جستجو

چگونه در اینترنت تبلیغ کنیم

(15 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 16:12:42
تاریخ ثبت: 20 آبان 1399 ساعت 00:11:18
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43191
تبلیغ در اینترنت یکی از بهترین راه های تبلیغات محصولات محسوب می شود. تبلیغات در اینترنت به صورت مستقیم و غیرمستقیم و رایگان و غیر رایگان انجام می شود. در این مقاله سعی می کنیم تا به شما آموزش دهیم چگونه در اینترنت تبلیغ کنید.

اینترنت تعدادی از تکنیک های تبلیغاتی نوآورانه و رایگان را با بودجه محدود در اختیار کارآفرینان قرار می دهد. در حالی که روشهای گران قیمت تبلیغات اینترنتی برای دستیابی به مخاطبان گسترده تضمین شده است، تعدادی از تکنیکهای رایگان می توانند پیامهای تبلیغاتی شما را به طور گسترده ای به مخاطبان گسترده و یا به طور مستقیم به یک هدف خاص منتقل کنند.

دنیای تبلیغات آنلاین دریچه ای چرخشی برای تغییر است: الگوریتم های جستجوی به روز، تغییر روند بازار، تغییر منافع مصرف کننده، معرفی فن آوری های جدید و بهتر، و غیره ...

تبلیغ در اینترنت همیشه به این شکل است. همیشه چیز جدیدی وجود دارد. از این نظر، یک سری عواملی وجود دارد که ادامه کارها را به همان روش غیرممکن می کند. برای اینکه بتوانید به طور مستمر در لبه تبلیغات آنلاین قرار داشته باشید و بتوانید بهترین استراتژی ها را ایجاد کنید، آموزش مداوم و تحقق آزمایش ها و آزمایشات در بازار فعلی مورد نیاز است. اگر این کار را انجام دهید، بهترین کمپین ها را برای تجارت خود خواهید داشت.

برای تبلیغات در اینترنت، بیاموزید چگونه تبلیغات اینترنتی می تواند به شما در یافتن مخاطبان جدید کمک کند. تبلیغات در اینترنت یک روش عالی برای ارائه پیام های بازاریابی تبلیغاتی به مشتریان بالقوه است. در عصر تبلیغات اینترنتی، می توانید درباره مخاطبان خود بیشتر بیاموزید و کاربران خود را با تبلیغی که به احتمال زیاد به آن علاقه مند هستند، هدف قرار دهید. این بدان معنی است که شما می توانید افرادی را که تبلیغات شما را می بینند بر اساس رفتار آنلاین آنها فیلتر کنید.

برخلاف تبلیغات کلاسیک، با تبلیغ در اینترنت می توانید ببینید که چه تعداد از افراد در واقع تبلیغات شما را مشاهده کرده اند و چگونه پاسخ داده اند، بنابراین می توانید در آینده آنها را بهینه کنید.

با تبلیغات در اینترنت می توانید بازدید کنندگان را مجدداً هدف قرار دهید تا نرخ تبدیل را افزایش دهید با تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی، این فرصت را دارید که کاربری را که قبلاً از سایت شما بازدید کرده است اما بلافاصله تبدیل به مشتری نشده است، هدف مجدد خود قرار دهید.

تبلیغات مجدد در اینترنت هدفمند و کارآمد هستند، زیرا به افرادی که از قبل با نام تجاری شما آشنا هستند و علاقه نشان داده اند، ارائه می شود. بازاریابی مجدد با استفاده از پیکسل در صفحه وب خود، یک کوکی را در مرورگر هر بازدید کننده قرار می دهد، کاربران را برچسب گذاری می کند. به این ترتیب می توانید برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل، به هر کاربری که از وب سایت شما در جاهای دیگر اینترنت بازدید کرده است، تبلیغات نمایشی نشان دهید.

در مقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغات دیجیتال در اینترنت به روشی غیرمعمول کار می کنند. با تبلیغات سنتی، کسب و کار شما معمولاً به یک ارائه دهنده خدمات، مانند یک شرکت بیلبورد، از قبل پرداخت می کند. در مورد تبلیغات آنلاین اینگونه نیست. هنگامی که از تبلیغات در اینترنت استفاده می کنید، فقط زمانی هزینه پرداخت می کنید که کاربر اقدام مطلوبی را در تبلیغ شما انجام دهد.

این عمل می تواند از کلیک بر روی تبلیغ شما تا مشاهده تبلیغ شما باشد. به عنوان مثال، شما می توانید یک کمپین تبلیغاتی با هزینه هر کلیک (CPC) 2.00 دلار راه اندازی کنید. این بدان معناست که شما مایل هستید بابت هر کلیک روی تبلیغ خود ، 2.00 دلار بپردازید. با این وجود ممکن است به دلیل الگوریتم های حراج سیستم عامل های مختلف مانند Google و Facebook ، هزینه کمتری پرداخت کنید. اگر با یک آژانس تبلیغاتی شریک باشید، روند پرداخت تا حدودی متفاوت است. شما به عنوان مثال هزینه مدیریت اولیه را پرداخت می کنید که هزینه های توسعه و مدیریت استراتژی شما را پوشش می دهد. شرکت شما همچنین یک هزینه تبلیغات تعیین شده را اختصاص می دهد، یعنی آنچه شما برای ارائه یا نمایش تبلیغات خود به سیستم عامل های تبلیغاتی مانند Google می پردازید.هنگامی که از تبلیغات دیجیتال استفاده می کنید، می توانید از روشهای پیشرفته هدف گیری برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید. این ویژگی های هدف گذاری فراتر از توانایی های بازاریابی سنتی است که تجارت شما را مجبور می کند. افرادی را در داخل و خارج از بازار هدف شما هدف قرار دهد.

چند مورد از رایج ترین گزینه های هدف در تبلیغات در اینترنت


راه های متفاوتی برای تبلیغ در اینترنت وجود دارد که باید همه ویژگی های زیر را در بر داشته باشد که به شرح زیر است:

- کلمات کلیدی: با هدف قرار دادن کلمات کلیدی، می توانید به افرادی برسید که کلمات کلیدی و عبارات مربوط به تجارت شما را جستجو می کنند. به عنوان مثال، یک فروشگاه گل ممکن است عباراتی مانند "گل فروشی برای عروسی" را هدف قرار دهد.

- علایق: با هدف قرار دادن علاقه، سیستم عامل های تبلیغاتی مانند Google Ads و Facebook به کسب و کار شما امکان می دهند تا از گذشته در مورد رفتارهای گذشته به کاربران دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، تبلیغات شما می تواند برای خریدارانی که علاقه مند به پیاده روی و کمپینگ هستند ظاهر شود.

- جمعیت شناختی: با هدف گیری جمعیتی، می توانید براساس اطلاعات جمعیتی مانند سن، موقعیت مکانی و حتی وضعیت والدین به مصرف کنندگان برسید. به عنوان مثال یک مرکز مهد کودک ممکن است والدین بین 25 تا 34 سال را هدف قرار دهد.

-  بازاریابی مجدد: با بازاریابی مجدد، تجارت شما می تواند کاربرانی را که از سایت شما بازدید کرده اند، هدف قرار دهد. به عنوان مثال کمپین تبلیغاتی شما ممکن است تبلیغاتی را به افرادی نشان دهد که نه تنها به صفحه خدمات شما نگاه می کنند، بلکه با مشخصات جمعیتی بازار هدف شما مطابقت دارند. با این حال، مانند تبلیغات سنتی، تبلیغات در اینترنت نیز نیاز به تحقیق و برنامه ریزی دارد. به عنوان مثال قبل از شروع کمپین خود، باید اهداف تبلیغاتی، استراتژی، بودجه و موارد دیگر را تعیین کنید.

در بیشتر موارد، راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در اینترنت شامل چک لیست زیر است:

  • اهداف خود را ایجاد کنید.

  • استراتژی خود را بسازید.

  • بودجه خود را تعیین کنید.

  • سیستم عامل تبلیغات خود را انتخاب کنید.

  • خلاقیت های تبلیغاتی خود را مانند کپی و رسانه خریداری کنید.

  • بهینه سازی تبلیغات پس از راه اندازی را پیاده سازی کنید.


این روش تفاوت چشمگیری با تبلیغات سنتی دارد. با تبلیغات در اینترنت، تیم شما می تواند حتی پس از راه اندازی کمپین خود را بهینه و بهبود دهد. در مقایسه، شرکت شما فقط یک فرصت دارد که تبلیغات سنتی شما را میخکوب کند.

انواع تبلیغات اینترنتی را پوشش دهید.


مخاطب خود را به هر کجا ببرید. با استفاده از انواع ابزارها قادر خواهید بود انواع تبلیغات اینترنتی را ایجاد کرده و نتایج بیشتری کسب کنید.

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی

  • تبلیغات بنرها

  • تبلیغات پاپ آپ

  • تبلیغات محیطی آنلاین


مزایای تبلیغات در اینترنت


برای اطمینان از برقراری ارتباط با مخاطبان هدف و موفقیت یک استراتژی تبلیغاتی، باید در تبلیغات آنلاین سرمایه گذاری کرد. مزایای ارائه شده توسط اینترنت به عنوان پشتیبانی از انواع مختلف کمپین ها (از جمله این واقعیت که هر روز تعداد بیشتری از افراد از اینترنت استفاده می کنند) به این معنی است که تقریباً هر کسب و کاری می خواهد اثر خود را در دنیای دیجیتال بگذارد. بنابراین، مزایای در نظر گرفتن تبلیغات در اینترنت چیست؟

  • تأثیر: علاوه بر امکان تقسیم بندی شدید که اینترنت ارائه می دهد، تمام رسانه های مختلف خارج از کشور (به علاوه ساعت های اوج متفاوت هر یک از آنها)، امکان ایجاد تأثیر گسترده بر بازار هدف کمپین را فراهم می کند.

  • اندازه گیری بهینه: به لطف ابزارهای شگفت انگیزی که در اینترنت وجود دارد، کمپین های تبلیغاتی اینترنتی می توانند به راحتی پیشرفت را بسنجند. این تفاوت با معیارهای سنتی تبلیغاتی در این است که معیارهای "آن" در مورد بخش کوچکی از مخاطب تقریبی یا محدود است. از طرف دیگر، معیارهای تبلیغات آنلاین کاملاً دقیق هستند.

  • صرفه جویی در وقت: حتی اگر هر دو تبلیغات "آنلاین" و "آفلاین" برای برنامه ریزی یک استراتژی تبلیغاتی به زمان نیاز دارند، اجرای مبارزات تبلیغاتی در اینترنت بسیار سریعتر انجام می شود. فقط در عرض چند دقیقه می توانید تبلیغات خود را از طریق چندین سیستم عامل مختلف آماده کرده و لحظاتی بعد منتشر کنید.

  • انعطاف پذیری: ویژگی تبلیغات آنلاین، از جمله موارد دیگر، انعطاف پذیری فوق العاده آن است. شما می توانید از هر ترکیبی از متن، تصویر و / یا فیلم برای دستیابی به بازار هدف خود در هر نقطه از زندگی روزمره استفاده کنید. در صورت ارسال در شبکه مناسب در زمان مناسب ، امکانات بی پایان هستند. علاوه بر این، گزینه های تبلیغات بومی عملاً نامحدود شده اند و از انواع تبلیغات "مورد استقبال" مصرف کنندگان قرار دارند. تا زمانی که رایانه و اینترنت داشته باشید، همه کارها از هرجای دنیا قابل انجام است!

  • کم هزینه: اگر بودجه یک کمپین بازاریابی "آفلاین" با تأثیرگذاری بالا را با بودجه کمپین بازاریابی در اینترنت مقایسه کنید، هزینه های اجرای و تبلیغات در اینترنت بسیار ارزان می شود.

  • تعامل کاربر: اینترنت همچنین به عنوان کمکی عمل می کند که امکان تعامل مستقیم کاربر را فراهم می کند. برخلاف سایر راههای ارتباطی، تجارت فقط پیام را به اشتراک نمی گذارد، بلکه گیرنده می شود و به آنها امکان می دهد سخنان مشتریان خود را بشنوند. این ارتباط دو طرفه به شرکت ها کمک می کند تا خط ارتباطی بسیار روان تری داشته و در مورد منافع مشتری خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. حتی اگر این امر به توجه بیشتری از طرف یک شرکت نیاز دارد، اما در پایان این مزایا ارزش آن را دارد.

  • سرعت: سرعت حرکت آنلاین اطلاعات، عنصر دیگری است که تبلیغات در اینترنت را به نیرویی برای حساب کردن تبدیل می کند. اگرچه باید همیشه معیارها را کنترل کنید، اما با یک استراتژی خوب می توانید نتایج را با سرعتی باورنکردنی مشاهده کنید.

  • تقسیم بندی: توانایی اینترنت برای دستیابی به مخاطبان هدف از طریق تقسیم بندی بر اساس سن، علایق، جنسیت یا سایر شرایط اقتصادی از پیش تعیین شده بی سابقه است. به منظور یافتن مشتری های مناسب، می توانید به سادگی یک کمپین تبلیغاتی متمرکز بر نوع شخصی که تعداد معدودی از پیش نیازهای شما را برآورده می کند، راه اندازی کنید.


ارقام و آمارهای تبلیغات در اینترنت


حتی اگر حضور بسیاری از شرکت ها از قبل به صورت آنلاین تثبیت شده باشد، هنوز برخی از مشاغل تمایلی به سرمایه گذاری در تبلیغات در اینترنت ندارند. این شمایید؟ پس از اطلاع از مزایای مختلف پیشنهادات تبلیغات در اینترنت، فکر می کنیم داده ها و آمار زیر می تواند شما را بیشتر متقاعد کند که قدم آخر را بردارید

۱- ۸۴٪ از تبلیغ کنندگان بستر تلفن همراه معتقدند که تجربه مثبتی را برای کاربران خود ارائه می دهند.

۲- کمتر از 50٪ کاربران موافق هستند.

۳- ۶۱٪ از مصرف کنندگان از بازگشت به وب سایتی که تجربه کاربری بدی با آن داشته اند خودداری می کنند. ۴- ۴۰٪ تأیید می کنند که در نهایت به سایت های رقبای اصلی خود مراجعه می کنند. دنیای آنلاین در حال حاضر کاملا تحت سلطه دستگاه های تلفن همراه است و تمام مصرف داده های جدید از این دستگاه ها حاصل می شود. میانگین زمانی که کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی می گذرانند 2 ساعت در روز است

۵- به طور متوسط، شرکت ها در هر بازه زمانی 72 ساعته از هر 8 پیام دریافتی در شبکه های اجتماعی فقط به 1 پاسخ می دهند.

۶- مشاغلی که از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی های تبلیغات آنلاین خود استفاده می کنند، نرخ تبدیل 129٪بیشتری دارند.

۷- شرکت هایی که هم در رسانه های اجتماعی نظرات خود را می نویسند و هم نظر می دهند، 69٪ افزایش رفتار خرید مشتریان خود را مشاهده می کنند. پیش بینی شده است که تا سال 2019 ویدئوها 80٪ از ترافیک اینترنت را اشغال می کنند.

۸- تقریباً یک سوم مشترکین خبرنامه از طریق تلفن خود خبرنامه می خوانند.

۹- تبلیغاتی بومی بیش از دو برابر تبلیغات در اینترنت کلاسیک است: 33٪ در تلفن ها و 16٪ نوشته شده. هدف گذاری مجدد، تمایل خرید خریدار را در 70٪ از زمان افزایش می دهد.

۱۰- کمتر از 30٪ از مشاغل کوچک از ابزار تجزیه و تحلیل وب استفاده می کنند. مدیران شرکت برآورد می کنند سرمایه گذاری در بازاریابی آنلاین در سال آینده حدود 14.7 درصد افزایش یابد.

۴ منبع برتر بازاریابی آنلاین


چهار منبع برتر بازاریابی آنلاین و مبتنی بر اینترنت که بیشترین بودجه را به خود اختصاص می دهند عبارتند از:

۱- بازاریابی از طریق ایمیل (61٪ از مشاغل سرمایه گذاری بیشتری انجام داده اند)

۲- رسانه های اجتماعی (تا 49٪ از مشاغل)

۳-  بازاریابی از طریق تلفن همراه (40٪)

۴- سئو (38٪).

به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده در استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل، متوسط بازده بازدهی تجاری 40 دلار است. با این حال، این فقط بخشی از مواردی است که اکنون در اینترنت در حال حرکت است.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که بیرون بروید و کمپین مناسبی را برای تجارت خود پیدا کنید. آینده تبلیغات در اینترنت چگونه است؟ تمام آنچه تاکنون دیده اید همه واقعی و انجام شدنی است. با این حال، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، دنیای تبلیغات در اینترنت برای همیشه تغییر می کند. این باعث می شود که از خود بپرسیم: کجا می رویم؟

آینده تبلیغات در اینترنت برای شرکت شما چگونه خواهد بود؟ روندهای مختلفی وجود دارد که به نظر می رسد این سوالات را روشن می کند. این باعث می شود که شما تعجب کنید که فقط طی چند سال همه چیز تغییر خواهد کرد:

  • آژانس های تخصصی در تجزیه و تحلیل داده ها: تخمین زده می شود که حداکثر 10 درصد از پول سرمایه گذاری شده برای تبلیغات در سراسر جهان به صرف هزینه تبلیغاتی می شود که هیچ کس هرگز نمی بیند. از این نظر، آینده شامل آژانس های تخصصی در زمینه کنترل داده ها، جلوگیری از ترافیک متقلبانه و حذف این هزینه های بیش از حد خواهد بود.

  • برنامه بازاریابی SEO: این روش با هدف گردآوری دو مفهوم مختلف لازم برای دستیابی به تعداد بیشتری از کاربران برای هر برنامه است. در یک طرف ASO قرار دارد، که برای موقعیت یابی یک برنامه در موقعیت های برتر در مکان های بازار تلفن همراه (به عنوان مثال فروشگاه App ، فروشگاه Google Play و غیره ...) کار می کند و در طرف دیگر SEO است. دومی به دنبال این است که وقتی کاربران کلمات کلیدی خاصی را تایپ می کنند، یک برنامه در موقعیت های برتر موتورهای جستجو نشان داده شود.

  • تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک: بزرگترین شبکه اجتماعی جهان نیز صاحب اینستاگرام است. در حال حاضر، فیس بوک استفاده ترکیبی از هر دو سیستم عامل را ایجاد می کند تا کمپین هایی ایجاد کند که بین خودشان کار می کنند و مطمئناً در سالهای آینده شاهد موارد بیشتری خواهیم بود.

  • شبکه های اجتماعی مجازی: اگر چند سال پیش به نظر نمی رسید که رسانه های اجتماعی امروز بتوانند جلوتر بروند، اکنون با ورود واقعیت مجازی، دنیای جدیدی در شرف آغاز است. دنیای تبلیغات در اینترنت با داشتن یک تجربه شخصی برای هر کاربر، یک روز میدانی با فرصت های ابتکاری بی پایان در اختیار شما خواهد داشت.

  • هوش مصنوعی برای کمپین ها اعمال می شود: اتوماسیون در بین بسیاری از فرآیندهای بازاریابی آنلاین وجود دارد. آینده امیدوار کننده بهبود این جنبه است، که همچنین امکان ارتباط روان مشتری و استفاده بهتر از زمان را فراهم می کند.


برای تبلیغ در اینترنت نکات زیر را به خاطر بسپارید.


۱-  وب سایت خود را با چشم بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ایجاد کنید تا به کسب و کار شما در رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی اینترنت کمک کند.

عبارات کلیدی پر بازدید و بسیار مرتبط را در مکان های استراتژیک در سراسر وب سایت خود از جمله در برچسب های متا، عناوین و متن پیوند قرار دهید، یک ابزار تحقیقاتی کلمه کلیدی جامع از Google به شما کمک می کند عبارات جستجوی محبوب را پیدا کنید.

۲- برای مبادله بنر و تبادل لینک با شرکت های دیگر تماس بگیرید. ممکن است تعجب کنید که چگونه بسیاری از رقبا، تأمین کنندگان و مشتریان شما مایل به ارسال لینک یا آگهی تبلیغاتی در سایت خود در ازای پرداخت مبلغی هستند.

پیوندها و تبلیغات وب را با انواع مختلفی از مشاغل در صنعت خود نیز امتحان کنید تا بیشتر در معرض دید قرار گیرد.

۳- اطلاعات شرکت خود را به دایرکتوری های آنلاین رایگان ارسال کنید. مدیران وب سایت ها اغلب وب سایت های رایگان پر از پیوندهای مرتبط را راه اندازی می کنند، سپس از طریق ابزارهای تبلیغاتی مانند AdWords گوگل درآمد کسب می کنند. این مدیران وب باید بیش از این خوشحال شوند که تجارت شما را به صورت رایگان در وب سایت خود قرار دهند.

۴- برای استفاده از وب سایت های بررسی محصول / خدمات توجه ویژه ای به خدمات مشتری داشته باشید. تبلیغات دهان به دهان در اینترنت به سطح بالاتری رسیده است. وب سایت هایی مانند angieslist.com به مشتریان امکان می دهند محتویات شما قابل خواندن توسط هزاران مشتری جدید بالقوه باشد.

به دست آوردن درصد بالایی از بررسی های مثبت می تواند به شما امکان استفاده از این منابع را برای افزایش آگاهی از برندهای خود و ترجیح آنها بدهد.

۵- لینک ها را به وب سایت خود در انجمن های گفتگوی مربوطه ارسال کنید. به عنوان مثال، اگر یک شرکت خدمات مالی اداره می کنید، در نظر داشته باشید که مباحث مربوط به موضوعات روز را در تالارهای گفتگوی مختلف مالی شخصی ارسال کنید و پیوندی به وب سایت شرکت خود همراه با پست های خود اضافه کنید.

مراقب قانون ۲۰/۸۰ در تبلیغات برد پیام باشید: 80 درصد آنچه ارسال می کنید باید آموزنده و مرتبط باشد و 20 درصد دیگر می تواند تبلیغ شخصی باشد. بیش از 20 درصد تبلیغات شخصی می تواند اعتبار شما را از بین ببرد. ۶- ارسال مقالات آموزنده به نشریات آنلاین و حفظ یک وبلاگ آموزنده: این روش از همان رویكرد ارسال پست در تابلوهای بحث پیروی می كند. ضمن قرار دادن خوانندگان در معرض پیام های تبلیغاتی، اطلاعات به موقع، آموزنده و مرتبط را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهید.

تبلیغات در اینترنت اکنون وجود دارد، اما آینده ارتباطات آنلاین نوید بسیاری از منابع لازم برای یک شرکت پیشرفته را می دهد که به طور موثر با بازار هدف خود ارتباط برقرار می کند. آیا شما وارد می شوید؟
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

چگونه بک لینک بسازیم

بک لینک سازی و دریافت بک لینک با کیفیت یکی از مهمترین تکنیک ها در بهبود رتبه در موتور جست و جو است اما چطور این کر...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند تأثیر بسیار مثبتی را روی رونق کسب و کار شما بگذارد. شما به عنوان یک عضو فعال...

نحوه فروش کالا های دسته دوم در اینترنت

خرید و فروش کالا های دست دوم در اینترنت به یک منبع کسب درآمد تبدیل شده است. گاهی اوقات شما کالا هایی را که نو نیستند...

خرید کالا های دست دوم در اینترنت

در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد های خرید کالاهای دست دوم در اینترنت آشنا کنیم. گاهی اوقات شرایط باعث می شود...

چگونه وب سایت پر درآمد داشته باشیم؟

امروزه مدیریت یک سایت پر درآمد و تبدیل کردن آن به منبع درآمد کمی دشوار شده است. شما می توانید با رعایت اصول و نکات...

خرید عمده کالا از اینترنت

خرید عمده کالا از اینترنت یکی از اصطلاحاتی است که این روزها زیاد به گوش می خورد. اما منظور از این عبارت چیست؟ چه...

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به...

سایت رایگان تبلیغ کالا

برای مشاغل کوچک که بودجه کمی دارند، استفاده از سایت رایگان تبلیغ کالا می تواند حیاتی باشد. اما شرکت های بزرگ نیز...

چگونه اکانت قبلی اینستاگرام را برگردانیم؟

بازیابی اکانت قبلی اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام شده است. بسیاری از ما هنگام استفاده از شبکه...

ثبت آگهی در اینترنت

با توجه به رشد فناوری در طول 30 سال گذشته و پیدایش شبکه اینترنت، ثبت آگهی نیز در این شبکه به اعتبار مشابهی با تبلیغات...

چگونه آنلاین پولدار شویم؟

علی‌ رغم پیشرفت‌ های بشر در زمینه‌ی تکنولوژی، هنوز هم افرادی هستند که تصور می‌کنند تنها راه کسب درآمد از طریق...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد