جستجو

ترفندهای افزایش بازدید مطالب در اینترنت

(14 رای)
به روز رسانی: 11 آبان 1398 ساعت 15:48:19
تاریخ ثبت: 02 آبان 1398 ساعت 16:10:05
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/20054
Web analytics concept - Multicolor version

در عصر حاضر یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار اینترنتی افزایش بازدید از سایتشان است. زیرا این امر باعث رونق کسب و کار و فروش محصولاتشان می شود. هر سال با توجه به فاکتورهای گوناگون مانند: باز خورد، سلیقه کاربران و تغییرات اجتماعی روش های افزایش بازدید تغییر می کند.

باید به این نکته توجه کرد که کاربران همیشه به دنبال سایتی هستند که در آن بتوانند به جواب سوالات خود برسند. بنابراین لازم نیست فقط مطلب جدید در سایت خود قرار دهید، شما با بهینه کردن سایت خود می توانید نظر کاربران را به وب سایت جلب کنید.

روش های که برای افزایش بازدید استفاده می شود به کلاه سیاه و کلاه سفید مشهور هستند. که روش های کلاه سفید تأثیر طولانی مدت برای افزایش بازدید کنندگان دارند. در این مقاله سعی می کنیم به شما روش های را بیاموزیم که به روند افزایش بازدید وب سایت شما کمک می کند البته تأثیر این روش ها نیازمند صبر است و حداقل بین یک هفته تا یک ماه زمان می برد.

1-خلاقیت در نوشتن محتوا:

برای نوشتن محتوا همیشه خلاق باشید زیرا امروزه برنده کسی است که به فکر پیدا کردن سایت های جدید برای کپی کردن مطلب نیست، بلکه به دنبال تولید محتوای جدید و خلاقانه است.

سه خط اول مقاله دارای اهمیت زیادی برای جذب بازدید کننده است. زیرا زمانی که کاربر جدید وارد سایت می شود، در چند ثانیه اول فقط به سه خط نخست آخرین پست شما نگاه می کند.

این سه خط به عنوان معرف سایت شما عمل می کند و به همان اندازه که مفید هستند می توانند مضر باشند. سعی کنید مطلب خود را با توضیحاتی کوتاه ولی جذاب شروع کنید. همواره به این نکته توجه داشته باشید که افزایش بازدید با نگه داشتن بازدید کننده قدیمی امکان پذیر است.

توجه داشته باشید که محتوای ارسالی شما باید کامل باشد تا بتواند پاسخ های احتمالی کاربران را جواب بدهد. زمان ارسال پست هم بسیار مهم است. با توجه به تحقیقات انجام شده بهترین زمان ارسال پست صبح بین ساعت 9 تا 11 می باشد زیرا بیشترین آمار بازدید کننده را در این ساعت خواهید داشت.

2-به نظرات کاربران اهمیت بدهید:

برای موفقیت بیشتر باید مورد قبول جامعه باشید و مطابق با سلیقه آنها رفتار کنید. این اصل باید در فضای مجازی هم کاملا رعایت شود. مردمی بودن و گوش دادن به نظراتشان باعث می شود شما مورد تأیید و قبول مردم واقع شوید. بنابراین برای افزایش بازدید سایت خود از آن چه که مردم دوست دارند صحبت کنید.

3-توانایی جذب مخاطب برای افزایش بازدید سایت:

زمانی شما در جذب مخاطب موفق بوده اید که مخاطب به سایت شما بازگردد. نگران تعداد بازدید کننده های جدید خود نباشید بلکه باید نگران این باشید که بازدید کننده های شما تا چه زمانی در سایت شما می مانند. برای هر وب سایت تعداد کاربرانی که به سایت بازمی گردند حائز اهمیت است.

4- انتشار اخبار:

شما می توانید با استفاده از بازاریابی ایمیلی اطلاعات کاربران را دریافت کنید و با ارسال آخرین خبرهای وب سایت خود به ایمیل کاربران، آنها را به بازدید کننده های ثابت خود تبدیل کنید.

5-مشخص کردن هدف سایتتان:

اگر هنوز برای سایت خود هدفی در نظر ندارید هنوز دیر نشده است. سعی کنید هر چه زودتر هدف وب سایت خود را مشخص کنید. بعد از مشخص شدن هدف وب سایت شما باید کلمات کلیدی و مهم را مشخص کنید و با استفاده از آن ها مقاله بنویسید. باید به این نکته توجه کنید که همواره کاربران بر اساس کلمات کلیدی، سایت شما را می شناسند. شما برای موفقیت وب سایت خود باید کلمات کلیدی خود را در ذهن کاربران جا بیاندازید. شاید این امر سخت باشد زیرا تغییر ذهن و نوع تفکر کاربران سخت است. اما اگر در این امر موفق بشوید و یک تصور خاص و متفاوت در ذهن مخاطب ایجاد کنید، شما توانسته اید بازدید کننده ثابت ایجاد کنید.

6-اضافه کردن تصاویر و جدول به مطالب:

شما با استفاده از تصاویر و آمار در واقع به مطلب خود اعتبار می بخشید. در واقع شما با اضافه کردن تصویر به مطالب وب سایت خود، به بازدید کنندگان می گویید که نسبت به بقیه متفاوت هستید. همچنین خواندن مطالب طولانی بدون تصویر خسته کننده است و بازدید کنندگان به خواندن این چنین مقاله هایی، زیادی علاقه ندارند.

دو منبع بسیار مهم برای جستجو در بین کاربران Bing Images و Google Images است. بنابراین سایت ها برای افزایش بازدید کننده باید به اصل بهینه سازی تصاویر دقت کنند.

7-درج نظر در سایر وب سایت ها:

یکی از قدیمی ترین راه های جذب بازدید کننده قرار دادن نظر در سایر وب سایت ها است. ابتدا باید بدانید که کدام وب سایت مفید و دارای عضو فید بالا است و در این وب سایت ها نظر بگذارید. برای گذاشتن نظر در سایر سایت ها باید از اصولی به نام Comment Marketing استفاده کنند.

8-در سایت های پرسش و پاسخ عضو بشوید:

یکی از سایت های معروف در ایران، وب سایت داناترین است. شما با عضویت در این سایت می توانید اطلاعات خود با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما با پاسخ دادن به سوالهای کاربران در زمینه تخصص خود اعتماد آن ها را به وب سایت خود جلب می کنید و باعث افزایش بازدید کنند گان سایت خود می شوید.

9-انجام تبلیغات:

تبلیغ کردن دارای هزینه است. شما باید برای سایت خود بنر طراحی کنید و هزینه قرار دادن بنر تبلیغاتی را به حساب سایت واریز کنید. نوعی دیگری از تبلیغات، تبلیغات متنی است که برای بدست آوردن بک لینک استفاده می شود. Google Adwords که شما می توانید در آن تبلیغات کلیکی انجام دهید هم نوع دیگری از تبلیغات است، ولی بسیار پر هزینه است اما همچنان مورد استفاده قرار می گیرد.

10-تبادل انجام دهید:

تبادل لینک اگر چه در ظاهر دارای نتایج مثبت است، ولی در واقع نتایج عکس دارد. تبادل لوگو که به تازگی بسیار پر طرفدار شده است، نتایج مثبتی دارد. اگر چه هنوز هم تبادل لینک یک راه برای معروف شدن و جذب بازدید کننده از سایت است، اما تبادل لوگو چندین برابر بیشتر از تبادل لینک باعث جذب مخاطب می شود. دلیل این امر این است که کاربران از خواندن متن خسته شده اند و به جای خواندن متن به تصاویر نگاه می کنند.

11-استفاده از شبکه های اجتماعی برای جذب بازدید کننده:

اگر شما می خواهید موفق باشید باید یاد بگیرید که با مردم و در میان آنها باشید. نحوه فعالیت شما در شبکه اجتماعی اهمیت زیادی دارد. بزرگترین شبکه اجتماعی فیس بوک است که همه افراد چه افراد عادی و چه سیاستمداران در آن فعالیت دارند. شما با استفاده از این شبکه می توانید باعث افزایش بازدید کنندگان سایت خود شوید.

12-مخاطبین را منتظر نگذارید:

سرعت عمل بسیار مهم است. جستجوی سایت در خود گوگل هم بسیار سریع است. با توجه به محدودیت سرعت اینترنت ما کاربران جذب سایتی می شوند که سریع تر عمل کند. شما فقط 44 ثانیه وقت دارید تا کاربر را جذب کنید اگر کاربر مدت زمان زیادی برای لود شدن صفحه وب سایت شما معطل شود وب سایت شما دیده نمی شود. برای یک کاربر فقط سادگی همراه با خلاقیت یک سایت مهم است. بنابراین از بکار بردن عکس های پر حجم که باعث کاسته شدن سرعت سایت می شود خودداری کنید.

13-احترام گذاشتن به مخاطبان:

اکثر مردم وقتی سایتی را باز می کنند ابتدا نظرات را می خوانند تا متوجه بشوند که چه اندازه به سوالات کاربران جواب داده شده است. سعی کنید تمام نظرات را پاسخ دهید تا به این صورت بتوانید به کاربران اهمیت دهید و هم به آنها احترام بگذارید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

افزایش بازدید آگهی در سایت ها درج آگهی

راه های افزایش بازدید آگهی در سایت های درج آگهی، مختلف است. هر روز تعداد کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند تأثیر بسیار مثبتی را روی رونق کسب و کار شما بگذارد. شما به عنوان یک عضو فعال...

روش های افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اولین دغدغه و مشکل برای فروشگاه های آنلاین است. آن ها باید سعی کنند محصولات خود را به صورت آنلاین به...

نحوه فروش کالا های دسته دوم در اینترنت

خرید و فروش کالا های دست دوم در اینترنت به یک منبع کسب درآمد تبدیل شده است. گاهی اوقات شما کالا هایی را که نو نیستند...

خرید کالا های دست دوم در اینترنت

در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد های خرید کالاهای دست دوم در اینترنت آشنا کنیم. گاهی اوقات شرایط باعث می شود...

خرید عمده کالا از اینترنت

خرید عمده کالا از اینترنت یکی از اصطلاحاتی است که این روزها زیاد به گوش می خورد. اما منظور از این عبارت چیست؟ چه...

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به...

چگونه در اینترنت تبلیغ کنیم

تبلیغ در اینترنت یکی از بهترین راه های تبلیغات محصولات محسوب می شود. تبلیغات در اینترنت به صورت مستقیم و غیرمستقیم...

آموزش افزایش بازدید سایت

آموزش افزایش بازدید سایت یکی از موضوعات کلیدی است که مدیران بازاریابی بسیار روی آن تمرکز دارند. بسیاری از ما می...

ثبت آگهی در اینترنت

با توجه به رشد فناوری در طول 30 سال گذشته و پیدایش شبکه اینترنت، ثبت آگهی نیز در این شبکه به اعتبار مشابهی با تبلیغات...

تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام فروش شما را افزایش می‌دهد!

امروزه اپلیکیشن اینستاگرام به یکی از محبوبترین شبکه ‌های اجتماعی تبدیل شده است. این اپلیکیشن توانسته است بیش از...

کلیدی ترین اصول تولید محتوا برای سایت جهت افزایش چشمگیر مخاطب

محتوا پادشاه است. حتما شما هم این جمله مشهور بیل گیتس رو شده اید. وقتی دنیای کسب و کار را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد