به روز رسانی: 11 مرداد 1399 ساعت 17:07:05
تاریخ ثبت: 18 تیر 1399 ساعت 23:54:54
بازاریابی سئو یکی از مؤثرترین راه ها برای
رشد مشاغل شما در یک بازار فزاینده رقابتی است. هنگامی که با میلیون ها شغل در سراسر دنیا رقابت می کنید، بازاریابی موتورهای جستجو موثرترین راه برای تبلیغ محصولات و رشد کسب و کار شما است.
بازاریابی سئو به چه کاری گفته می شود و چگونه می توان آن را به درستی انجام داد
در این راهنما، یک مرور کلی درباره اصول بازاریابی موتور جستجو و همچنین برخی نکات و راهکارهای انجام درست بازاریابی سئو را خواهید آموخت.
بازاریابی سئو
بازاریابی سئو عملی برای بازاریابی یک تجارت با استفاده از تبلیغات پولی است که در صفحات نتایج موتور جستجو (یا SERPs) ظاهر می شود. تبلیغ کنندگان می توانند از کلمات کلیدی خاصی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند. این کار باعث می شود کاربران هنگام جستجوی محصولات یا خدمات خاص از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل کسب و کار شما را پیدا کنند. این کار به تبلیغ کننده این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را در کنار نتایج مربوط به آن دسته از سؤالات جستجو قرار دهد.
این تبلیغات، که اغلب با اصطلاح تبلیغات پرداخت برای هر کلیک شناخته می شوند، در قالب های مختلفی وجود دارند. برخی از آنها تبلیغات کوچک و مبتنی بر متن است، در حالی که برخی دیگر، مانند تبلیغات در لیست محصولات، تبلیغات بصری و مبتنی بر محصول هستند که به مصرف کنندگان این امکان را می دهند تا از یک نگاه اطلاعات مهم مانند قیمت را مشاهده کنند.
بیشترین
قدرت بازاریابی سئو این است که به تبلیغ کنندگان این فرصت را می دهد تا تبلیغات خود را در مقابل مشتریانی با انگیزه که آماده خرید هستند، درست در لحظه ای که آماده خرید هستند قرار دهند. هیچ رسانه تبلیغاتی دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد، به همین دلیل بازاریابی سئو بسیار مؤثر و روشی شگفت آور و قدرتمند برای رشد و توسعه کار شما است. بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوی مختلف متفاوت است.
هم SEO و هم SEM بخش های اساسی
استراتژی بازاریابی آنلاین هستند. سئو روشی قدرتمند برای هدایت ترافیک ارگانیک است، در حالی که تبلیغات موتورهای جستجو روشی بسیار مقرون به صرفه برای هدایت تبدیل ها می باشند.
کلمات کلیدی پایه و اساس سئو هستند. کاربران کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو وارد می کنند تا آنچه را جستجو می کنند پیدا کنند، به همین دلیل جای تعجب ندارد که کلمات کلیدی اساس بازاریابی سئو را به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی تشکیل می دهند.
یافتن کلمات کلیدی مناسب
در ابتدا باید
کلمات کلیدی مناسب خود را انتخاب کنید. باید تحقیق جامع را به عنوان بخشی از استراتژی مدیریت کلمه کلیدی خود انجام دهید. این کلمات باید به صورتی باشند که مشتریان احتمالی هنگام جستجوی محصولات و خدمات شما از آنها استفاده کنند. یکی از راه های تحقق این امر با استفاده از ابزار Keyword Free WordStream است.
به سادگی کلمه کلیدی مرتبط با تجارت یا خدمات خود را وارد کنید و ایده های پیشنهادی مربوط به کلمه کلیدی را مشاهده کنید که می تواند اساس فعالیت های مختلف بازاریابی سئو باشد.
ابزار Keyword Free WordStream طیف وسیعی از اطلاعات ارزشمند، از جمله حجم جستجو برای هر کلمه کلیدی شخصی در گوگل و رقابت عمومی آن را در اختیار شما قرار می دهد.
علاوه بر کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی که باید از آن ها استفاده کنید، تحقیق کامل درباره کلمات کلیدی می تواند به شما در شناسایی کلمات کلیدی منفی کمک کند. کلمات کلیدی منفی به معنای اصطلاحات منفی نیستند، بلکه اصطلاحات نامربوطی هستند که بعید به نظر می رسد توسط کاربر استفاده شوند.
برخی از کلمات کلیدی در نظر گرفته شده دارای هدف تجاری بالایی هستند یا یک نشانه قوی از این است که جستجوگر می خواهد چیزی بخرد. نمونه هایی از کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا عبارتند از:
- خرید
- تخفیف (های)
- معاملات
- کد تخفیف (ها)
- ارسال رایگان
حراج تبلیغ بازاریابی سئو
یكی از تصورات غلط در مورد بازاریابی سئو این است كه هر كس برای تبلیغات بیشتر هزینه کند برنده است. البته بودجه تبلیغاتی بیشتر مطمئناً سودمندتر است، به خصوص هنگام هدف قرار دادن کلمات کلیدی بسیار رقابتی. این امر به این دلیل است که همه تبلیغات قبل از ظاهر شدن در کنار نتایج جستجو، روندی را تحت عنوان حراج آگهی می گذرانند.
استفاده از تمام روش های موجود برای بالا بردن سئو سایت باعث افزایش کاربران و در نتیجه
افزایش فروش می شود.