر در مجموعه آن مشغول به کار هستند به شهرت و ثروت بالایی دست پیدا کنید. برای رسیدن به این خواسته تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

فروشگاه آنلاین چیست؟ و دلیل ساخت آن چه می باشد؟


فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی یک وب سایت فروشگاهی می باشد. با توجه تعریفی که از نامش بر می آید ساختار و بدنه آن طبق ویژگی های یک فروشگاه به وجود می آید. اگر تمام وب صرفا برای ایجاد فروشگاه می باشد پس تمام کد نویسی و سئوی آن به شکل یک سیستم فروشگاهی برنامه نویسی شده است. البته یک اپلیکیشن هم می تواند به عنوان فروشگاه انلاین استفاده شود. با این تفاوت که محدود به یک فروشگاه و یک مجموعه ساخته می شود.

فروشگاه آنلاین می تواند یک منبع درآمد دائمی برای افراد باشد

اما هدف از انجام این کار چیست؟ شما باید با خودتان روبه رو شوید. از خودتان سوال کنید که دقیقا برای چه چیزی اقدام به ساخت فروشگاه آنلاین کرده اید؟ انگیزه شما از کجا نشعت گرفته است؟ پاسخ به این سوال ها دو حالت دارد. حالت اول مربوط به این مسئله می شود که شما دارای یک کسب و کار هستید. اما در حال حاضر با توجه به فروش کم خود یا موقعیت بازار یا به شکل دلخواه می خواهید که یک فروشگاه آنلاین داشته باشید.

البته شایان ذکر است شما چه بخواهید چه نه باید در همین حالا یا در آینده ای نزدیک چنین اقدامی را انجام دهید. چرا که بسیاری از افراد که دقیقا شغل آنها همانند شماست در حال حاضر سود چند برابری نسبت به فروش شما دارند. این موضوع باعث می شود که دیر یا زود شما از چرخه بازار حذف شده و فراموش شوید. پس در نظر داشته باشید هر چه زودتر اقدام به ساخت فروشگاه آنلاین کنید موقعیت بهتری پیدا خواهید کرد.

اما در حالت دوم، شما در واقع هیچ فعالیتی مربوط به خرید و فروش در بازار ندارید. چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی. اما علاقه مند هستید که صاحب فروشگاه آنلاین شوید. این حالت شما وارد چالش بزرگتری خواهید شد. از آنجایی که شما تنها با انجام این کار، یعنی ساخت فروشگاه آنلاین اولین قدم را در دنیای اقتصاد و بازار نهاده اید. باید تمام تصمیماتتان بر پایه نظم و امور حساب شده جلو رود.

در غیر اینصورت باید از همین ابتدای کار به قول گفتنی اضافه کرد که ول معطل هستید. چرا که افراد زیادی در این حوزه حضور دارند که با برنامه های حساب شده کار می کنند. حتی این امکان وجود دارد که بتوانند از کسب و کار شما سوء استفاده کنند. شما باید ابتدا مشخص کنید چه محصولی می خواهید بفروشید؟ آیا این محصول بازار شلوغی دارد؟ آیا سودش بیشتر است یا دردسرهایش؟ باید بازار آن محصول را بشناسید.

نسبت به نیاز آدم هایی که چنین محصولاتی را میخرند را آگاهی داشته باشید. اما هیچ جای نگرانی نیست. تمام این کارها با یک جستجوی ساده امکان پذیر است. منتهی هدف از شرح آن داشتن یک برنامه درست و طی کردن مراحل بی نقص و در نتیجه رسیدن به موفقیت است. در دو حالت ذکر شده برای ساخت فروشگاه آنلاین دو راه متفاوت جلوی پای شما قرار دارد. شما می توانید در راه اول به سایت هایی که بستر ساخت فروشگاه آنلاین را برای افراد فراهم کرده اند اعتماد کنید.

این سایت ها شرایط متفاوتی دارند. برخی ویژگی های بالاتری برای ساخت فروشگاه آنلاین دارند. برخی از روش های قدیمی استفاده می کنند. برخی رایگان هستند. برخی دارای تعرفه های خرید اشتراک ماهانه سالانه یا... می باشند. همینطور برای ساخت فروشگاه آنلاین باید دنبال یک سایت مناسب و قابل اطمینان باشید تا بر سرتان کلاه نرود. در راه دوم شما خود صاحب یک سایت اختصاصی برای ساخت فروشگاه آنلاین می شوید. در این روش باید از کمک تیم های حرفه های برنامه نویسی استفاده کنید.

باید دنبال قالب درستی باشید. البته که این انتخاب می تواند هزینه های بیشتری به دنبال داشته باشد. اما همانطور که ذکر شد در این روش تمام امور برای ساخت فروشگاه آنلاین در دست خودتان است. منتهی تنها کاری که باید انجام دهید اینطور خلاصه می شود که شما در کدام از این دو راه خودتان را می توانید موفق بدانید. بعد از این تصمیمات تمام مراحل ساخت فروشگاه آنلاین در چشم بر هم زدنی طی خواهد شد.

آیا در بازاری که فروشگاه بزرگ مشهورتر هستند کسی به سراغ ما می آید؟


یکی از مهم ترین چالش هایی که امکان دارد برای شما در مراحل ساخت فروشگاه آنلاین به وجود بیاید در واقع سوال بالا است. جواب آن در تصمیم و انگیزه خودتان نهفته است. بهتر است کمی در این باره بیاندیشید. آیا تمام فروشگاه هایی که در حال حاضر بالاترین شهرت را در بازار دارند و از همان ابتدا در همین موقعیت قرار داشتند؟ آنها کارشان را با فروش چند صد میلیونی شروع کردند؟

جواب این سوالات خیر است. تمام آنها هم همانند شما از موقعیتی که کسی آنها را نمی شناخت شروع به فعالیت کرده اند و حالا در موقعیتی هستند که تقریباً کمتر کسی پیدا می شود تا از شهرت شان اطلاعی نداشته باشد. خب چه شد که کسب و کارشان تا این اندازه رونق گرفت؟ تنها عامل این موفقیت پشت کار قوی می باشد. شما هم با داشتن یک اراده و پشت کار مناسب می توانید به تدریج همانند آنها به موفقیت برسید.

در ابتدای کار از شکست ها ناراحت نباشید. در واقع دائم موقعیت و ویژگی های فروشگاه آنلاین دیگر را رصد کنید. با این کار حفره های کار خودتان از بین خواهد رفت. همانند تاسیس یک فروشگاه در سطح شهر که به مراتب و گذر زمان باید توجه مخاطبان را جذب کند. فروشگاه آنلاین شما هم چنین ویژگی دارد. تنها باید صبر و تحمل داشته باشید و مدام برای رسیدن به موفقیت برنامه و استراتژیتان را کامل تر کنید.

دامنه


برای شروع هر کاری لازم است تا اهداف و مقدمات آن انجام شود. تمام مطالبی که در بالا ذکر شد برای مشخص شدن همین موضوع بود. اما زمانی که اقدام به ساخت فروشگاه آنلاین می کنید باید در نظر داشته باشید نام فروشگاه چیست؟ در فضای مجازی به این مسئله دامنه می گویند. در دامنه ها همان نام و برند فروشگاه ها و مراکز در سطح شهر می باشند که فرم مجازی پیدا کرده اند.

دامنه می تواند نقش مهمی در حک شدن نام و فضای فروشگاه در ذهن مخاطب داشته باشد. بسیاری از فریلنسرها هستند که که در ارائه دادن نام دامنه مناسب برای ساخت فروشگاه آنلاین به شما کمک می کنند. اما اگر خود قصد تعیین یک دامنه مناسب برای فروشگاه تان را دارید بهتر است به چند ویژگی زیر توجه داشته باشید.

دامنه و هاست از مهم ترین بخش های جذب مخاطب برای فروشگاه آنلاین شما به حساب می آیند.

بهتر است نام دامنه سایت تان در عین سادگی ویژه باشد. به خاصیت خدماتتان توجه کنید. ویژگی هایی که کسب و کار شما را نسبت به دیگران متمایز میکند را بشناسید. با توجه به این نکات به یک دامنه متناسب خواهید رسید.

  • استفاده از کلمات همسان در عبارت نام دامنه از کیفیت عنوان کسب و کار شما کم می کند.

  • از کاراکترهایی همچون اعداد و شکلک ها، خط تیره های کمتر یا اصلا استفاده نکنید.


بهتر است قبل از خرید و ثبت دامنه از تکراری نبودن آن اطلاع پیدا کنید. نام دامنه شما نباید در جایی تکرار شده باشد یا همینطور مشابه آن وجود داشته باشد. به شکلی که در تلفظ و همینطور مفهوم به یکدیگر نزدیک باشند. بهتر است در گوگل جستجو کنید. همینطور شرکت هایی که برای ثبت دامنه به آنها مراجعه می کنید می توانند در این مسئله به شما کمک کنند.

بعد از تمام این موارد نوبت به مرحله خرید دامنه می رسد. شما باید برای ساخت فروشگاه آنلاین خود به شرکت های ثبت، خرید و تمدید دامنه مراجعه کنید. دامنه های می توانند در دو نوع com یا ir به ثبت برسند. که در نوع دوم دامنه ایرانی است. همینطور برای به ثبت رساندن این نوع دامنه لازم است تا مدارک شناسایی ارائه کنید.

اما بهتر است قبل از اینکه با شرکتی در این باره ارتباط برقرار کنید درباره چگونگی فعالیت آن شرکت تحقیق کنید. بازخورد نظر مشتریان آن شرکت را جویا شوید. این کار باعث می شود تا با آگاهی بیشتری مشغول شوید و در طی روند مسیر به مشکلی بر نخورید.

هاست


از دامنه و ویژگی های آن که از اولین مباحث ساخت فروشگاه آنلاین است صحبت کردیم. اما مورد دوم که حیاتی تر است هاست سایت شماست. وقتی شما وارد مغازه ای می شوید طبعا اگر دکورها و چیدن محصولات در فضای مغازه با یک سلیقه خاصی انجام شده باشد. شما مجاب به خرید خواهید شد.

اما اگر این فضا به شکل کاملا ساده و تکراری و همین طور حوصله سربر باشد نمی تواند رضایت و توجه خیلی از مشتریان را به خود جلب کند علی رغم اینکه بازدید کننده های زیادی هم داشته باشد. هاست در واقع همین معنا را برای فروشگاه آنلاین شما دارد. در واقع حالا شما باید برای فضای فروشگاه تان تصمیم بگیرید. بسیاری هستند که برای ساخت فروشگاه آنلاین به فروشگاه سازها مراجعه می کنند. این امر همانطور که در بالا اشاره شد ویژگی های مخصوص خود را داراست.

به علاوه شما باید کمیسیون فروش تان را هم حساب کنید. البته به خودی خود بد نیست. اما امکان دارد در اوایل موجب دلزدگی برخی از افراد کم تحمل شود. حال اگر همین تصمیم را داشتید به راحتی می توانید در گوگل جستجو کنید و با انواع فروشگاه سازهای رایگان و همینطور پولی آشنا شوید. ولی بهتر است قبل استفاده آنالیزتان درباره فروشگاه مورد نظر فراموش نکنید.

اما اگر قصد دیگری دارید یعنی می خواهید که خودتان مسئولیت ساخت فروشگاه آنلان را بر عهده بگیرید باید اضافه کرد که کار کمی پیچیده تر خواهد شد. در این مسیر باید به دو مورد توجه داشته باشید. فضای هاست و پهنای باند. اینها مواردی هستند که شناخت شما را نسبت به محیط  هاست افزایش می دهند. فضای هاست همان حجمی است که در اختیار شماست تا ایمیل ها، پیام ها، فایل ها و... بتوانید در فروشگاه آنلاین خود بارگذاری کنید.

یا به زبان ساده تر همان کارت حافظه موبایل خود را در نظر بگیرید. پس طبعاً هر چقدر بزرگتر باشد بهتر است. دومین مورد پهنای باند است. راه ارتباط شما با کاربران پهنای باند نام دارد. ترافیک یک چهار راه مثال خوبی برای این مورد می باشد. اگر در این چهار راه ترافیک کمتری باشد افراد راحت تر می توانند به مقصد خود برسند. حال برای اینکه کاربران بتوانند راحت تر وارد ساید شما شوند. یا چندین کاربر بصورت همزمان از سایت شما دیدن کنند.

از خدمات آن استفاده کنند به شکلی نه مشکلی برای شما پیش بیاید و نه هیچ یک از آنها همگی مربوط به پهنای باند است. پهنای باند بزرگتر و مقاوم تر باعث شکل گیری این موضوع می شود. ترافیک بازدید کنندگان با وجود بزرگ بودن پهنای باند روی سایت تاثیر ندارد. این دو مورد جزئیات یک هاست بودند. حال به چند نمونه ویژگی های کلی که باید یک هاست خوب داشته باشد می پردازیم. تمام این همینطور برای مشاهده ویژگی های یک هاست خوب بهتر است به موارد زیر توجه کنید.

  • یک هاست خوب باید ایمن باشد تا در مقابل حملات اینترنتی ویرس ها مقاوم باشد.

  • باید از سرعت مناسبی برخوردار باشد تا فایل ها را نا قص بارگذاری نکند.

  • امکان پشتیبان‌گیری یا Backup را دارا بودن.

  • هزینه استفاده هاست بهتر است پر خرج نباشد.


فروشگاه سازها


بعد از خرید دامنه و هاست نوبت به تکمیل فرآیند ساخت فروشگاه آنلاین می رسد. یعنی مرحله نصب فروشگاه ساز که تمامی مراحل بالا را تکمیل می کند. اما امکان دارد سوالی در ذهن تان شکل بگیرد که برای ساخت فروشگاه آنلاین نیاز به هیچ مجوزی نیست؟

جواب این سوال در حال حاضر خیر است. یعنی شما برای ساخت فروشگاه آنلاین تنها به موارد بالا به شکل ضروری نیازمند هستید. اما در ادامه کار باید مجوز فعالیت داشته باشید. اگر بعد از فعالیت چند ماهه به درآمد مورد نظر رسیدید و قصد ادامه کار را داشتید می توانید برای نصب ssl و مجوز دریافت نماد الکترونیک و باقی مجوزها اقدام کنید. این مجوز همان نمادی است که انتهای هر صفحه از سایت ها قرار دارد.

فروشگاه سازها در طول زمان باعث بالا رفتن کیفیت سایت ها در فضای مجازی شدند

اما این امر در اول شروع کار واجب نیست چرا که مسئله مهمتری نسبت به مجوزها قرار دارد و آن راه اندازی یک استراتژی کار و برنامه منظم ساخت فروشگاه آنلاین است. شما بهتر است ابتدا با پیچ و خم کار آشنا شوید. تکنیک های مدیریت و فروش را بشناسید. سپس برای باقی مراحل اداری و دریافت مجوز اقدام کنید در غیر اینصورت حواس تان به مسئله دیگری جلب خواهد شد و با توجه به غفلت از اصل موضوع انگیزه کار را از دست خواهید داد.

حال می رسیم به نصب فروشگاه ساز. در نظر داشته باشید بیشترین هزینه مربوط به این قسمت است پس بهتر است در این مرحله وسواس کم خرج کردن را کنار بگذارید. در عنوان فروشگاه آنلاین و سایت های فروشگاهی این مرحله را به عنوان سیستم cms یا سیستم مدیریت محتوا شناخته می شود. اما در بخش ساخت فروشگاه آنلاین این مرحله را به عنوان فروشگاه ساز می شناسند. cms  ها یا سیستم های مدیریت محتوا را به دو دسته اشتراکی و متن باز تقسیم می کنند.

در دسته اول یعنی متن باز همانطور که از اسمش مشخص است شما می توانید به کد های سیستم دسترسی داشته باشید. می توانید آنها را تغییر دهید و طبق دلخواهتان ویرایش کنید. اما باید دانش این کار را داشته باشید. توصیه می شود برای استفاده از این روش بهتر است از یک برنامه نویس حرفه ای کمک بگیرید.

اما در دسته دوم یعنی اشتراکی شما همان امکانات دسته اول را دارید با این تفاوت که کدهای آن برای شما باز نمی باشد. همینطور باید آنها را از شرکت های اختصاصی اشتراک دهنده به شکل ماهانه یا سالانه خریداری کنید. نمی شود هزینه های این دو روش را خیلی با یکدیگر متفاوت دانست.

چرا که تفاوت اندکی با یکدیگر دارند همینطور این تفاوت ها ممکن است در برخی موارد برای هر دو طرف کم و زیاد باشد. اما هر کدام از این دو دسته را که انتخاب کردید باید سیستم فروشگاهی تان امکاناتی از نظیر امکانات زیر را دارا باشد.

  • بررسی محصولات

  • افزونه های مربوط به اضافه کردن محصول به فروشگاه

  • سیستم نظردهی مخاطبان

  • طبقه بندی و همینطور انتخاب برند مورد نظر

  • مقایسه محصولات با یکدیگر


حال شما در اصلی ترین بخش مرحله ساخت فروشگاه آنلاین قرار گرفته اید. بهتر است در این بخش از تمام امکانات خود استفاده کنید  چرا که در غیر اینصورت می تواند زیان های زیادی برای شما محتمل شود. بخش گرافیکی ساخت فروشگاه آنلاین می تواند تاثیر بسیاری بر انتخاب و نظر مشتری بر کار شما داشته باشد.

به همین علت باید در این بخش نهایت دقت خود را داشته باشید. در ادامه ابتدا لیستی از سیستم های ساخت فروشگاه های آنلاین اشاره می کنیم و سپس به بررسی مهم ترین این سیستم ها می پردازیم.

  • پرستاشاپ

  • مجنتو

  • ووکامرس

  • جوملا

  • اپن کارت


مواردی که ذکر شد از جمله سیستم های ساخت فروشگاه آنلاین متن باز می باشد. اما اگر می خواهید از سیستم های اشتراکی استفاده کنید و خیلی به ویرایش قالب فروشگاه سازتان اهمیت نمی دهید. موارد زیر گزینه های مناسبی برای شماست.

  • سازیتو

  • سی فایو

  • پرتال

  • سبد خرید

  • شاپفا

  • وبزی

  • کاموا


حال در ادامه به بخشی از مهم ترین و پرطرفدارترین نوع این سیستم ها خواهیم پرداخت تا آگاهی بیشتر قبل از استفاده از آنها داشته باشید.

پرستاژ


یکی از سیستم هایی که صرفا برای ساخت فروشگاه آنلاین نوشته شده است. سیستم متن باز پرستاژ است. در این سیستم به مراتب امکانات گسترده تری برای شما وجود دارد. همینطور در ایران سیستم پرستاژ دارای نماینده رسمی و تایید شده می باشد. همانطور که در قبل ذکر شد بهتر است از یک برنامه نویس حرفه ای خصوصا در استفاده از سیستم پرستاژ کمک بگیرید. چرا که منابع محدودی برای آموزش کار با آن وجود دارد.

اما می توان در مدت زمان کوتاهی کار با آن را بلد شد. پرستاژ دارای یک مرجع رسمی می باشد که می توانید افزونه های مخصوص سیستم را از همانجا خریداری کنید. اما به طور کلی هزینه داشتن یک قالب حرفه ای و آماده در سیستم پرستاژ مبلغی حدود 300 الی 900 هزار تومن باید بپردازید.

ووکامرس


ووکامرس معمولا به یکی از پر طرفدارترین سیستم های فروشگاه ساز معروف شده است. این درحالی است که خود ووکامرس به تنهایی یک سیستم فروشگاه ساز متن باز نیست بلکه افزونه ای است که بر cms  وردپرس نصب می شود. در این صورت به وردپرس یک سیستم فروشگاهی اضافه میکند. شاید هم دلیل پرطرفدار بودنش همین ویژگی استفاده از وردپرس باشد که برای خیلی از افراد کار ساده تر دنبال می شود. امکانات اولیه در ساخت فروشگاه آنلاین ووکامرس کاملا رایگان می باشد.

لازم است بدانید محبوبیت ووکامرس به ضرر آن هم نیز سبب شده است. چرا حکرهای بسیاری توسط همین محبوبیت سایت های ووکامرس را حک کرده اند. البته این احتمال نسبت به یک سایت فروشگاه آنلاین کم می باشد. شما می توانید قالب ها و افزونه های ووکامرس را که به رحتی در اینترنت یافت می شوند پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. این قالب ها هزینه های متفاوتی دارند. بهتر است از اولین فروشگاهی که مقابلتان قرار میگیرد خرید نکنید.

پرتال


پرتال یک سیستم فروشگاه ساز ایرانی است که قابلیت های کاملا منحصر به فردی دارد. همین ویژگی ها سبب شده سیستم فروشگاه ساز پرتال در ساخت فروشگاه آنلاین به یکی از پر طرفدار ترین ها بدل شود. چرا که در کمال سادگی پرتال را حرفه ای می شناسند. یعنی لازم نیست افرادی که از دانش کافی برای کد نویسی برخوردار نستند نگران مدیریت با آن شوند چرا که کار با آن کاملا راحت و بدون دردسر است.

در انتخاب این فروشگاه ساز تعرفه طراحی و ساخت فروشگاه آنلاین را خودتان می توانید به دلخواه انتخاب کنید. این طرح ها قابلیتی دارند که دیگر لازم نیست قالب، دامنه، هاست و... را خودتان به صورت جداگانه خریداری کنید. بلکه تنها کار شما به این خلاصه می شود تا یک بسته را فعال کنید. سپس پشتیبانان پرتال خودشان باقی کارها را به عهده می گیرند. شما رایگان می توانید قالب ها را شخصی سازی کنید.

همینطور بروزرسانی ها به شکل روزانه برای شما فعال خواهد بود. همینطور به هر جایی که به مشکل برخورد کردید می توانید از پشتبانان سایت درخواست مشاوره کنید. و در آخر باید اضافه کرد پرتال امکان استفاده رایگان 7 روزه را برای کاربران به منظور تست و آشنایی بیشتر فراهم کرده است. شما براحتی می توانید بعد از 7 روز استفاده رایگان از پرتال در رابطه کار با آن تصمیم بگیرید اگر هم سلیقه تان نبود که بعید است هیچ چیزی را از دست نداده اید.

حرف آخر


تمامی مطالب ذکر شده صرفاً برای فرآیند ساخت فروشگاه آنلاین بود. اینکه شما چطور محصولات خود را در فروشگاه قرار دهید. از چه مطالبی جهت جلب توجه مخاطب استفاده کنید. چطور مخاطب را در فروشگاه خود نگه دارید و او را سرگرم کنید. همه این موارد به سلیقه و نوع نگاه شما بستگی دارد.

حالا شما تنها صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید. باید تکنیک های فروش و چگونگی برخورد با مشتری را یاد بگیرید. تبلیغاتتان را به شکل گسترده تری در فضای مجازی به وجود آورید. اما تنها چیزی که به شما در رسیدن به این اهداف کمک می کند همان موردی است که در ابتدای مقاله ذکر شد. یک استراتژی و برنامه ریزی مناسب می تواند شما را به یک درجه استاندارد برساند و بلکه مسیرتان را هموارتر کند.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

0 تا 100 ساخت اکانت چت جی پی تی با شماره مجازی

با ساخت اکانت چت جی پی تی همانند یک قایقران در اقیانوسی بیکران، آماده‌ی کشف جزیره‌ای نهفته خواهید بود که سفری...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

با ساخت ربات اینستاگرام در دنیا دیده شوید

با ساخت ربات اینستاگرام می توان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد. فالوورهای بیشتری جذب و درآمد بالاتری...

با تفاوت سایت مارکت پلیس و فروشگاه اینترنتی آشنا شوید

در دنیای مدرن بسیاری از افراد ترجیح می دهند از فروشگاه های آنلاین خرید کنند. سایت های فروشگاهی انواع مختلفی دارند...

مراحل ساخت سایت فروشگاهی

امروزه ساخت یک سایت فروشگاهی، به مقوله‌ای مهم در زمینه تجارت الکترونیک تبدیل شده است. بسیاری از افراد به این زمینه...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

ساخت ایمیل ایرانی

در این مقاله می خواهیم درباره ایمیل ایرانی و اینکه کدام سایتهای ایرانی در ارائه سرویس ایمیل یا پست الکترونیک بهترین...

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

  ساخت اپلیکیشن فروشگاهی، در زمان امروز که خرید کردن یکی از راه­­­ های اساسی برای رفع نیازهای بشر است و زندگی...

ساخت اپل آیدی

ساخت اپل آیدی یکی از سوالاتی است که بسیاری از ما هنگام خرید گوشی یا دستگاه های اپل با آن مواجه می شویم. اپل آیدی نقش...

ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

در حال حاضر قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، یک مزیت فوق العاده برای کسب و کار های تجاری محسوب می شود...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد