جستجو

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

(19 رای)
به روز رسانی: 01 اردیبهشت 1400 ساعت 13:49:23
تاریخ ثبت: 28 مهر 1399 ساعت 09:21:36
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/40495

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی نمی‌شوند، تبلیغات ویدیویی درآمدزا اهمیت زیادی پیدا کرده اند. امروزه هر کسی که یک گوشی هوشمند داشته باشد و با آن در اکانت خود در شبکه های اجتماعی پست بگذارد، در واقع در حال تولید محتوا است. در نتیجه حتی عادی ترین تولیدکنندگان محتوا هم میتوانند با بالا رفتن بازدید ویدیوهایی که به اشتراک میگذارند، به کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی بپردازند. از این رو در این مطلب قصد داریم در مورد بازاریابی ویدیویی و  تبلیغات ویدیویی درآمدزا بحث کنیم.

بازاریابی ویدیویی چیست؟


اینطور در نظر بگیرید که یک عکس از نظر انتقال مطلب به مخاطب به اندازه 1000 کلمه ارزش دارد، در این صورت به نظرتان ارزش یک ویدیو چه قدر است؟ این اساس بازاریابی ویدیویی است؛ یک استراتژی بازاریابی در حال پیشرفت که فعالیت های بازاریابی را با یک ویدیوی جذاب ادغام میکند. بنابراین برای استفاده ی درست از تبلیغات ویدیویی درآمدزا باید با اصول بازاریابی ویدیویی به خوبی آشنا شوید.

نحوه ی کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی


اگر شما هم دوست دارید از تبلیغات ویدیویی درآمدزا استفاده کنید، بهتر است بدانید که محبوبیت فیلم های آنلاین فقط به خاطر افرادی نیست که دوست دارند محتوای خنده دار و یا خبری ببینند. امروزه ویدیوهای موجود در اینترنت برای افرادی که دوست دارند محتوای ویدیویی تولید کنند، تبدیل به فرصتی برای کسب درآمد شده است. اگر دوست دارید ویدیویی درباره حیوان خانگی و یا بچه ی خودتان بسازید، یا اینکه فکر میکنید استعداد ساخت ویدیوهای طنز را دارید، میتوانید با به کار بردن چند روش ساده از ویدیوهای خود کسب درآمد کنید. در ادامه تعدادی از این روش ها را با هم بررسی میکنیم.

ویدیوهای پربازدیدتبلیغاتی تبلیغات ویدیویی پربازدید

1.  کسب درآمد از طریق آگهی های درج شده در ویدیوها


یکی از راه های استفاده از تبلیغات ویدیویی درآمدزا، ساخت کانال یوتوب و تولید محتوای ویدیویی در این شبکه ی اجتماعی است. یوتوب بزرگترین وب سایت اشتراک گذاری ویدیو است که در میان سایر وب سایت های این چنینی محبوبیت بیشتری میان ایرانیان دارد. یوتوب برنامه ای ایجاد کرده که به محبوبترین و فعال ترین کاربران خود اجازه میدهد از طریق ویدیوهای خود پول دربیاورند. در این روش، تبلیغات ویدیویی در میان محتوایی که یوتوبرها تولید میکنند، قرار میگیرد و درآمد حاصل از این تبلیغات میان یوتوب و کاربران تقسیم میشود.

تبلیغات در سایت ویدیویی یوتوب تبلیغات ویدیویی در یوتوب

چطور از طریق تولید محتوا در یوتوب کسب درآمد کنیم؟


برای شروع کار باید دو مرحله ی ساده ی زیر را انجام دهید:

  1. یک کانال در یوتوب بسازید

  2. به صورت منظم در کانال خود ویدیو بارگذاری کنید


زمانی که تعداد بازدید ویدیوها و مشترکین کانال شما افزایش پیدا کرد، میتوانید برای کسب درآمد از طریق ویدیوهای خود به یوتوب اجازه دهید بر روی ویدیوهای شما تبلیغات نشان دهد. هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، مقدار پولی که به خاطر بازدید تبلیغات و یا کلیک کردن کاربران بر روی تبلیغات به دست می آورید هم بیشتر خواهد شد. همین امروز هم میتوانید یک کانال ایجاد کنید ولی به دست آوردن بازدید کننده و مشترک کانال ممکن است فرآیندی طولانی باشد.

2. تبلیغ محصولات از طریق ویدیوهای پربازدید


راه دیگری که برای استفاده از تبلیغات ویدیویی درآمدزا وجود دارد را میتوانید در هر شبکه ی اجتماعی که تمایل داشتید به کار ببرید. از طریق این روش میتوانید با تولید محتوای پربازدید، ابتدا توجه مخاطبان را به خود جلب کنید و سپس محصولات برندهای مختلف را از طریق همان ویدیوها در صفحات مجازی تبلیغ کنید.

تبلیغات ویدیویی در شبکه های اجتماعی استفاده از سوشیال مدیا برای تبلیفات ویدیویی

چطور ویدیوهای پر بازدید بسازیم؟


ویدیوهای پربازدید، ویدیوهای کوتاهی هستند که مردم از تماشا کردن و به اشتراک گذاشتن آنها لذت میبرند. هرچند ممکن است برای بالا رفتن بازدیدهای یک ویدیو زمان زیادی لازم باشد. اما اگر به خوبی محتوایی که در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته میشود را دنبال کنید، میتوانید موضوعاتی را که مردم به آنها علاقه دارند و به نوعی ترند هستند پیدا کنید و در مورد همان موضوعات ویدیو تولید کنید. برای مثال اگر از اینستاگرام استفاده میکنید، میتوانید در چالش های محبوب شرکت کنید. به این ترتیب با بالا رفتن بازدیدها و تعداد دنبال کننده های خود میتوانید توجه شرکت ها و افرادی که قصد تبلیغ محصولات خود را دارند جذب کنید و از این طریق تبلیغات ویدیویی درآمدزا بسازید.

تولید ویدیوهای پربازدید

3. درج تبلیغات ویدیویی در وب سایت


این روزها دوره ی تبلیغات متنی تقریبا تمام شده است و آگهی های ساده ی موجود در سایت ها دیگر توجه مخاطبان را جذب نمی کنند. به همین دلیل درج تبلیغات ویدیویی در سایت ها بسیار رواج دارد. برای استفاده از این روش نیاز به یک وب سایت پر بازدید دارید. هرچه وب سایت شما محبوب تر باشد، تعداد تبلیغاتی که بر روی سایت درج خواهد شد و در نتیجه درآمد شما از قرار دادن این تبلیغات در سایت بیشتر میشود. بنابراین در صورتی که یک سایت پر بازدید دارید، میتوانید برای شرکت های مختلف تبلیغات ویدیویی خلاقانه تولید کرده و در سایت خود درج کنید. همچنین از آنجایی که کاربران با تماشای تبلیغات ویدیویی درآمدزا زمان بیشتری را در سایت شما میگذرانند، از نظر سئو هم سایت ارتقاء می یابد و امکان جذب درآمد بیشتر برای شما فراهم میشود.

4. قرار دادن تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن های موبایل


اگر از آن دسته کارآفرینانی هستید که بازی های موبایلی و یا اپلیکیشن محبوبی ساخته اید، میتونید با درج تبلیغات ویدیویی درآمدزا در بازی یا اپلیکیشن خود کسب درآمد کنید. این روش بسیار محبوب است و در صورتی که اپلیکیشن یا بازی شما کاربران زیادی را جذب کند، قطعا میتوانید با تبلیغات ویدیویی درون برنامه ای پول دربیاورید.

جمع بندی


همانطور که ذکر شد، این روزها اکثر مردم به جای خواندن مطالب طولانی، ترجیح میدهند محتواهای ویدیویی تماشا کنند. به همین دلیل تبلیغات ویدیویی درآمدزا در میان فعالان شبکه های اجتماعی رواج زیادی داشته است. درست است که رقابت در این عرصه تنگاتنگ است، ولی در صورتی که بتوانید محتوای ویدیویی ارزشمندی تولید کنید، قطعا میتوانید از طریق تبلیغات ویدیویی هم درآمد کسب کنید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

وب سایت یا اینستاگرام، کدام یک برای کسب و کار بهتر است؟

در این مقاله می خواهیم به تفاوت استفاده از اینستاگرام و وب سایت در کسب و کار بپردازیم، چون اخیرا شایعه ای مبنی بر...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

کرونا کسب و کارهای اینترنتی را رونق داد

ظهور ویروسی به نام کرونا باعث ایجاد تغییرات اساسی در مناسبات اقتصادی بازارهای سراسر جهان شده است، بازارهای ایران...

تولید محتوا کلید تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا به بخش جدا نشدینی از یک کسب و کار تبدیل شده است. هدف از تولید محتوا کسب رتبه...

چگونه وب سایت پر درآمد داشته باشیم؟

امروزه مدیریت یک سایت پر درآمد و تبدیل کردن آن به منبع درآمد کمی دشوار شده است. شما می توانید با رعایت اصول و نکات...

کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات

کسب درآمد از اینترنت چگونه ممکن است؟ دیدن تبلیغات چگونه باعث می شود کسب درآمد کنیم؟ چطور می توانیم درآمد دلاری...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد