جستجو

سئو کلاه سیاه چیست؟

(13 رای)
به روز رسانی: 18 آبان 1399 ساعت 01:02:39
تاریخ ثبت: 18 آبان 1399 ساعت 00:55:29
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/42918





سئوکلاه سیاه شاید اینگونه به نظر برسد که سیاست شما در موتورهای جستجو از رتبه خوبی بهره مند باشد و بهتر دیده شود اما بهتراست قبل از این که از این‌تکنیک استفاده کنید بیشتر فکر کنید زیرا تکنیک‌های سئوکلاه سیاه بیش تراز اینکه به رتبه سایت‌شما کمک کند می تواند به سئوشما آسیب جدی وارد کند.



سئو کلاه سیاه چیست؟


سئو کلاه سیاه مجموعه ای از اقداماتی است که جهت افزایش رتبه بندی سیاست در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد که با دستورالعمل های موتورهای جستجو مغایرت دارد. تکنیک های سئوکلاه سیاه با روش های نادرست سعی بر این دارد که موتورهای جستجو را دور زده و رتبه سایت را بهبود ببخشد.

.

مقایسه سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید:

در سئو کلاه سیاه از تکنیک‌هایی استفاده میشود که قوانین موتورهای جستجو را دور زده و رتبه سایت را در مدت زمان کوتاه موتورهای جستجو بالا می برد و نظر مخاطب اهمیتی ندارد .


اما در سئو کلاه سفید از تکنیک های درست و مخاطب پسند استفاده می شود و هدف اصلی آن کاربران هستند.این‌نوع سئو زمان بیشتری نیاز دارد که به نتیجه برسد ولی وقتی به نتیجه برسد غیرقابل مهارخواهد بود‌.

 .

چرا سئو کلاه سیاه خطرناک و باریسک بالااست و می تواند به سایت شما آسیب برساند؟


سئو کلاه سیاه میتواند از راه های مختلفی به وب سایت شما آسیب برساند این امر می تواند باعث کاهش رتبه سایت در موتورهای جستجو و حتی منحر به ناپدید شدن سایت از نتایج موتورهای جستجو شود.

 .

چنانچه از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده کنید شما با اینکار شرایط موتورهای جستجو را زیر پا گذاشته اید و ممکن است منجر به این شوید که موتور های جستجو شما را به دلیل استفاده از روش های نادرست برای بهبود رتبه سایت خود مجازات کند و به سایت شما آسیب جبران ناپذیری وارد شود اگر شما به دنبال بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو هستید این روش مطمئنا روش مناسبی نیست.در بهترین حالت تکنیک های سئو کلاه سیاه از نقاط ضعف موتورهای جستجو استفاده می کنند بنابراین با توجه به این‌که امروزه تمامی موتورهای جستجو در حال پیشرفت هستند و به دنبال پوشاندن نقطه صعف های خود هستند شما با استفاده از این نقاط ضعف که هرلحظه امکان دارد موتورهای جستجو نقاط ضعف خود را از بین ببرند منجر به ناپدید شدن نتایج شما می شود.پس اگر می خواهید اعتماد کاربران را جلب کنید وبهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو پایدار باشد از تاکتیک های سئو کلاه سیاه خودداری کنید.از روش های اخلاقی و پایدار برای سئو استفاده کنید.

 .

چند نمونه تکنیک سئو کلاه سیاه که سایت شما را نابود می کند:

 .

۱.انتشار مطالب دارای کیفیت پایین

موتورهای جستجو سایت های را که از مطالب و محتوای با کیفیت بسیار بالا استفاده می کنند را ترجیح می دهند.از انجا که تولید محتوای با کیفیت کاری راحت و کم هزینه نیست بسیاری از کاربران سئو کلاه سیاه به دنبال محتوای کم هزینه و بی کیفیت هستند که سعی میکنند با این روش سیستم را شکست دهند.به جای این تکنیک کلاه سیاه محتوای مرتبط و ارزشمند تولید کنید که هدف جستجو را پاسخ دهد.

 .

2.چاشنی کلمات کلیدی و محتوای تکراری

چاشنی کلمات کلیدی استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در محتوایی که تولید شد برای تلاش موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی مورد نظر جهت بهبود رتبه بندی صفحه در موتورهای جستجو می باشد صفحه ای که درصد تراکم کلمه کلیدی آن بسیار زیاد باشد امکان دار محتوای آن از چاشنی‌کلمات کلیدی استفاده کرده باشد محتوای  تکراری برای جذب موتورهای جستجو به این صورت تلاش می کند که مطالب و محتوای یکسان را در چندین صفحه سایت انتشار می دهد .به طور کلی هردوی این‌تاکتیک ها با دستورالعمل های موتورها جستجو مغایرت دارند.

 .

3.با استفاده از تغییر مسیرهای گمراه کننده

تغییر مسیر  اشتباه یکی دیگر از ترفند های سئو کلاه سیاه است که برای گمراه کردن مخاطبان و موتورهای جستجو استفاده می شود. یک پیوند تغییر مسیر تنظیم شده است که کاربران و موتورهای جستجو را به صفحات مختلف هدایت می کند. از طرف دیگر،  یک صفحه با کیفیت بالا به یک صفحه با کیفیت پایین هدایت می شود تا تلاش شود رتبه بندی جستجوی صفحه با کیفیت پایین را افزایش دهد.

 .



4.خرید بک لینک

دریافت بسیاری از سایت های با کیفیت بالا برای پیوند به سایت شما یک روش و تکنیک خارج از صفحه است که می تواند رتبه سایت در موتور های جستجو را افزایش دهد. بازاریابان کلاه سیاه ممکن است به جای دریافت ارگانیک بک لینک با کیفیت بالا، به وب سایت ها پول بدهند تا به سایت خود لینک دهند.

 .


5.استفاده از مزارع لینک و شبکه های وبلاگ خصوصی

کشاورزی لینک و شبکه های وبلاگ خصوصی دو راه دیگر است که کلاه سیاه سعی در ایجاد سریع و غیرعادی پیوند دارد. ر این شرایط، بازاریاب از شبکه ای از وب سایت های ایجاد شده صرفاً برای پیوند به سایتهایی که می خواهند رتبه بندی جستجوی خود را بهبود ببخشند استفاده می کند یا هزینه می کند.


 .



6.نظرات وبلاگ هرزنامه
در تلاش دیگری برای بازگرداندن لینک به وب سایت خود، بازاریابی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کند ممکن است در مورد ده ها و ده ها پست وبلاگ با پیوند به وب سایت خود نظر دهد.


 .

7.سوء استفاده از داده های ساخته شده

اده های ساختار یافته کد به یک صفحه وب اضافه شده است تا به موتورهای جستجو بگوید چه اطلاعات غنی برای نمایش در صفحات نتایج جستجو دارند. سئو کلاه سیاه داده های ساختاریافته را دستکاری می کند تا موتورهای جستجو اطلاعات غلط را در نتایج جستجو نمایش دهند.

 .

8.سئو منفی یا گزارش نادرست سایت های رقیب

گزارش دهی سئو منفی تاکتیکی است به منظور ایجاد یک سایت رقیب درگیر سئو کلاه سیاه است. هدف این تاکتیک جریمه شدن رقبا توسط موتورهای جستجو است. به نظر می رسد که سایت دیگری درگیر سئو  کلاه سیاه است ، یا اینکه به دروغ ادعا می کند که آنها وجود دارند و گزارش آن را به موتور جستجو یک تاکتیک نامطبوع کلاه سیاه است.

  .

نتیجه استفاده از سئو کلاه سیاه


استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه خیلی خطرناک می باشد به خاطر اینکه دیر یا زود شناخته شده می شوند. در نتیجه یک وب سایت می تواند ممنوع شده و از موتور های جستجو ناپدید شود. مجازات و  ناپدید شدن نتیجه ای بسیار متداول برای پرداخت هزینه استفاده از سئو کلاه سیاه است و شامل پایین آمدن رتبه سایت در موتور های جستجو است.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بک لینک سازی چیست؟

در این مقاله، مفهوم اصلی بک لینک سازی چیست؟ (ایجاد پیوندهای برگشتی) و اهمیت آن در افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت شما...

بک لینک طبیعی چیست؟

در اینجا درباره اهمیت بک لینک طبیعی در بهبود رتبه وب‌سایت شما می‌آموزید. مزایا، استراتژی‌ها و پرسش‌های متداول...

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی جدید و خلاقانه در بازاریابی مدرن است. احتمالا کلمه اینفلوئنسر برای شما ناآشانا باشد یا...

ایمیل مارکتینگ چیست؟

این روز ها اسم ایمیل مارکتینگ یا به عبارت ساده تر همان بازاریابی از طریق ایمیل را خیلی از ما شنیده‌ ایم. اگر همین...

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام امروزه بسیار معروف شده است. در واقع می توان گفت بازاریابی اینستاگرام...

بازاریابی الکترونیکی چیست؟

بازاریابی وب، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین؛ همه این کلمات به طور مترادف برای بازاریابی...

استراتژی بازاریابی چیست؟

Marketing strategy یا استراتژی بازاریابی، کارهایی مانند گفتگو و مذاکره با شرکت رقیب است که شما انجام می دهید تا فرصتی در...

اصول سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو بنیادی ترین بخش از یک کسب و کار مدرن است. اگر شما مشغول کسب درآمد از یک فروشگاه اینترنتی...

SEO مخفف چیست؟

چند وقتی است که در هنگام وبگردی و جستجو در گوگل و دیگر موتورهای جستجو، به دفعات با اصطلاح SEO یا همان سئو مواجه می...

سئو سایت چیست؟

سوال اکثر افرادی که به تازگی با سئو آشنا می شوند این است که سئو سایت چیست؟ اصلا به چه کاری می آید؟ در این مقاله قصد...

معایب بازاریابی شبکه ای چیست؟

قبل از شروع درباره ی معایب بازاریابی شبکه ای در ابتدا تعریف بازاریابی شبکه ای را برای شما توضیح می دهیم. بازاریابی...

تبلیغات در گوگل چیست؟

استفاده از تبلیغات در گوگل یا Google Ads ممکن است بهترین تصمیمی باشد که برای تبلیغ تجارت خود می گیرید، این اغراق نیست. مردم...

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی یا SMS Marketing، که به عنوان تبلیغات پیامکی نیز شناخته می‌ شود، روشی است که به وسیله آن مشاغل و سازمان...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد