جستجو

آمازون پرایم چیست؟

(15 رای)
به روز رسانی: 02 شهریور 1398 ساعت 14:52:20
تاریخ ثبت: 29 مرداد 1398 ساعت 23:53:24
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16678

اگر فردی هستید که مرتباً از وبسایت آمازون خرید می‌کنید و یا دیده‌اید که همسایگان خود به دفعات قابل توجهی کالا از آمازون تحویل می‌‌گیرند، ممکن است از خودتان بپرسید: آمازون پرایم چیست و آیا واقعاً عضویت در آن ارزش دارد؟ اشتراک خدمات این شرکت سالانه 120 دلار و در هر ماه 13 دلار هزینه دارد (قیمت در سال 2018)، اما مزایای زیادی را ارائه می‌دهد. این مزایا می‌تواند قیمت اشتراک این خدمات را جبران کند.


چه از سایر محصولات آمازون مانند آمازون Fire TV استفاده می‌کنید و چه می‌خواهید از این وبسایت خرید کنید، این مقاله حاوی تمامی ‌اطلاعاتی است که باید در مورد آمازون پرایم بدانید، بنابراین می‌توانید تصمیم آگاهانه‌ای بگیرید که آیا برای دریافت خدمات ثبت نام کنید و یا به همان روش سنتی خرید کنید.


دسترسی به حمل و نقل رایگان و معاملات برق ‌آسا


برای خریداران مکرر آمازون، پولی که از طریق حمل و نقل رایگان پس انداز می‌کنند، بدیهی‌ترین سودی است که بدست می‌آورند. اعضای آمازون پرایم روی بسیاری از محصولاتی که آمازون می‌فروشد حمل و نقل رایگان دو روزه دریافت می‌کنند، البته تا زمانی که در قاره آمریکا زندگی کنند. برخی از کاربران همچنین به طور خاص به حمل و نقل یک روزه رایگان براساس کد پستی واجد شرایط دسترسی پیدا می‌کنند، در حالی که دیگران از خدمات حمل و نقل در همان روز برخوردار هستند. اعضای آمازون پرایم همچنین می‌تواند توسط خدمات PrimeNow، تحویل دو ساعته رایگان دریافت کنند، که این خدمات را برای ملزومات روزانه و مواد غذایی و تحویل کالا در روز عرضه به بازار برای موارد واجد شرایط پیش سفارش، ارائه می‌دهد.


حمل و نقل رایگان با آمازون پرایم

از جهت دیگر، اگر نیاز ندارید تا خرید خود را بلافاصله دریافت کنید، می‌توانید با استفاده نکردن از سریعترین گزینه حمل و نقل، از برخی جوایز برخوردار شوید. با حمل و نقل رایگان "بدون عجله"، شما بر روی خریدهای بعدی خود تخفیف دریافت خواهید کرد و یا اینکه از تخفیف فوری برخوردار می‌شوید، فقط به این دلیل که توافق می‌کنید سفارش خود را ظرف شش روز کاری دریافت کنید.


‌ حمل و نقل تنها راهی نیست که مشتریان آمازون پرایم می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. مشترکین آمازون پرایم همچنین می‌توانند هم اکنون به "معاملات برق آسای" آمازون دسترسی داشته باشند، که در آن شرکت تخفیف‌های گسترده‌ای را برای موارد و خاص برای مدت زمان محدود ارائه می‌دهد. به طور خاص، اعضای آمازون پرایم از دسترسی 30 دقیقه‌ای زودتر برخوردارند تا معاملات برق ‌آسا را انتخاب کنید.


پول نقد داخلی ( یا خارجی) در روز آمازون پرایم


برای کسانی که فکر می‌کنند که بلک فرایدی و سایبر ماندی کافی نیستند، روز آمازون پرایم، جشنواره فروش سالانه آمازون وجود دارد. در این روز، اعضای آمازون پرایم به معاملات انحصاری دسترسی دارند. همیشه این شانس وجود دارد که در روز آمازون پرایم با هزینه کم چیزی عالی پیدا کنید.


خدمات خاصی از VIDEO PRIME دریافت کنید


یكی از بخش‌های بسیار مهم عضویت در آمازون پرایم، دسترسی به كتابخانه پخش محتوای ویدئویی آمازون است. مانند Netflix ،Prime Video هم ویدیوهای گسترده از نمایش‌ها و فیلم‌ها را ارائه می‌دهد. علاوه بر برگزیدگان نمایش‌ها و فیلم‌های محبوب شرکت‌های دیگر، آمازون همچنین استودیوی مخصوص به خود را دارد که از این طریق محتوای اورجینال مانند Transparent و Catastrophe و همچنین تولیداتی مانند Good Omens را تولید می‌کند. شما می‌توانید عناوین Prime Video را به صورت جداگانه اجاره کنید یا بخرید، اما با عضویت در آمازون پرایم به تعدادی از آنها دسترسی رایگان خواهید داشت. می‌توانید ویدئوها را در دستگاه‌های مختلفی از جمله تلویزیون‌های هوشمند، ستاپ باکس‌ها، کنسول‌ها و همچنین در دستگاه‌ تلفن همراه خود پخش کنید، در حالی ‌که می‌توانید برخی از آنها را دانلود کرده و به صورت آفلاین تماشا کنید.


آپلود عکس‌ها و پخش قطعات مورد علاقه در آمازون پرایم موزیک


همچنین آمازون پرایم به کاربران امکان پخش موسیقی دقیقا مانند Spotify ،Apple Music و Google Play Music را ارائه می‌دهد. کتابخانه آمازون عظیم است و کاربران می‌توانند موسیقی را از طریق رایانه‌هایشان، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی خانواده Amazon Echo به طور آنلاین پخش کنند. کتابخانه موسیقی آمازون دارای بیش از 2 میلیون آهنگ می‌باشد و محتوا آن نیز بدون آگهی است.


شنیدن موسیقی با آمازون پرایم

آمازون پرایم همچنین شامل یک سرویس مبتنی بر کلود برای ذخیره عکس است، که طبیعتا Prime Photos لقب گرفته است. علاوه بر فضای ذخیره سازی نامحدود برای عکس‌ها ، کاربران همچنین می‌توانند تا 5 گیگابایت فیلم و اسناد ذخیره کنند. فن آوری جستجوی جدید همچنین پیدا کردن عکس‌های خاص  رابا استفاده از یک کلمه کلیدی آسان کرده است و به شما  امکان می‌دهد تا تصویری را بر اساس موقعیت مکانی، از میان دیگرعوامل بیابید.


LAND INGAME با TWITCH PRIME کار می‌کند


در سالهای اخیر، سرویس‌های پخش بازی مانند Twitch به یکی از داغترین ترندهای اینترنت تبدیل شده اند. این سرویس‌ها به افراد امکان می‌دهند تا کاربران در حالی که دیگران فیلم تماشا می‌کنند و گپ می‌زنند، بازی‌های خود را پخش کنند. Twitch جامعه ای بطور خاص سرزنده ایجاد کرده است. اکنون، اعضای آمازون پرایم به طور خودکار به Twitch Prime دسترسی دارند. از جمله مزایای این سرویس می‌توان به موارد و محتوای رایگان برای بازی‌هایی مانند GTA Online ، World of Tanks ، League of Legends و EVE Online، بصورت بدون آگهی اشاره کرد. اگر قبلا یک حساب Twitch داشته‌‌اید، فقط کافی است که آن را به حساب Amazon Prime خود پیوند دهید تا از مزایای آن استفاده کنید. به عنوان یک جایزه اضافه، شما یک اشتراک ماهانه و رایگان از کانال Twitch برای پشتیبانی از پخش‌کنندگان مورد علاقه خود، دریافت خواهید کرد.


امانت کتاب، دریافت کپی‌های پیشرفته و دسترسی به آخرین اخبار


اگر صاحب یک دستگاه کیندل هستید و در آمازون پرایم نیز مشترک می‌باشید، می‌توانید هر ماه یک کتاب الکترونیکی رایگان را از کتابخانه کیندل آمازون امانت بگیرید. این روند مانند به امانت گرفتن یک کتاب از یک کتابخانه سنتی است، به جز اینکه هیچ موعد مقرری برای بازگشت کتاب وجود ندارد و هر زمان که دوست داشتید می‌توانید کتاب را برگردانید.


آمازون همچنین برای اعضای جدید برنامه Kindle First را ارائه داده است. با Kindle First، اعضای جدید می‌توانند هر ماه یکی از شش کتاب منتشر نشده را به صورت رایگان بخوانند. ویراستاران آمازون شش کتاب را در هر ماه انتخاب می‌کنند و اعضای جدید می‌توانند یکی را آنها را قبل از تاریخ انتشار رسمی ‌بخوانند.


اگر شما به دنبال کردن اخبار اعتیاد دارید، این شرکت همچنین با واشینگتون پست برای ارائه اخبار به اعضای  آمازون پرایم و همچنین اشتراک شش ماهه رایگان نسخه دیجیتالی این روزنامه، همکاری کرده است. با این حال، مانند هر عضویت آزمایشی دیگر، اعضای آمازون پرایم باید در صورت تمایل و پس از گذشت 6 ماه اشتراک خود را لغو کنند؛ چرا که در غیر این صورت پس از اتمام دوره آزمایشی، هزینه‌ای بر حساب آنها اضافه خواهد شد.


با prim now ،prim pantry و  dashboard buttons از رفتن به فروشگاه مواد غذایی خلاص شوید


خدمات تحویل غذا مانند Postmates به طور فزاینده‌ای رواج یافته‌اند، به همین دلیل است که آمازون اخیرا در این زمینه دست به کار شده است. Prime Now به کاربران اجازه می‌دهد تا اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های محلی یا رستوران‌ها سفارش دهند و آنها را 2 ساعته در شهرهای منتخب خود تحویل بگیرند. در یک یادداشت مشابه، Prime Pantry به اعضا امکان می‌دهد مواد غذایی و وسایل خانگی را خریداری کرده و آنها را به صورت یکجا در یک جعبه تحویل بگیرند. این جعبه معمولا با 6 دلار هزینه حمل و نقل همراه است؛ هر چند کاربران می‌توانند با خرید حداقل پنج مورد خاص، گزینه‌ی حمل و نقل رایگان را دریافت کنند.


اعضای آمازون پرایم همچنین می‌توانند از Amazon Elements یک دسته از محصولات برتر که شامل همه چیز از مکمل‌های‌ غذایی گرفته تا دستمال مرطوب بچه‌ها بهره ببرند. همچنین اعضای آمازون پرایم می‌توانند قبل از خرید یک مورد از Amazon Elements، دریابند که منبع هر کدام از مواد اولیه کالای مورد نیازشان چیست، چرا از این مواد استفاده شده و محل تولید کننده ان کجا قرار دارد؟ این نوع شفافیت ویژگی بارز Amazon Element است، زیرا این برنامه برای خریداران با محوریت اخلاقی‌تر ایجاد شده است.


مکمل های غذایی با آمازون پرایم

اعضای آمازون پرایم همچنین می‌توانند از دکمه‌های Dash آمازون استفاده کنند، که به کاربران امکان می‌دهد با فشار یک دکمه کالاهای پرفروش را خریداری کنند. هر دکمه 5 دلار هزینه دارد، خواه این گزینه را برای پیشنهاد پودر لباسشویی استفاده کنید یا برای محصولات گران‌ قیمت‌تر؛ همچنین می‌توانید این گزینه را از طریق اپلیکیشن رسمی ‌آمازون تنظیم کنید.


بصورت راحت و آسان کمد لباس خود را بسازید


آمازون با در اختیار داشتن سرویس Trunk Club و Stitch Fix، به اعضای آمازون پرایم دسترسی به Prime Wardrobe که در واقع نوعی اشتراك لباس است را ارائه می‌دهد. این خدمات به مشتریان این امکان را می‌دهد كه لباس، کفش یا لوازم جانبی را خریداری كنند و فقط هزینه آنچه را نگه می‌دارند، بپردازند. مشتریان تا هفت روز فرصت دارند تصمیم بگیرند که چه چیزی را می‌خواهند نگه دارند و می‌توانید اقلام ناخواسته را به صورت رایگان به آمازون ارسال کنید. خریداران می‌توانند حداکثر 10 مورد را برای هر جعبه Prime Wardrobe انتخاب کنند و هرچه تعداد بیشتری از آنها را نگه دارند، تخفیف بیشتری دریافت می‌کنند.


کسانی که به دنبال مشاوره گرفتن در زمینه استایل هستند نیز می‌توانند از ویژگی مقایسه لباس آمازون، که در برنامه تلفن همراه قرار دارد، استفاده کنند. این ابزار به اعضای آمازون پرایم اجازه می‌دهد تا دو عکس از خود را با دو سبک لباس متفاوت بارگذاری کنند. سپس یک کارشناس مد آمازون هر دو عکس را مشاهده کرده و با استفاده از دید تخصصی خود در زمینه‌ی مد، شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می‌کند.


به عنوان والدین یا دانش آموز، بیشتر صرفه جویی کنید


اگر بچه دارید (که تمام هزینه‌های اضافی را به همراه دارند) Prime Family می‌تواند به شما کمک کند تا در مورد وسایل مربوط به کودک پس انداز داشته باشید. یکی از قابل توجه‌ترین مزایا این است که می‌توانید برای خرید منظم پوشک مشترک شده و از تخفیف 20% بهره‌مند شوید. Prime Family همچنین به شما امکان می‌دهد تا فهرستی آنلاین از وسایل مراقبت کودک تنظیم کنید و آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.


اگر دانشجوی کالج هستید، می‌توانید با هزینه کم (49 دلار) نیز عضو آمازون پرایم شوید. شما باید با یک آدرس ایمیل معتبر دانشگاهی (.edu) ثبت نام کنید، در این مرحله قبل از اینکه بخواهید هزینه کامل اشتراک را بپردازید، یک دوره شش ماهه آزمایشی و رایگان از آمازون پرایم را دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید به دسته معاملات دانشجویی خاص دسترسی پیدا کنید.


صرفه جویی با آمازون پرایم

عضویت در آمازون پرایم چه مقدار اهمیت دارد؟


آیا ویژگی‌های عضویت در آمازون پرایم قیمت را ضمانت می‌کند؟ با نگاهی به اعداد، به نظر می‌رسد اینگونه باشد. حمل و نقل رایگان دو روزه تنها فایده آن نیست. هزینه حمل و نقل بسته به وزن بسته متفاوت است و اگر مرتبا موارد مورد نیاز خود را از آمازون سفارش می‌دهید، می‌توانید به راحتی در طول یک سال 100 دلار هزینه حمل و نقل پس‌انداز کنید.


Prime Video نیز به خودی خود ارزش عضویت را دارد. بزرگترین رقیب این سرویس، Netflix است که پکیج اصلی آن 8 دلار در ماه (96 دلار در سال) هزینه دارد. اعضای بالقوه باید در سرویس پخش موسیقی Prime نیز مشترک باشند. Spotify، یکی از محبوب ترین سرویس‌های پخش موزیک در جهان است، که هزینه اشتراک بدون تبلیغ آن 10 دلار در ماه است. گفتنی است كه كتابخانه موسیقی آمازون به اندازه Spotify قدرتمند نیست و تعدادی از آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و هنرمندان در پشت سرویس Amazon Music Unlimited قفل شده‌اند و برای دسترسی به آنها باید چند دلاری هزینه کنید. فقط براساس بازار خدمات ویدیویی و استریم، 18 دلار در ماه دریافت می‌کنید.


 با وجود ذکر همه این ویژگی‌ها باز هم تمامی‌ مزایای عضویت در آمازون پرایم را گفته نشده است. حتی اگر نیازی به استفاده همه‌ی این مزایا را ندارید، باز هم ارزش هزینه ماهانه اشتراک را دارد. مخصوصا اگر سالانه هزینه آن را بپردازید.


به طور کلی، اگر شما بصورت مکرر یا حتی بعضی اوقات از آمازون خرید می‌کنید، احتمالا ارزش پول خود را با عضویت در آمازون پرایم دریافت خواهید کرد، به ویژه اگر از مزایای دیگر این سرویس لذت ببرید.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بک لینک سازی چیست؟

در این مقاله، مفهوم اصلی بک لینک سازی چیست؟ (ایجاد پیوندهای برگشتی) و اهمیت آن در افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت شما...

بک لینک طبیعی چیست؟

در اینجا درباره اهمیت بک لینک طبیعی در بهبود رتبه وب‌سایت شما می‌آموزید. مزایا، استراتژی‌ها و پرسش‌های متداول...

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی جدید و خلاقانه در بازاریابی مدرن است. احتمالا کلمه اینفلوئنسر برای شما ناآشانا باشد یا...

ایمیل مارکتینگ چیست؟

این روز ها اسم ایمیل مارکتینگ یا به عبارت ساده تر همان بازاریابی از طریق ایمیل را خیلی از ما شنیده‌ ایم. اگر همین...

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام امروزه بسیار معروف شده است. در واقع می توان گفت بازاریابی اینستاگرام...

بازاریابی الکترونیکی چیست؟

بازاریابی وب، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین؛ همه این کلمات به طور مترادف برای بازاریابی...

استراتژی بازاریابی چیست؟

Marketing strategy یا استراتژی بازاریابی، کارهایی مانند گفتگو و مذاکره با شرکت رقیب است که شما انجام می دهید تا فرصتی در...

اصول سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو بنیادی ترین بخش از یک کسب و کار مدرن است. اگر شما مشغول کسب درآمد از یک فروشگاه اینترنتی...

SEO مخفف چیست؟

چند وقتی است که در هنگام وبگردی و جستجو در گوگل و دیگر موتورهای جستجو، به دفعات با اصطلاح SEO یا همان سئو مواجه می...

سئو سایت چیست؟

سوال اکثر افرادی که به تازگی با سئو آشنا می شوند این است که سئو سایت چیست؟ اصلا به چه کاری می آید؟ در این مقاله قصد...

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئوکلاه سیاه شاید اینگونه به نظر برسد که سیاست شما در موتورهای جستجو از رتبه خوبی بهره مند باشد و بهتر دیده شود...

معایب بازاریابی شبکه ای چیست؟

قبل از شروع درباره ی معایب بازاریابی شبکه ای در ابتدا تعریف بازاریابی شبکه ای را برای شما توضیح می دهیم. بازاریابی...

تبلیغات در گوگل چیست؟

استفاده از تبلیغات در گوگل یا Google Ads ممکن است بهترین تصمیمی باشد که برای تبلیغ تجارت خود می گیرید، این اغراق نیست. مردم...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد