جستجو

پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا

(12 رای)
به روز رسانی: 18 آذر 1399 ساعت 12:46:15
تاریخ ثبت: 03 مهر 1399 ساعت 15:34:03
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/37951

یه نظر شما پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا ؟ آیا می توان از این شرایط درآمدی را کسب کرد؟ در زمان حال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد توانایی کار کردن در خارج از منزل را ندارند. اکنون برای افراد بیکار که خانه نشین شده اند چه باید کرد؟ آیا شما توانایی کسب درآمد در منزل را دارید ؟ و ... ؟


این سؤالاتی است که این روزها ذهن همه را درگیر کرده و به دنبال راه حلی برای این مشکل هستند؛ که از چه نوع فعالیت هایی در خانه کسب درآمد کنند.



20 شغل پردرآمد در دوران کرونا


پردرآمدترین شغل ها در دوران کرونا
با وجود شیوع کرونا کسب و کار بسیاری از افراد با افت شدیدی رو به رو شده است، اما بالعکس مشاغلی وجود دارند که پر رونق تر از سال های پیش شده اند. شما می توانید به صورت دورکاری در مکان های مختلفی استخدام شوید و از خانه به امور اداری و کاری خود رسیدگی کنید. امروزه مشاغل دورکاری جزء پردرآمدترین و پرطرفدارترین مشاغل در دوران کرونا شده اند. دورکاری باعث ایجاد اطمینان برای انجام کارها در خانه و دور از استرس و کاهش هزینه ها است. با اوضاع پیش آمده فرصت های شغلی دورکاری محبوبیت بسیاری را کسب کرده است. پردرآمدترین مشاغل در دوره کرونا عبارتند از :

  1. تولید کنندگان محتوا : این شغل مخصوص وبلاگ نویسان و علاقه مندان شبکه های اجتماعی است. تولید محتوا یکی از مشاغل پر تقاضا است؛ شما بدون نیاز به هیچ ابزار خاصی می توانید این کار را انجام دهید. تنها نیاز، به یک ذهن خلاق و رایانه هوشمند دارید. کارشناسان تولید کننده محتوا قبل از شیوع کرونا بازار کاری خوبی داشتند، اما اکنون تبدیل به یکی از پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا محسوب می شود. دورکاری_تولید محتوا

  2. کارشناسی سئو و تجزیه و تحلیل سایت ها : یکی از مشکلات سایت و نگهداری آن سئو و بهینه سازی است. سئو از مهمترین عوامل کسب رتبه در نتایج گوگل می باشد. اگر در زمینه سئو مشکلاتی پیش آید، مطمئن باشید کسب و کار خود را در این زمینه از دست داده اید؛ به این ترتیب مهمترین عاملی که می تواند کسب و کار و سایت شما را در اختیار عموم و رتبه های برتر قرار دهد سئو و بهینه سازی سایت است. مدیران سایت همیشه در تلاشند تا سایت خود را به گونه ای بهینه سازند که بهترین نتیجه را کسب نمایند. استخدام یک کارشناس سئو جهت بهبود رتبه و تجزیه و تحلیل سایت یک امر ضروری است.

  3. برنامه نویسی : برنامه نویسی جزء آن دسته از شغل هایی است که هم قبل از کرونا و هم بعد از کرونا پر تقاضاترین شغل بوده است. بسیاری از سازمان ها، شرکت ها نیازمند یک برنامه نویس متخصص هستند. برنامه نویسی تنها با یک رایانه شخصی و کمی تخصص در این حوزه می توانید در شرکت هایی که نیازمند برنامه نویس هستند استخدام شوید. اما در زمان حال شما می توانید در شرکت های هاست یا کسب و کارهایی که نیازمند برنامه نویس هستند به عنوان برنامه نویس به صورت غیر حضوری و دورکاری مشغول به کار شوید. به دلیل تقاضای بسیار بالا این شغل جزء پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا است. دورکاری_برنامه نویسی

  4. مهندسی نرم افزاری : مهندسی نرم افزار زیر شاخه برنامه نویسی است. و تمامی زیر شاخه های شغل برنامه نویسی جزء پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا محسوب می شوند.

  5. گرافیست : یک طراح گرافیک برای انجام فعالیت خود باید تنها نیاز به ذوق کاری، خلاقیت، ایده های نو و مهارت کار کردن با نرم افزارهای گرافیکی را داشته باشد. به این ترتیب در دوران کرونا  بسیاری از افراد به صورت دورکاری و غیر حضوری فعالیت می نمایند، پس شما شانس فعالیت در این حوزه را دارید. انجام فعالیت های گرافیکی جزء آن دسته از مهارت هایی است که تنها عده کمی از افراد به آن مسلط هستند. طبق گفته های این بخش یک طراح گرافیکی جزء پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا هستند.

  6. مدیریت پروژه : یک مدیر پروژه می بایست مهارت کار کردن با نرم افزارهای اداری و توسعه را داشته باشد. اگر توانایی مدیریت، هدایت، تحقیق و توسعه پروژه را دارید پیشنهاد می کنیم، در این بخش شروع به فعالیت کنید. ضمناً یکی از پول سازترین مشاغل مدیریت پروژه است.

  7. فروشگاه های آنلاین : در دوران کرونا بهتر از خانه بیرون نروید و خریدهای تان را به صورت آنلاین انجام دهید. به دلیل مبتلا نشدن به ویروس کرونا و دوری از این بیماری بهتر است از فروشگاه های آنلاین خریدهای خود را حاصل نمایید. این یک فرصت مناسب برای افرادی است که کسب و کار خود را با شیوع بیماری کرونا از دست دادند و به دنبال راه چاره ای هستند؛ از این فرصت طلایی جهت درآمد بیشتر استفاده نمایید و فروشگاه فیزیکی خود را به یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی تبدیل کنید. فروشگاه های آنلاین با جذب اطمینان و حل مشکلات مردم می توانند جزء پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا باشد. فروشگاه_اینترنتی

  8. مترجم : عمده ای از مترجمان همیشه به صورت فریلنسری مشغول به کار هستند. با شیوع ویروس کرونا کسب و کار ترجمان بسیار افزایش یافته است؛ زیرا تمامی آنها به صورت دورکاری در حال انجام کار هستند. شرکت هاو کسب و کارهای زیادی هستند که نیازمند تولید کننده محتوا به زبان های مختلف جهان هستند. ترجمه متون و نوشتن مقاله ای به زبان دیگر یکی از پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا محسوب می شود.

  9. عکاسی : این شغل همیشه به صورت فریلنسر و دورکاری مطرح بوده است. بسیاری از افراد جهت ارائه تصاویر خود نیازمند یک عکاس مسلط به امور کار می باشند. شما تنها قادرید با استفاده از دوربین عکاسی و یک رایانه شخصی به صورت دورکاری فعالیت خودرا آغاز کنید.

  10. کارشناسی امنیت اطلاعات : یک کارشناس سایبری جهت تجزیه و تحلیل امنیت سایت ها و مراکز مهم بسیار ضروری است. همه افراد به دنبال دوری از اشخاصی هستند که محتوا آنان را به سرقت برده و جهت کارهای خلاف از آنها استفاده می کنند. یک کارشناس امنیت سایبری قادر است به صورت دورکاری تمام فعالیت مربوط به این حوزه را انجام دهد. همانطور که گفته شد افراد برای حفظ اطلاعات خود نیازمند یک کارشناس امنیتی هستند؛ به این ترتیب کارشناسی امنیت اطلاعات یکی دیگر از پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا است.

  11. مدیریت ارتباط : مدیران ارتباطی اصولاً برای هدایت تولید محتوا و توسعه ارتباط های یک کسب و کار و سازمان فعالیت می کنند. مدیران روابط عمومی با استفاده از ابزارها و وسایل دیجیتالی این کار را بر عهده می گیرند. مدیران روابط عمومی باید نظارت کاملی را روی اخبار و وقایع داشته باشند. این شغل نیازی به حضور در محل کار ندارد؛ و می توان به صورت دورکاری فعالیتهای مربوط به آن را انجام داد. مدیر ارتباط جزء مشاغل پر رونق در دوران کرونا است.

  12. مشاور روانپزشک آنلاین :اگر در دوران قبل از کرونا به عنوان روانپزشک فعالیت می کردید بهتر است نحوه فعالیت خود رادر این زمینه تغییر دهید. مداوای بیماران و مشاوره خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهید. با شیوع این ویروس بسیاری از افراد خانه نشین شدند و دچار افسردگی و بیماری های روحی روانی شده اند. با شرایط پیش آمده می توانید یک سایت یا اپلیکیشنی را طراحی نمایید، و کسب و کارتان را به دیگران نشان دهید. اگر شما یک متخصص روانپزشک هستید می توانید به راحتی از این کار درآمد بالایی را کسب کنید. روانپزشک آنلاین و مشاوره های آن یکی دیگر از پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا است.

  13. انیمیشن ساز : متخصصان انیمیشن با خلق یک اثر می توانند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کنند. استودیوهای انیمیشن سازی نیازی به حضور فرد در محل کار ندارند؛ به این ترتیب یک متخصص انیمیشن ساز می تواند به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهد.

  14. حسابدار : افرادی که در حوزه حسابداری فعالیت می کنند جزء جدانشدنی یک شرکت یا سازمانی هستند. این افراد اصولاً برای یک شرکت بسیار مهم است. در شرایط کنونی که برخی از شرکت ها به صورت دورکاری مشغول به کارند، نیازمند حسابداری هستند که با شرایط دورکاری آشنا باشند. همچنین اصول کار را به خوبی بدانند.پردرآمد ترین مشاغل در دوران کرونا_حسابداری

  15. کارشناسان تحقیق و توسعه : یک کارشناس تحقیق برای انجام وظایفش نیازمند شناسایی، جمع آوری اطلاعات و تهیه یک گزارش کاری بی نقص است. او باید اطلاعات به دست آورده خود را آنالیز کرده و جهت بهبود شرکت یا سازمان مربوطه تلاش کند. بهترین مکان برای انجام این وظایف خانه است. با شیوع ویروس کرونا بازار کاری بسیار خوبی برای کارشناسان توسعه و تحقیق پیش آمده است. این افراد می توانند در خانه فعالیت خود را انجام داده و درآمد خوبی هم کسب کنند.

  16. دیجیتال مارکتینگ : وظیفه این افراد استفاده از تکنولوژی و دیجیتال است. آنها باید با استفاده از فناوری و تکنولوژی جدید بازاریابی کنند. کارشناسان دیجیتال مارکتینگ قادرند به راحتی فرایند کاری خود را به صورت دورکاری انجام دهند.

  17. طراح رابط کاربری : کارشناسی UI و UX جزء پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا محسوب می شوند. افرادی که در این دوره فعالیت می کنند تنها کافیست به مفهوم Designer آشنا باشد و توانایی طراحی رابط کاربری مناسب را داشته باشد. حضور این افراد در محل کار الزامی نیست و آنها نیز قادرند به صورت دورکاری فعالیت خود را انجام دهند.پر رونق ترین مشاغل برای دوران کرونا

  18. طراحی سایت : این شغل جزء آن دسته از کارهایی است که درآمد بسیار بالایی دارد؛ زیرا شما با فعالیت در سایت یا طراحی آن می توانید افراد زیادی را به کسب و کار خود آشنا کرده و کسب درآمدی داشته باشید. طراحی سایت های کافی شاپ، رستوران، پزشکی، آموزشی و ... جزء آن دسته از طراحی هایی است که می توان مخاطبان را به خود جذب کرده و در این دوران درآمدی را کسب نمود.پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا_سایت پزشکی *طراحی سایت پزشکی

  19. پشتیبان مجازی : مسئولین دفاتر، کارشناسان پشتیبانی و دستیاران مجازی از جمله افرادی هستند که می توانند در شرکت یا سازمانی مشغول به کار شده و وظایف مربوط به خود را انجام دهند. همانطور که می دانید امروزه بسیاری از فعالیت های حضوری به غیر حضوری تغییر پیدا کرده اند. با انجام فعالیت هایی همچون ارسال گزارشات، مکاتبات اداری، برگزاری جلسات و صورت جلسه ها، به صورت دورکاری فعالیت نمایید. پشتیبان مجازی یکی دیگر از پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا محسوب می شود.

  20. مشاوران پزشکی آنلاین : مشاغل دورکاری و غیر حضوری در دوران قبل از کرونا محبوبیت چندانی نداشت؛ اما اکنون بسیاری از شغل ها به صورت دورکاری درآمده و جزء محبوبترین مشاغل به حساب می آیند. لازم به ذکر است پزشکان نیز قادرند از این فرصت جهت ادامه فرایند کاری خود استفاده کنند و کسب درآمدی داشته باشند. با طراحی سایت پزشکی شما می توانید خود را به دیگران نشان داده و آنها را با تخصص و مهارت خود آشنا کنید. مشاوره پزشکی آنلاین در دوران کرونا به یکی از پر رونق ترین مشاغل تبدیل شده است.


امیدواریم توانسته باشیم شما را در مسیر کسب درآمد و پردرآمدترین مشاغل در دوران کرونا هدایت کرده باشیم.


 

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

کرونا کسب و کارهای اینترنتی را رونق داد

ظهور ویروسی به نام کرونا باعث ایجاد تغییرات اساسی در مناسبات اقتصادی بازارهای سراسر جهان شده است، بازارهای ایران...

بحران کرونا و دیجیتال مارکتینگ

هزینه های دیجیتال مارکتینگ طی سال های گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. علیرغم کاهش بودجه دیجیتال مارکتینگ...

پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا

پردرآمدترین کسب و کارها در دوران کرونا می تواند به شما کمک می کند تا بتوانید در محل کار یا حتی منزل و به صورت دورکار...

چه کسب و کار هایی در دوران کرونا رونق گرفتند؟

  صحبت در مورد اینکه چه کسب و کارهایی در اینستاگرام رونق گرفتند ، از بحث های داغ امروز فضای مجازی است.  دغدغه...

چرا دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا رونق گرفت؟

  امروزه دیجیتال مارکتینگ ، عضو جدایی ناپذیر کسب و کار و تجارت است. در هر ثانیه ، میلیارد ها دلار از طریق ابزار...

چرا کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا رونق گرفتند؟

همه ی ما به این آگاهی رسیده بودیم که کسب و کارهای اینترنتی یکروز مورد توجه عموم قرار میگیرد. چه در ذهن آنهایی که...

بهترین مشاغل در ایام کرونا

آیا می دانید چه مشاغلی در دوران کرونا در صدر بهترین ها قرار گرفته اند؟ آیا از راز موفقیت شان اطلاعی دارید؟ پس با...

کرونا دیجیتال مارکتینگ را رونق داد

درباره ی تاثیر کرونا بر دیجیتال مارکتینگ چه می دانید؟ همه ی ما با اثری که بیماری کرونا در زندگی ما داشته است مواجه...

چرا کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا رونق گرفتند؟

همانطور که می دانید، چیزی نمانده تا از زمان ظهور ویروس کرونا و همه گیر شدن آن در جهان یک سال بگذرد. در دوران کرونا...

پردرآمدترین استارتاپ های ایرانی کدامند؟

ایران در سال های اخیر رونق زیادی در زمینه فناوری و کشف استارتاپ های موفق داشته است. پرورش ایده های نوپا موجب شده...

مشاغل پر درآمد اینترنتی در ایران کدامند؟

در دو دهه گذشته مشاغل اینترنتی نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان مورد توجه و استقبال فراوانی قرار گرفته است. این...

راهکار های تبلیغات در دوران کرونا

راهکار های تبلیغات در دوران کرونا با شرایط و وضعیت عادی متفاوت است. چرا که همانطور که می دانید در شرایط ویژه ای که...

بازاریابی در دوران کرونا

بازاریابی در دوران کرونا در سال گذشته بسیاری از کسب و کارهایی که در این دوره از رونق افتاده بودند را دوباره سرپا...

افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی در دوران کرونا

افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی در دوران کرونا، یکی از دغدغه هایی است که این روزها اکثر کسب و کارها را درگیر خود...

مزایای خرید آنلاین در زمان کرونا

رشد خرید آنلاین و استفاده از تجارت الکترونیک در زمان بیماری کرونا چشمگیر شده است. در این مقاله از مزایای خرید آنلاین...

فروش آنلاین در دوران کرونا بیشتر شد

طبق آمار و ارقام منتشر شده توسط مراکز معتبر، فروش آنلاین نسبت به ماه ها و سال های گذشته چندین درصد رشد داشته است....

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد