جستجو

سایت مزایده آنلاین کالا

(7 رای)
به روز رسانی: 29 مرداد 1401 ساعت 16:35:02
تاریخ ثبت: 07 تیر 1400 ساعت 16:58:30
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/56100
امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

در فروشگاه های اینترنتی کالاها در سایت برای خرید و فروش عرضه می شوند و این ارائه کالا از طرف فروشگاه است؛ اما در سایت های مزایده آنلاین کالا شرایط متفاوت است. اگر می خواهید یک مزایده آنلاین کالا داشته باشید می توانید از خدمات sellfree استفاده کنید. ابتدا اجازه دهید تعریفی از مزایده آنلاین داشته باشیم.

مزایده آنلاین چیست؟

در مزایده ها کلا قیمت پایه مطرح می شود و افراد متناسب با شرایط و بودجه در دسترشان قیمت های پیشنهادی خود را ارائه می دهند. حال وقتی می گوییم مزایده آنلاین دقیقا همان کار بالا تنها در بستر اینترنت و به صورت آنلاین انجام گرفته و در نهایت کالا یا خدمات به بیشترین قیمت پیشنهادی تعلق می گیرد. همان طور که گفتیم از طرف فردی که می خواهد مزایده را آغاز کند، یک قیمت پایه مطرح می شود و در واقع این قیمت همان قیمتی است که فروشنده حاضر است با آن محصول یا خدمات خود را به فروش برساند. وقتی قیمت پایه تعیین شد، فروشنده می تواند یک میزان قیمت افزایشی را تعیین کند تا افراد قیمت های پیشنهادی با ارزش کم از دیدگاه فروشنده ثبت نکنند. از طرف دیگر حالتی نیز به عنوان فروش فوری در مزایده آنلاین مطرح می شود که فروشنده می تواند بالاترین قیمت پیشنهادی خود را برای محصول مشخص کند و خریدارانی که با آن مبلغ موافق هستند سریع کالا را خریداری کنند و مزایده تمام شود.

حراجی های آنلاین تنوع زیادی دارند به عنوان مثال می توانند شامل موارد زیر باشند :

  • الگوی حراجی صعودی انگلیسی
  • الگوی حراجی کاهشی هلندی
  • الگوی حراجی پیشنهاد ثبت شده با قیمت اول 
  • الگوی حراج های ویکری 

مزایده آنلاین فراتر از حد تصور رشد داشته است و در اینترنت می توان حراجی های آنلاین زیادی را دید. البته طبیعی است چون دیگر چالش های موجود در مزایده های سنتی برای این مدل وجود ندارد. گرچه این مورد نیز چالش های مخصوص به خود را ایجاد کرده است.

مزایده آنلاین چه مزیت هایی دارد؟

حال که متوجه شدیم مزایده اینترنتی چیست بیایید با یکدیگر مزیت های این نوع مزایده را بیان کنیم تا در نهایت خودتان قضاوت کنید که کدام سبک از مزایده بهتر است. وقتی صحبت از آنلاین می شود قطعا یک سری از محدودیت ها از میان برداشته می شود چرا که افراد می توانند از هر جایی حتی خارج از ایران در مزایده شرکت کنند. پس طبیعتا تعداد خریداران در این مدل بالاتر خواهد بود. در کنار خریدار بیشتر، دسترسی نیز مطرح می شود چرا که شاید خیلی از افراد تنها به دلیل بُعد مکانی یا زمانی نمی توانستند در یک مزایده شرکت کنند ولی در مزایده آنلاین این شرایط برداشته شده است. شما می توانید در هر مکان و زمانی در مزایده ها شرکت کنید و پیشنهاد خود را برای فروش یا خرید یک محصول ارائه دهید، تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است. طبیعی است وقتی تعداد خریدارن بالاتر باشد و دسترسی نیز آسانتر، در معرض دید افراد بیشتری قرار می گیرید و حتی موتورهای جستجو نیز می توانند در پیدا کردن خریدار برای خدمات شما تاثیر بالایی داشته باشند. فردی که می خواهد مزایده را آغاز کند می تواند به آسانی و با سرعت بالا تنها با پر کردن چند کادر، عرضه کالای خود را شروع کند و از آن طرف خریدار نیز می تواند تنها در یک زمان کوتاه ده ثانیه ای پیشنهاد خود را وارد کند. شما می توانید در مزایده های آنلاین زمان را نیز مدیریت کنید. چون هر اندازه زمان مزایده بیشتر باشد، طبیعتاً افراد بیشتر نیز در آن شرکت می کنند و امکان دارد پیشنهادهای بهتری در این میان دریافت شود. لازم نیست برای انجام مزایده و مشاهده کالا یا خدمات، جای خاصی رفت و در همان سایت مبدا تمامی مشخصات به همراه تصاویر و اطلاعات مورد نیاز در اختیار خریدار قرار می گیرد و مطابق با همین اطلاعات باید خریدار قیمت پیشنهاد دهد. ارائه مشخصات دست خود فروشنده است و می تواند این اطلاعات را با جزئیات کم یا زیاد در اختیار خریدار قرار دهد، ولی طبیعتاً هر چه اطلاعات مشخص تر باشد خریدار نیز می تواند با دید بازتری قیمت برای آن پیشنهاد دهد.

با Sellfree مزایده های خود را به صورت انلاین انجام دهید

سایت سلفری این خدمات را فراهم کرده است تا تمامی افراد چه به صورت مستقل چه وابسته به یک شرکت یا سازمان خاص، محصولات و خدمات خود را بدون واسطه در اختیار خریدارها قرار دهند و از این راه هر دو طرف خریدار و فروشنده سود کنند.

با امکان پرداخت آنلاین که در این سایت وجود دارد می توان به راحتی، کالا و محصولات ارائه شده از طرف فروشنده را خریداری کرد.

سایت سلفری با توجه به امکانی که در اختیار افراد قرار می دهد مزیت های زیادی دارد. به عنوان مثال چون رفت و آمد را برای خرید محصولات کاهش می دهد و همه چیز در بستر اینترنت اتفاق می افتد آلودگی هوا ناشی از همین جابجایی ها کاهش پیدا می کند.

از آن جایی که بین خریدار و فروشنده هیچ واسطه ای نیست، قیمت ها خیلی مقرون به صرفه می شود و خریدار ضرری نمی کند. 

شاید شما محصولی را قبلاً خریده باشید ولی حالا به هر دلیلی دیگر به آن نیاز ندارید، به راحتی می توانید آن را در این سایت به فروش بگذارید. 

به منظور ثبت مزایده آنلاین کالا در سایت sellfree، باید بر روی دکمه قرمز رنگ "ثبت آگهی رایگان" در بالای صفحه کلیک کنید. در این بخش، فرمی وجود دارد که تکمیل بعضی از آن ها اجباری و بعضی دیگر اختیاری است. بنابراین لازم است ابتدا زیر شاخه مورد نظر را بر روی گزینه "خدمات" انتخاب کنید.

درج مزایده آنلاین در سایت سلفری

در مرحله دوم باید برای تکمیل عنوان اقدام کنید. عنوان یکی از آیتم هایی به شمار می رود که تکمیل آن اجباری است. در مرحله سوم بعد از پر کردن کادر توضیحات مختصر و توضیحات تکمیلی در صورت نیاز، شماره همراه خود را در کادر مربوطه درج کنید. بعد از درج پست مزایده، به وسیله ی این شماره، یک پروفایل در سایت سلفری برای شما ایجاد می شود. بنابراین با این شماره موبایل می توانید در زمان های دیگر به پروفایل خود مراجعه کنید و مزایده هایی که ثبت کردید را مدیریت نمایید. لازم به ذکر است که تغییر شماره موبایل امکان پذیر نیست و به همین خاطر باید شماره ای وارد کنید که در دسترس شما قرار دارد.

زمانی که شماره همراه درج شود، پیامکی مبتنی بر تایید ارسال خواهد شد که امکان انجام ادامه مراحل ثبت مزایده آنلاین را به شخص می دهد. تایید شدن شماره همراه مساوی با تایید خودکار آیتم شما خواهد بود بنابراین آیتم شما در لحظه تایید می شود و نیازی به انتظار برای تایید نخواهید داشت. سپس در مرحله بعد می توانید به کمک گزینه هایی از قبیل انتخاب تصویر شاخص، انتخاب تصاویر گالری، اطلاعات تماس، ضمائمی از قبیل ویدئو مزایده آنلاین کالای خود را جذابتر کنید. برای مشخص کردن تنظیمات مزایده، مانند تصویر زیر، گزینه "قیمت، رنگ بندی، سایز و مزایده" را کلیک نمایید تا فرم مربوط به جزئیات مزایده نمایان شود. سپس فرم را پر نمایید.

فرم مزایده آنلاین

چند نکته را برای ثبت مزایده آنلاین در sellfree در نظر داشته باشید:

  • مزایده فورا ثبت می شود اما در صورتی که کارشناسان با بررسی متوجه مشکلاتی در آن شوند با شما تماس می گیرند تا برای رفع آن اقدام کنید. بنابراین در وارد کردن شماره همراه خودتان دقت کنید.
  • برای ویژه کردن مزایده و نمایش آن در صفحه اصلی، با پرداخت 20 هزار تومان می توانید به مدت یک ماه، مزایده را ویژه نمایید.

شما به کمک sellfree می توانید کالای خود را به راحتی در محیط آنلاین با مزایده بفروشید و سود خوبی به جیب بزنید.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد) با توجه به آنکه در این وب سایت کلیه...

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد