جستجو

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

(15 رای)
به روز رسانی: 10 مهر 1398 ساعت 13:27:36
تاریخ ثبت: 28 شهریور 1398 ساعت 04:56:16
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18201
Verified-Badge-300x300

در این مقاله به شما نحوه گرفتن تیک آبی تایید کننده اصالت را آموزش می دهیم. اگر تمایل دارید که اکانت اینستاگرام خود را رسمی کنید با ما در این مقاله همراه باشید. در این مقاله در مورد چگونگی دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت در این شبکه اجتماعی صحبت می‌کنیم.

مقدمه

تیک آبی اینستاگرام که اصطلاحا به آن Verified Badge می گویند که معنی مفهومی آن “دارای نشان تایید” است و در کنار نام اکانت افراد مشهور به چشم می خورد که نشان دهنده اصالت و رسمی بودن اکانت آن افراد است.

همانطور که می دانیم هر اکانت اینستاگرامی که نشان تایید را داشته باشد مورد بررسی اینستاگرام قرار گرفته و به عنوان اکانت اصلی فرد مورد نظر شناخته می شود. در اینستاگرام افراد زیادی اقدام به ساخت اکانت های دروغی و تقلبی می کنند، زیرا ساخت این اکانت ها کار بسیار راحتی است. مثلا اگر نام یکی از هنرپیشگان را جستجو کنید، متوجه می شوید تعداد زیادی اکانت به نام آن فرد وجود دارد. با وجود چنین شرایطی امکان شناخت اکانت اصلی از تقلبی بسیار سخت است. اینستاگرام برای رفع این مشکل نشان تایید را در نظر گرفته است. اینستاگرام با قرار دادن تیک آبی در کنار نام اکانت افراد مشهور، به کاربران کمک می کند تا اکانت اصلی را از تقلبی تشخیص بدهند.

اما اینجا این سوال به وجود می آید که آیا افراد عادی و سایر کاربران اینستاگرام هم می توانند نسبت به دریافت تیک آبی اینستاگرم اقدام کنند؟ در اینجا قصد داریم در مورد چگونگی دریافت تیک آبی اینستاگرام صحبت کنیم.

آیا برای هر کاربری امکان دریافت تیک آبی اینستاگرام وجود دارد؟

طبق اطلاعاتی که اینستاگرام در مورد دریافت تیک آبی منتشر کرده است، دریافت تیک آبی اینستاگرام برای هر کاربری مقدور نیست و تنها برخی از افراد بسیار معروف و سلبریتی ها و... قادر به دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید اصالت اکانت خود هستند. اینستاگرام برای دریافت تیک آبی و تایید رسمی بودن اکانت مراحل بسیار پیچیده و سختی را در نظر گرفته است.

گفته شده است اینستاگرام در رابطه با تایید اصالت اکانت برخی از سلبریتی ها هم دچار مشکل شده بود. بنابراین طبق گفته اینستاگرام امکان دریافت تیک آبی برای کاربران عادی وجود ندارد. حتی در این رابطه برخی از افراد مشهور از سخت گیری های اینستاگرام شاکی شده بودن و علاقه ی به انجام مراحل سخت و پیچیده به منظور دریافت تیک آبی اینستاگرام برای تایید رسمی بودن اکانت خود ندارند. ولی با وجود چنین مشکلاتی اینستاگرام هنوز هم قصد کم کردن شدت سخت گیری های خود در رابطه با دریافت تیک آبی و تایید اصالت ندارد.

اما سخت گیری های اینستاگرام در مورد دریافت تیک آبی به این معنا نیست که افراد عادی قادر به دریافت تیک آبی اکانت خود نباشند. هر فرد عادی هم می تواند به فرد شناخته شده ای در دنیای مجازی تبدیل شود و با طی کردن مراحل خاصی، شانس خود را برای دریافت تیک آبی و تایید اصالت اکانت امتحان کند. در ادامه به مواردی اشاره می کنیم که شانس شما را برای دریافت تیک آبی اینستاگرام افزایش می دهد. این موارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، موضاعاتی هستند که اینستاگرام بشدت برای ارائه تیک آبی به آنها توجه می کند پس با دقت کردن در این موارد شانس خود را برای دریافت نشان تایید اصالت افزایش دهید.

1.زیاد بودن تعداد فالوورها

در حال حاضر تنها افراد مشهور و شناخته شده قادر به دریافت تیک آبی اینستاگرام هستند، دلیل این امر زیاد بودن تعداد فالوورهای آنها است. زیاد بودن تعداد فالوورهای یک اکانت در اینستاگرام اولین مسئله برای دریافت تیک آبی اینستاگرام است و باعث افزایش شانس فرد برای دریافت نشان تایید می شود. زیاد بودن تعداد فالوورهای صفحه شخصی شما نشان می دهد که به هر دلیلی شما فرد شناخته شده ای هستید. تنها راه افزایش فالوورهای اکانت اینستاگرام شما این است که خودتان باشید و با استفاده از توانمندی و استعدادهای خود و مطابق با قوانین اینستاگرام عمل کنید، زیرا اینستاگرام در رابطه با ارتباط شما با سایر فالوورها دقت زیادی به خرج می دهد. بنابراین از انتشار مطالب و عکس های جعلی پرهیز کنید زیرا باعث افزایش فالوورهای شما نمی شود بلکه نتیجه عکس دارد. این امر تاثیر بسیار زیادی در مورد افزایش شانس شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام دارد.

2.نماد یک برند محبوب

اما دومین موردی که به افزایش شانس شما برای دریافت تیک آبی کمک می کند مربوط به برندسازی است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که ارائه نماد یک برند تنها زمانی بازده خوبی دارد که شما صاحب آن برند باشید یا مدیر بخشی از برند مربوطه. پس استفاده ازنمادهای جعلی و تقلبی برای افزایش فالوور به شما کمک نمی کند و شما شانسی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت ندارید.

در این باره تجربه نشان می دهد که برندهای که ارتباط مستقیمی با فالوورهای خود دارند و خدمات عمومی ارائه می دهند، شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی اینستاگرم یا نشان تایید اصالت اکانت دارند. پس داشتن یک برند معتبر و معرفی آن در اکانت اینستاگرام باعث افزایش شانس شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام می شود.

3.ساخت اکانت جعلی به نام شما

این امر شاید کمی عجیب باشد ولی باعث افزایش شانس شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام می شود. هدف اصلی اینستاگرام برای دادن نشان تایید اصالت در واقع اصلی بودن آن اکانت است تا کاربران بتوانند اکانت اصلی را از اکانت های جعلی شناسایی کنند. پس تا زمانی که به نام شما تعدادی اکانت جعلی وجود نداشته باشد نیازی هم برای دریافت تیک آبی و تایید رسمی بودن اکانت وجود ندارد. البته این امر به هیچ عنوان تضمینی مبنی بر دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید اکانت نیست و فقط تنها یک حدس منطقی است. شاید اگر تعدادی از اکانت های جعلی را ریپورت کنند شانس شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت افزایش یابد.

4.فعال بودن در اینستاگرام

اگر روزانه و دائم از اینستاگرام استفاده نکنید و فعال نباشید، نیازی به دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت ندارید. فعالیت و تعامل با فالوورها باعث افزایش تعداد فالوورها و قرار گفتن در کانون توجه می شود. پس کاملا منطقی است که یکی از معیارهای اصلی اینستاگرام، برای دریافت تیک آبی و تایید رسمی بودن اکانت فعالیت شما باشد. شما با فعالیت زیاد یک تیر و دو نشان می زنید. بنابراین برای دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت باید فعال باشید.

5.پرهیز از ارسال پست های نامناسب و توهین

یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می کند تا فرد مشهور و متشخصی باشید، پرهیز از ارسال پست های نامناسب و توهین آمیز است. فالوورهای افراد مشهور اغلب کسانی هستند که آنها را دوست دارند، بنابراین توهین کردن در پست های این افراد جایی ندارد. واکنشی که شما در مقابل عمل فالوورها خود انجام می دهید و پست های که به اشتراک می گذارید تمام این ها بر روی افزایش و کاهش فالوورهای شما تاثیر دارد.

 

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

گرفتن بک لینک فالو

تنها با پرداخت 50 هزار تومان ماهیانه می توانید در سایت رایگان بفروش بک لینک به صورت فالو و با متن مورد نظر خود داشته...

با ساخت ربات اینستاگرام در دنیا دیده شوید

با ساخت ربات اینستاگرام می توان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد. فالوورهای بیشتری جذب و درآمد بالاتری...

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام چطور است؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ این اتفاق ممکن هنگام عوض کردن گوشی...

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند تأثیر بسیار مثبتی را روی رونق کسب و کار شما بگذارد. شما به عنوان یک عضو فعال...

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به...

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق ایمیل یکی از مسائلی است که افراد بسیاری با آن مواجه شده اند. شاید این مسئله...

ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

در حال حاضر قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، یک مزیت فوق العاده برای کسب و کار های تجاری محسوب می شود...

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام امروزه بسیار معروف شده است. در واقع می توان گفت بازاریابی اینستاگرام...

آنفالویاب اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اندروید و ios است که افراد بسیاری در رنج های مختلف سنی از آن استفاده می...

دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2016 ویژگی استوری را به بستر خود اضافه کرده که طرفداران زیادی دارد و دانلود استوری اینستاگرام یکی...

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام روشی است برای تبلیغ محصولات شما در بستر اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان بیش تر و هدفمند. در...

ساخت اکانت جدید در اینستاگرام

اگر می خواهید به میلیون ها نفری که در رسانه اینستاگرام حساب کاربری دارند بپیوندید، می توانید به صورت رایگان یک...

خرید فالوور اینستاگرام

شما می توانید برای حساب اینستاگرام خود فالوور خریداری کنید. خدمات ارزان بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد...

فالوئر بگیر اینستاگرام

جذب فالوئر در اینستاگرام یکی از دغدغه های اصلی همه افرادی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. اینستاگرام...

چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانیم؟

بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام شده است. بسیاری از ما هنگام استفاده از شبکه...

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام استراتژی های متفاوتی دارد که اگر بدرستی انتخاب و اجرا شود می تواند به مشاهده بیشتر اکانت...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد