جستجو

پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا

(11 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 15:31:00
تاریخ ثبت: 22 آبان 1399 ساعت 21:44:11
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43415
پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا می تواند به شما کمک می کند تا بتوانید در محل کار یا حتی منزل و به صورت دورکار درآمد کسب کنید. شیوع ویروس کرونا اقتصاد جهانی را در مقیاس گسترده متزلزل می کند و ایده های تجاری ارزان قیمت بحث جدید شهر است.

جهان برای مبارزه با پیامدهای اقتصادی فعلی و آینده این رویداد سیاه سخت در تلاش است، اما این می تواند یک فرصت هیجان انگیز برای تأمل در یک ایده تجاری و کسب درآمد برای آینده باشد. با ادامه این بحران اقتصادی جهانی، انتظار می رود که تجارت برای مدت طولانی به حالت عادی برنگردد و باید به دنبال کسب و کارهای پردرآمد در دوران کرونا بود.

اگر پدر و مادری در خانه هستید، مطمئناً این ایده های شغلی شما را روحیه می بخشد ، زیرا رفتار مصرف کننده تغییر شکل می دهد.تردید در بین مصرف کنندگان برای بیرون رفتن و خرید به وضوح دیده می شود و این امر بر سفر معمولی فروشنده-خریدار تأثیر می گذارد.

بهترین راه درآمد از کسب و کار در دوران کرونا چیست؟


زمان آینده شاهد گرایش ترافیک سنگین کسب و کارها به سمت سیستم عامل آنلاین خواهد بود. این فرصتی طلایی را برای افراد فراهم می کند تا مشاغل آنلاین پردرآمد مبتنی بر خدمات خود را راه اندازی کنند.

حتی در سناریوی فعلی و در دوره کرونا، ادامه کار با بهترین مشاغل آنلاین پردرآمد برای شروع، یک وضعیت برنده برای شما خواهد بود. در اینجا تمام مواردی است که شما باید در مورد آنچه که همه کسب و کارها و ایده های آنلاین به راحتی می توانید شروع کنید و مواردی که ممکن است برای راه اندازی آنها بدانید را به شما آموزش می دهیم.

در اینجا لیستی از چند ایده تجاری برای پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا برای شروع در کمترین زمان ارایه می شود.



  • تجارت مشاوره آنلاین خود را راه اندازی کنید.

  • کلاسهای تدریس خصوصی خود را بصورت آنلاین شروع کنید.

  • سیستم عامل فریلنسر خود را شروع کنید.

  • یک تجارت آنلاین خدمات خانگی راه اندازی کنید.

  • یک تجارت تحویل کالا یا خدمات محلی داشته باشید.

  • یک بازار اجاره ای راه اندازی کنید.


در ادامه هر یک از راه های راه اندازی کسب و کار پر درآمد در دوران کرونا را به صورت تفصیل توضیح می دهیم.

۱- تجارت مشاوره آنلاین خود را راه اندازی کنید.


اگر یک پزشک، وکیل، موسیقیدان، رژیم درمان یا متخصص تناسب اندام هستید، در حال حاضر زمان مناسب برای انجام خدمات آنلاین و گسترش فعالیت های شماست. برای شما آسان خواهد بود که با یک مشاغل مشاوره آنلاین مستقر در خانه شروع کنید و یک کسب و کار پردرآمد را در دوران کرونا برای خود راه اندازی کنید.

می توانید از طریق یک پورتال آنلاین با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. در اینجا لیستی از چند ایده پیشنهادی کسب و کار آنلاین برای مشاوره در دوره کرونا آورده شده است که می توانید با آنها کار کنید.

  • با کلاسهای موسیقی آنلاین خود شروع کنید.

  • با جلسات مشاوره تناسب اندام خود شروع کنید.

  • با کلاسهای آنلاین آشپزی / نانوایی شروع کنید.

  • با تجارت مشاوره آنلاین متخصص تغذیه شروع کنید.

  • کلاسهای آنلاین عکاسی خود را شروع کنید.


برای شروع کسب و کار پردرآمد در زمان کرونا چرا این ایده عالی تجاری مورد نیاز است؟


در طول قرنطینه و بعد از آن، مردم به دلیل این کابوس همه گیر ، بیرون رفتن و پیوستن به این کلاس ها را دشوار خواهند دید. علاوه بر این، در طول این مرحله افراد تمایل به یادگیری مهارت های جدید دارند. شروع آن آسان است

برای راه اندازی مشاغل مشاوره آنلاین خود، باید کمی سرمایه گذاری اولیه کنید. همه ی آنچه شما احتیاج دارید عبارتند از:

  • یک بستر آنلاین برای شروع

  • یک دفتر کار مستقر در خانه

  • ابزارهای خاصی مانند دوربین خوب برای کلاس عکاسی، آلات موسیقی برای کلاس های موسیقی یا مواد پخت و پز برای کلاس های آشپزی شما


۲- کلاس های تدریس خصوصی آنلاین خود را تنظیم کنید.


حدود 1.716 میلیارد یادگیرنده به دلیل این بیماری همه گیر ویروس کرونا 2019-20۲۰ تحت تأثیر قرار گرفته اند. کارشناسان معتقدند 99.4٪ از جمعیت دانشجویی جهان به دلیل تعطیلی گسترده موسسات آموزشی دچار مشکل شده اند.

اعداد و ارقام کافی است تا نشان دهد که چقدر کلاسهای تدریس خصوصی آنلاین در این ساعت بحرانی لازم است. اگر شما در بخش آموزش یا حرفه ای تخصص دارید که می تواند کلاسهای تدریس خصوصی را راه اندازی کنید، این یک کسب و کار پردرآمد در دوران کرونا برای شما خواهد بود.

با راه اندازی کلاسهای تدریس خصوصی آنلاین شروع کنید و درآمد خود را با سرعت  بیشتری بالا برید. این یک ایده عالی برای مشاغل خانگی در دوران کرونا است که باید به آن بپردازید

برای شروع کسب و کار پردرآمد در زمان کرونا چرا این ایده عالی تجاری مورد نیاز است؟


والدین و دانش آموزان به دلیل در خانه ماندن و عدم تدریس مناسب در سال دچار تنش و اضطراب هستند. همه مایلند معلمان آنلاین خوبی پیدا کنند تا خسارات وارده در زمان کرونا را پوشش دهند. مردم روش غیر متعارف آموزش در خانه را می پذیرند.

مدرسان آنلاین تقاضای زیادی دارند. حتی پس از این مرحله، والدین، سرپرستان به دنبال آموزش آنلاین برای فرزندان خود هستند. شما باید مطالب مطالعه آنلاین و یادداشت های موضوعی تهیه کنید که بتواند مورد توجه دانشجویان قرار گیرد. این ایده جدید کسب و کار با سرعت بیشتری شکوفا می شود.

۳- بستر مستقل خود را شروع کنید.


چندین سیستم عامل مانند Freelancer ، 99designs ، Fiverr و غیره وجود دارد که به شما کمک می کند بر اساس مهارت های خود با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید. اکنون می توانید به سادگی سیستم عامل فریلنسر خود را در مدت زمان یک روز راه اندازی کرده و یک کسب و کار پر درآمد در دوران کرونا تاسیس کنید. این به عنوان یکی از بهترین ایده های تجاری برای شروع، با حداقل سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

شما می توانید پروژه ها را برای هر دسته بندی از جمله:

  • پروژه طراحی وب بازاریابی

  • محتوای آزاد بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

  • فعالیت های روابط عمومی آنلاین

  • پروژه های بازاریابی دیجیتال

  • پروژه های فروش

  • مفهوم دفتر مجازی مورد توجه کارفرمایان و همچنین کارمندان تعریف کنید.


برای شروع کسب و کار پردرآمد در زمان کرونا چرا این ایده عالی تجاری مورد نیاز است؟


به دلیل همه گیری کرونا، بسیاری از متخصصان با استعداد از کار اخراج شده اند، این موضوع قابل پیش بینی نیست. این امر اوج گیری در بستر آزادکاری را ایجاد کرده است و در حال حاضر بهترین زمان برای جذب این استعداد و راهنمایی آنها برای یک کار معنادار است.

۴- کسب و کار سرویس خانگی آنلاین را راه اندازی کنید.


با تقریباً هر شغل منتقل شده به بستر آنلاین و وجود افراد حرفه ای زیاد که مستقیماً از خانه کار می کنند، مشاغل خدمات خانگی درخواستی شاهد افزایش زیادی تقاضا هستند. برای روحیه های مشتاق، که مایلند بخشی از دنیای تجارت باشند، می توانند با حداقل سرمایه گذاری از طریق این کانال وارد کسب و کار پر درآمد در زمان کرونا شوند.

با این حال، ایده های کسب و کار نوپا که در بالا پیشنهاد شد، برای افرادی است که شبکه ای از متخصصان خبره خدمات خانه در اختیار دارند.

سوال بعدی که پیش می آید؛ بقیه افراد چطور؟ در صورتی که خود را در هر یک از جعبه ها جا نبینید، چه کاری باید انجام دهید؟ نگران نباشید، ما به شما پردرآمدترین کسب و کارها را در زمان بحران کرونا معرفی خواهیم کرد. هنوز بسیاری از ایده های سودآور تجاری برای شما وجود دارد.

برای شروع کسب و کار پردرآمد در زمان کرونا چرا این ایده عالی تجاری مورد نیاز است؟


نسل حاضر بیشترین مصرف کنندگان خدمات خانگی بصورت آنلاین را به خود اختصاص می دهد. زیرا آنها همچنین بزرگترین مصرف کننده اینترنت هستند. سبک زندگی شلوغ مصرف کنندگان باعث می شود آنها ترجیح دهند خدمات درست بر اساس تقاضا ایجاد کنند، رشد بازار در سال های آینده افزایش خواهد یافت. تخمین زده می شود که کل اندازه بازارهای آدرس پذیر بازار در 250 تا 400 دلار BN باشد. علاوه بر این، مشتریان نهایی هنوز به شدت به گفتگو با همسایگان خود و بررسی فیزیکی بازار محلی برای جستجوی فروشندگان وابسته هستند.

۵- تجارت تحویل محلی خود را راه اندازی کنید.


تجارت تحویل آنلاین در اوج رونق است. در حال حاضر، دنیا حالت خرید آنلاین را ترجیح می دهد و حتی پس از ورود کویید ۱۹، این روند تشدید نیز شده است. بسیاری از شرکت های موجود در زمینه تحویل غذا در بازار موجود هستند.

آنها برای خودشان خوب کار می کنند. اما تعداد کمی از مشاغل تحویل آنلاین بر روی تحویل کالاهای متفرقه تمرکز دارند. این می تواند یک نقطه عطف برای شروع تجارت پردرآمد در دوران کرونا باشد.

اگر از خود می پرسید چه کاری را باید شروع کنید، لیست ایده های کسب و کار را پیدا کنید. یکی از موارد لیست را به عنوان یکی از آسانترین کارها برای شروع در نظر بگیرید، می توانید با آن شروع کنید. می توانید تجارت تحویل درب منزل خود را برای:

  • تحویل دارویی

  • تحویل الکل و مواد ضدعفونی

  • تحویل مواد غذایی

  • تحویل روزانه کالاهای مورد نیاز


برای شروع کسب و کار پردرآمد در زمان کرونا چرا این ایده عالی تجاری مورد نیاز است؟


تجارت تحویل بیش از حد محلی درخواستی، مشاغل کم هزینه ای است که می تواند بازدهی چشمگیر و آسانی را برای سرمایه گذاری های اولیه شما به همراه داشته باشد. اکنون بهترین زمان برای فکر کردن در مورد سرمایه گذاری برای کسب ROI بالاتر است.

۶- یک بازار اجاره آنلاین راه اندازی کنید.


اشکالی ندارد اگر هنوز با هیچ یک از ایده های فوق الذکر قانع نشده اید. احتمال زیادی وجود دارد که شما نگران نگه داشتن همه قطعات باشید و قادر به سرمایه گذاری عملیاتی در ایده های تجاری مورد بحث نیستید. با حرکت به جلو، می توانید با داشتن یک بازار اجاره ای که می توانید متقاضیان را به تأمین کنندگان متصل کنید، کار خود را شروع کنید.

ایده های زیادی در بازار اجاره وجود دارد که می توانید انتخاب کنید:

  • اجاره پوشاک

  • اجاره کتاب ها

  • اجاره ملک

  • اجاره مبلمان

  • اجاره فضای پارکینگ


برای شروع کسب و کار پردرآمد در زمان کرونا چرا این ایده عالی تجاری مورد نیاز است؟


تجارت اجاره ای همچنان یکی از مناطق امیدوار کننده و در عین حال بسیار کمتر رقابتی است. گزینه های متنوعی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کرده و چندین فرصت را بررسی کنید. به طور سنتی، بازار اجاره ای که فقط آفلاین است و این بیماری همه گیرCOVID راهی به ما نشان می دهد تا هر کسب و کار را به صورت آنلاین انجام دهیم.

چشم انداز خوش بینانه برای آینده داشته باشید. این درست است که همه ما به دلیل این همه گیری جهانی به یک روش دیگر با رکود روبرو هستیم، اما باید یاد بگیریم تا پردرآمدترین کسب و کارها را در دوران کرونا شناسایی کرده و شروع کنیم. در ادامه به فهرستی از ۱۸ مشاغل کوچک پردرآمد برای کسب و کار در دوران کرونا اشاره می شود.

۱۹ مشاغل کوچک که در طی دوران کرونا هنوز رونق دارند.


در حالی که بسیاری از شرکت ها در طی شیوع ویروس کرونا آسیب می بینند، برخی از مشاغل کوچک شاهد مشتریان جدید و بازگشتی هستند.

با انواع مشاغل، یادگیری خلاقانه و سازگار با دوران ویروس کرونا ، تعجب آور نیست که برخی از مشاغل سنتی نیز در این چشم انداز جدید موفقیت کسب کرده اند. مشاغلی که به مردم کمک می کند از لحاظ اجتماعی از دیگران فاصله بگیرند، خرده فروشانی که مردم را قادر به خوردن و آشامیدن در خانه و خدمات بهداشتی می کنند نمونه های اصلی آن هستند. در اینجا لیستی از انواع مشاغل کوچک وجود دارد که تقاضای زیادی در طی شیوع ویروس کرونا پیدا کرده اند و می توانند پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا باشند.

۱- خدمات نظافت


با گسترش ترس از ویروس کرونا در سراسر دنیا، تعجب آور نیست که خدمات تمیزکاری حرفه ای که باعث پاک سازی مطب ها، رستوران ها و خانه ها می شود، بسیار مورد تقاضا هستند. شرکت های نظافت مانند کلمبوس، شرکت مستقر در اوهایو، اظهار داشتند که تقاضا برای ساختمانهای تجاری و مراکز درمانی با توجه به کووید19 به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

۲- خدمات حمل ونقل


با توجه به اینکه بسیاری از مصرف کنندگان از ترک خانه های خود می ترسند یا دولت ها به آنها توصیه می کنند که در هنگام بحران ویروس کرونا سعی کنند در منزل بمانند، خدمات تحویل حرفه ای برای اطمینان از تحویل کالا به خانه ها و مشاغل افزایش یافته است.

در حالی که خدمات تحویل غذا در سراسر دنیا و خرده فروشی شرکت های بزرگ بیشترین بهره را می برند.

۳- نمایش فیلم در ماشین


یکی از عجیب ترین دسته های مشاغل کوچک که اخیراً در دوران ویروس کرونا به موفقیت دست یافته است، سینماهای درایو است. با وجود سالن های نمایش استاندارد فیلم سربسته، ایمنی کمتری در آن ها وجود دارد (اکثر آنها اکنون تعطیل هستند) زیرا صدها نفر را به جمع شدن در فضاهای کوچک ترغیب می کند، در سالن های رانندگی این امکان به مردم داده می شود تا از ماشین شخصی خود نمایش را مشاهده کنند و راهی برای بیرون رفتن خانواده ها فراهم می کند.

۴- فروشگاه های مواد غذایی


با رعایت "فاصله اجتماعی" و بسیاری از رستوران ها و مکان های خوردن غذا، تعطیل شده است. این امر باعث شده است تا بقالان بزرگ و کوچک به طور یکسان شاهد افزایش تقاضای مشتری باشند و این به یکی از پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا تبدیل شده است.

۵- خدمات تحویل آماده غذا


بسیاری از مارک های برتر برای تهیه و تحویل غذا به دلیل اینکه مردم وقت بیشتری در خانه و کمتر در رستوران ها می گذرانند، کسب و کاری سودآور بدست آورده اند. با بهره گیری از این روند، چندین مشاغل کوچک که تهیه و تحویل غذا را ارائه می دهند، نیز تقاضای بیشتری دارند

۶-  شرکت های کالاهای کنسرو شده


با توجه به اینکه بسیاری از افراد مایل به تهیه مواد غذایی کنسرو شده و مخلوط هستند، مشاغل کوچکی که این کالاها را تولید می کنند، شاهد تولید بیشتری هستند. به عنوان مثال Charlotte ، Cannizzaro Sauces در کارولینای شمالی فروش جدید سس گوجه فرنگی تازه خود را تجربه کرده است.

۷- سازندگان و فروشندگان بازی


در دوران ویروس کرونا که بسیاری از افراد مجبور هستند در خانه بمانند، مشاغل کوچک که بازی های رومیزی و پازل ایجاد می کنند، از آنجا که به سرگرمی خانواده ها کمک می کنند، محبوب هستند.

علاوه بر این، سازندگان کوچک بازی های ویدیویی که با عناوین خلاقانه برای کودکان کار می کنند، شاهد تقاضای زیادی از سوی بسیاری از کودکانی هستند که قادر به حضور در مدرسه نیستند.

۸- شرکت های تجهیزات تناسب اندام


با بسته شدن بسیاری از سالن های ورزشی در سراسر دنیا، بسیاری مربیان و متخصصان برای کمک به بدنسازی و تناسب اندام همه مردم در هر سنی در هنگام بحران ویروس کرونا به تاسیس ورزشگاه های خانگی روی آورده اند.

در حالی که خرید حصیر یوگا به احتمال زیاد خرید شماره یک برای بسیاری است که در خانه تمرین می کنند،  فروش سایر محصولات تناسب اندام با موفقیت روبرو هستند و جزی از کسب و کارهای پردرآمد در دوران کرونا هستند.

۹- شرکت های محوطه سازی و مراقبت از حیاط


از آنجا که افراد بیشتری به دلیل ترس از ویروس کرونا در خانه گرفتار شده اند، صاحبان خانه وقت بسیار بیشتری برای نگهداری از چمن ها و باغ های خود دارند. به همین ترتیب، شرکت های محوطه سازی و مراقبت از حیاط عمومی تجارت خوبی را شاهد هستند.

۱۰- شرکت های آموزش مجازی آشپزی و پخت نان


ویروس کرونا مردم را وادار کرده است که با تهیه انواع دستور العمل های جدید، وقت خود را در خانه برای پخت و پز بگذرانند. یک بخش از این روند جدید به طور خاص پخت نان است که به افراد کمک می کند تا استرس را کاهش دهند و از خلاقیت خود استفاده کنند.

به نوبه خود، شرکت هایی که امکان آموزش آشپزی و هم چنین پخت نان را دارند ، تقاضایشان به شدت افزایش یافته است.

۱۱- شرکت های ارایه دهنده قهوه


با توجه به اینکه بسیاری از مصرف کنندگان قادر به خرید حضوری قهوه نیستند، زیرا مغازه ها تعطیل هستند یا در ترک خانه خود مردد هستند، شرکت های تولید کننده قهوه که تقاضای تحویل منزل را ایجاد کرده اند.

۱۲- تأمین کنندگان باغبانی


با وجود تعداد زیادی از مردم در خانه و سرد شدن هوا، به باغبانی در خانه روی آورده اند. مردم میوه ها، سبزیجات و گیاهان خود را پرورش می دهند، زیرا مراجعه به فروشگاه مواد غذایی کمی ترسناک است، عرضه در فروشگاه ها محدود است و شانس یافتن میوه و سبزی تازه بسیار کم است. طبیعتاً شرکت های باغبانی از جمله ارائه دهندگان بذر در حال رونق هستند.

۱۳- ماسک سازان


در حالی که ساخت ماسک دقیقاً در اوایل سال 2020 زیاد مورد تقاضا نبود، فقط چند ماه بعد به یک گزینه محبوب برای کارآفرینان جدید تبدیل شده است. آمریکایی ها در سراسر کشور مایل به تهیه ماسک های با کیفیت (و در برخی موارد خلاقانه) برای محافظت از خود و اطرافیان خود هستند..

۱۴- مشاوره پزشکی و سلامتی از راه دور


هر چند این نوع از درمان پیش تر نیز مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه در دوران کرونا با استقبال بیشتری همراه شده است. بنابراین، شرکت های بهداشت از راه دور که به بیماران اجازه می دهند از طریق رایانه یا تلفن خود به پزشک یا درمانگر مراجعه کنند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و تخمین زده می شود 50٪ در سراسر کشور افزایش یابد.

۱۵- مشاغل تدریس خصوصی


با تغییر شکل بسیاری از مدارس و تغییر سیاست آموزش از یادگیری حضوری به آموزش آنلاین برای برخی یا همه آموزشها، برخی از والدین نگران هستند که فرزندان آنها در دوره انتقال عقب بمانند. یکی از روش هایی که والدین برای ادامه تحصیل فرزندان خود تلاش می کنند، استخدام مربیان خصوصی است.

۱۶- فروشندگان اتومبیل دست دوم


از آنجایی که بیماری همه گیر COVID-19 مردم را مجبور به فاصله اجتماعی کرده و از حمل و نقل عمومی اجتناب می کنند، همچنین تقاضا برای خودروهای دست دوم را که فضاهای ایمن و دور از غریبه را ارائه می دهند، به شدت افزایش داده است. از دیگر عوامل افزایش بهره خودروی دست دوم می توان به موجودی کم خودروهای جدید، نرخ بهره پایین و افرادی که به دلیل عدم اطمینان اقتصادی می خواهند پول کمتری را برای اتومبیل صرف کنند، اشاره کرد.

۱۷- ارائه دهندگان خدمات بهداشتی رفتاری


با ابتلای COVID-19 بسیاری از اختلالات زندگی مانند از دست دادن شغل و انزوای اجتماعی، موارد اضطراب و افسردگی در دنیا افزایش یافته است. برای کمک به رفع این مشکل، ارائه دهندگان بهداشت روان و رفتار برای ارائه خدمات بیشتر، به ویژه خدمات آنلاین ترغیب می شوند.

۱۸- فروشندگان مبلمان


با توجه به اینکه افراد بیشتری به دلیل COVD-19 بیشتر اوقات در خانه وقت می گذرانند، فروش مبلمان افزایش یافته است تا به مردم کمک کند، اتاق های نشیمن ، پاسیو و دفاتر خانه را راحت تر کنند. لورا اسپرول، مالک مبلمان Sproul’s در نیوکاسل ، ماین ، فروشگاه خود را برای تجارت شخصی در اواخر ماه مه بازگشایی کرد و به روزنامه نیویورک گفت که میزان فروش بسیار زیاد شده است. اسپرول گفت: "آنها وقت کافی را در خانه خود گذراندند و تصمیم گرفتند که باید چیز جدیدی خریداری کنند."

۱۹- شرکت های ارایه دهنده خدمات سلامتی حضوری در خانه


تقاضا برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در خانه قبل از COVID-19 در حال افزایش بود، اما همه گیری افراد بیشتر را مجبور به استفاده از این مزایا کرده است، زیرا آنها از مراجعه غیر اضطراری به بیمارستان و پزشک جلوگیری می کنند. مشاوره و ویزیت حضوری در خانه همچنین به عنوان جایگزینی برای خانه هایی که همه افراد مبتلا به ویروس کرونا شده اند، ضروری است.

پیگیری و تلاش در تصمیم گیری ها می تواند در مقابله با این بحران کمک کند. هر یک از ایده های مربوط به پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا (خانگی و غیرخانگی) که در بالا مورد بحث قرار گرفت را انتخاب کنید و خوب است که در مورد آن تحقیق و بررسی کنید.اگر مضطرب هستید که چگونه می توانید پیش بروید و از کجا شروع می کنید، بهتر است با دوستان و کسانی که تا حدی تجربه این کار را دارند، مشورت کنید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

رپورتاژ خبری چیست و چگونه به بهبود کسب و کار کمک می کند؟

همه ما عبارت رپورتاژ خبری را بارها و بارها شنیده ایم. اما واقعا می دانیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا در دنیای تجارت...

وب سایت یا اینستاگرام، کدام یک برای کسب و کار بهتر است؟

در این مقاله می خواهیم به تفاوت استفاده از اینستاگرام و وب سایت در کسب و کار بپردازیم، چون اخیرا شایعه ای مبنی بر...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

کرونا کسب و کارهای اینترنتی را رونق داد

ظهور ویروسی به نام کرونا باعث ایجاد تغییرات اساسی در مناسبات اقتصادی بازارهای سراسر جهان شده است، بازارهای ایران...

پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا

یه نظر شما پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا ؟ آیا می توان از این شرایط درآمدی را کسب کرد؟ در زمان حال به دلیل شیوع...

کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات

کسب درآمد از اینترنت چگونه ممکن است؟ دیدن تبلیغات چگونه باعث می شود کسب درآمد کنیم؟ چطور می توانیم درآمد دلاری...

بحران کرونا و دیجیتال مارکتینگ

هزینه های دیجیتال مارکتینگ طی سال های گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علیرغم کاهش بودجه دیجیتال مارکتینگ...

چه کسب و کار هایی در دوران کرونا رونق گرفتند؟

  صحبت در مورد اینکه چه کسب و کارهایی در اینستاگرام رونق گرفتند ، از بحث های داغ امروز فضای مجازی است.  دغدغه...

چرا دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا رونق گرفت؟

  امروزه دیجیتال مارکتینگ ، عضو جدایی ناپذیر کسب و کار و تجارت است. در هر ثانیه ، میلیارد ها دلار از طریق ابزار...

چرا کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا رونق گرفتند؟

همه ی ما به این آگاهی رسیده بودیم که کسب و کارهای اینترنتی یکروز مورد توجه عموم قرار میگیرد. چه در ذهن آنهایی که...

بهترین مشاغل در ایام کرونا

آیا می دانید چه مشاغلی در دوران کرونا در صدر بهترین ها قرار گرفته اند؟ آیا از راز موفقیت شان اطلاعی دارید؟ پس با...

کرونا دیجیتال مارکتینگ را رونق داد

درباره ی تاثیر کرونا بر دیجیتال مارکتینگ چه می دانید؟ همه ی ما با اثری که بیماری کرونا در زندگی ما داشته است مواجه...

چرا کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا رونق گرفتند؟

همانطور که می دانید، چیزی نمانده تا از زمان ظهور ویروس کرونا و همه گیر شدن آن در جهان یک سال بگذرد. در دوران کرونا...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد